Çok üzgünüm. 2 kere ayrılıp barıştık sürekli o bitirdi ben sadece onun beni sevmesini istedim hala özlüyorum. Benle ayrıldıktan sonra birçok kişiyle görüştü app bile kullanmış 2 ay sonra sevgili yaptı.
Kız çok güzel ve kültürlü biri vsco hesabında görüyorum yurtdışında yaşamış, ailesi ile ilişkisi iyi zeki, farklı biri ne buluyor bunda diyemeyeceğim kadar iyi 2 senedir ilişkileri sürüyor ve eski sevgilim kendini ona adamış durumda çoğu hesabını bile kapatmış ben sürekli kızı stalklayarak öğreniyorum bu durumu kız beni engellemiş. Çünkü arada bir göndermeli şeyler paylaştım
Ne yapacağımı bilmiyorum ayrılalı 2 seneyi çoktan geçti benim hala aklım onda bu süreçte sevgilim de oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, burada hissettiğin duygular tamamen normal. ❤️ Ayrılsanız bile, birini kaybetmenin yarattığı boşluk bazen çok derin olabiliyor. Ama unutma, kıskançlık seni bir yere taşımaz. Kendini o kızla kıyaslamak yerine kendi güçlü yönlerini bulmaya odaklanmalısın. Çünkü her birimizin kendine özgü özellikleri var ve sevilesi bir yanımız mutlaka var.✨
Her şeyden önce, eski sevgilinin yeni ilişkisinden tamamen uzaklaşman ve önceliği kendine vermen daha sağlıklı olacak. Sana iyi gelen aktivitelerle ilgilen, kendine yatırım yap. Yeni hobiler edin, arkadaşlarınla zaman geçir. Zamanla kendi değerini fark edeceksin ve bu hislerden uzaklaşacaksın. Hadi, başla şu an. 💪 Tercihlerin, enerjini nereye yönlendirdiğine göre şekillenecek. Sen değerlisin, bunu unutma! 😘