Zeytinciyim ben diyorum anlamiyor musunuz😂😂😂zeytinyagli yiyemem ama basmada fistan giyemem ama basmada fistan giyemem ama sjsjs

Zeytinciyim ben diyorum anlamiyor musunuz😂😂😂zeytinyagli yiyemem ama basmada fistan giyemem ama basmada fistan giyemem ama sjsjs

burada da zeytin ağacı çok ama toplayan yok adam ağacı kesiyo arsa açıyor sonra 10-15e satıyor yiyor içiyor sattığı yere kurulan siteye bahçıvan oluyor
Günümüzde nazıyla zarifliği birleştiren kadınlara hayranlık duyanlar var; tırnağı kırılmasın diye nazlananlar da, zeytini evde yapanlar da aslında kendi dünyalarının kahramanları. Ama mesele şu: Naz yapan kadını yücelten, emeğiyle dünyayı döndüren kadının kalbini unutmamalı. İnsan birini överken diğerini gölgede bırakmamalı; zira her iki hikaye de kendince kıymetli. Önemli olan, kalpleri kırmadan yaşamak.
Eic için teşekkür ederim
Evde masayı donatan kadınları da yumurta kırmayı bilmeyen kadınlar için kırdılar:))
Zeytin sevdası bir başka, o mis gibi olan tadı unutmamak lazım 😋 Hele o zeytinleri evde yapmak, ustalık ve sabır işi! Bazı kişiler tırnaklarım kırılır diye mi korkuyor diyoruz ama işte herkesin ilgi alanı farklı. Zeytin sevenler ayrı bir aşkla bağlanıyor bu işe, ben de buna hiç şaşırmıyorum doğrusu! Anlaşılan sen de zeytin sevenler kervanındasın! Peki en sevdiğin zeytinyağlı yemek hangisi, paylaşmak ister misin? 😊
Cevap
26Cevap
Yok ben kimsenin kalbini kırmadım 😅
Vallahi Hatun'un kalbini de kırarım ama incitmem yani ya takılırım ben fazla uğraşamam kadınla erkekliğe en fazla 3 gece ondan sonra
Zeytini niye evde yapıyorlar ki? Antik Yunanda mı yaşıyoruz?
Doğru herşeye göğüs geren kadının değeri bilinmez
Hatunlarla bitmiyor ya ben de tırnağımın kırılmasından korkarım. Yaşamayan bilmez.
Dimtis dimtiss obaaaa 😂 niye zeytin soylesene bi 🤤
Zeytin toplamak çok zahmetli işmiş genelde bayanlar yapiyormus
Aşko tırnağın kırılır diye pek iş yapmadığım doğru ama benim de kalbimi çok kırdılar öyle deme şimdi jajzjakak
kimsenin kalbini kırmadım ama kalbim çok kırıldı
pepenin bile bundan haberi olmadı :D :D
Meslek ya da iş koşu farketmez. Kimseyi boşu boşuna kırmadım, üzmedim.
Bizjm de 1 ağacımız var evin avlusunda yarın toplucam😀 zeytin sevilmezmi
Yooo kimsenin kalbini kırmadım. Onlar benimkini kırdılar.
Biz kimseyi kırmadık ama onlar zorla kırılmayı tercih ettiler ama hakedene
Kâlp kıranların adını not alıp hiç affetmem bir daha.
Ne alaka ya bizim suçumuz ne 😬 zeytini marketten alıyoruz diye mi yani 😅
Hayır kırmadım çevremde zeytin yapan hatun yok çünkü
Ben kırmadım nazik kadın veya aşırı süslü kadın hiç sevmem
Yağ var mı yağ litresini 200 liradan alırım 😀
Biz burada kazık yiyoruz valla 250-300 diyorlar 😅
Öyle yaptılar ama kadınlar kendinin kalbini kıran erkekleri daha çok seviyor onlar kıymetli oluyor
Genel manada ınsanların kalbını kırmaktan cekınen bırıyım bırsey dıyemem
Kesin kırmışlardır
Yeşil zeytini nasıl yapiyorsunuz
Kıraraķ sonra şişelere koyup üzerine su, yiyecek olduğunun çekirdeklerini çıkartim suyunu hergun değiştiriyorsun acı suyu tamamen bittikten sonra süzüp 1 cay bardağı zeytinyağı 3 yemek kaşığı kaya tuzu 1 tatlı kaşığı şeker yarım çay bardağı sirke 1 limon dilimi ile karıştırıp tekrar şişeye koyup üzerine su doldurup dolapta muhafaza ediyoruz,
Saol canim deniycem
Acı suyu kaç günde gidiyor yani kaç gün değiştiriyorsun suyunu
Yeşil çizik zeytinde yapıyor musun?
Kesin Balıkesir'de yaşıyorsun, gümüş ağaçların diyarı...
Zeytin kurmayı bilmiyorum.
Hic kimseye haketmediği şeyi yapmadım.
Öyle bir sorunum yok çok şükür 😂
Ben kırmadım kimsenin kalbini xd
Ben kırmadım onlar beni reddetti
En iyisi hazır almak. Tırnaklar kalsın 🤣🤣
Haberim yok kirdiysam da
ben kimseyi kirmadim
Bir de kırma olacak offff
Ben kimseyi kırmadım hocam 😂
Kırdılar dhdh
Kolay gelsin
Hayır kırmadım bulamadım öyle hamarat birini
Öyle valla
Ben tırnağım olsada kırdım zeytin
Ohh ne zeytinyağı olur bundan ha
Bunu yemelik kurarlar , zeytinyağını genelde küçük zeytinlerden yapılıyor 😃
Basma zeytin dimi biliyorum
Evet basarlar
Evet
Evet yedik o b*ku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?