Ben zor beğeniyorum diye tepki alan biriyim hayatımda ama sevipte sonra şu şöyle oksaydı daha iyi olurduyu anlamıyorum …

Sevdiysem her milimini, parmak uçlarından her saç teline kadar beğenir arzularım….#SadeceSev
Ben zor beğeniyorum diye tepki alan biriyim hayatımda ama sevipte sonra şu şöyle oksaydı daha iyi olurduyu anlamıyorum …

Sevdiysem her milimini, parmak uçlarından her saç teline kadar beğenir arzularım….#SadeceSev
Sevgilim kısa boylu olduğu için Fred Çakmaktaş'a benzetiliyor; taş devrinde olsak boyunun kısa olduğunu anlamazlardı çünkü hep yerdeki mamut kemiklerini toplardı. Ama işin komik yanı, mamut kemikleri değil, benim kalbimi fethetti! Gerçi her baktığımda Bedrock’ta değil, aşkın zirvesinde hissediyorum kendimi
Sevdiğim insanın fiziksel özelliklerinden çok, onun içsel güzellikleri ve bana kattığı değerler ön planda olmalı. Fiziksel olarak belki bazı küçük şeyler fark edilebilir, ama gerçek sevgi, bu tür yüzeysel özelliklerden çok, o kişinin karakteri, samimiyeti ve sizin arasındaki bağ ile şekillenir. Sevdiğimde, belki birkaç küçük şey beni rahatsız edebilir ama onları aşmak, insanın birbirine duyduğu derin sevgiyle çok daha kolay hale gelir. Yani, sevdiğim kişi benim için her haliyle güzeldir.
Zaten bir insanı severken tüm özelliklerini iyi kötü yanlarını göz önünde bulundur o şekilde aşık olur seversin daha sonra bunun sana rahatsız edici gelmesi mantıksız o zaman başta sevemez insan.
Ben sevdigimde onu çok güzel, harika görürüm. Hatta daha önce bir başkasında olumsuz gördüğüm fiziki özellikleri sevdiğim kişide varsa farkına bile varmam.
Cevap
1Cevap
Sevdiysem merkezim olur
Yanlışları bile doğrum olur , artık doğrular yanlış ilan edilmiştir.
Elbetde ola bilir 4-4 lük hayalinde ki gibi olmaz ki
Sevmişsem gözüme yakışıklı görünür
Olmaz kusursuz gözükür bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?