Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben genel olarak fiziksel yani görünüş özelliklerimi hiç sevmiyorum. daha yakışıklı olmak isterdim çünkü kızların hepsi tipe bakıyor. bu yüzden de yüzümü ilk olarak değiştirmek isterdim. kızların çoğu fiziğe düşüyor inkar etseler de
Sevmediğim bir iki şeyi sevmeye çalışıyorum. Fiziksel özellik konusunda çoğu kişiden farklı düşünüyor ve fiziksel çeşitliliği destekliyorum diyebilirim. Yani bir uzvumuzun belli bir şekilde olunca güzel ama öyle olmayınca da çirkin olduğuna tam olarak kim karar veriyor anlamış değilim.
Güzel bir bakış açısı. O devriden devire değişen bir şey, moda değiştikçe güzellik anlayışı da değişiyor. Bu algı genelde ünlülere ve mankenlere bakılarak oluşuyor.
@Absürttbirisi Bana kalırsa insanların güzellik algısı tamamen gördüklerine göre şekilleniyor. Mesela insanların kemerli burunları güzel bulmama sebebi tamamen küçüklüğünden berk televizyonda, orada burada oluşturulan algı.
Niye öyle diyosun ki senin suratın güzel. Yapıyosundur belki ama üstüne birde spor ve bakım yaparsan çokdaha iyi olursun. Ben kendi halimi beğeniyorum. İllaki beğenilmeyen bir yerimiz vardır ama elimizde bu var. Olanla idare ediyorum. 🙃
Teşekkür ederim kanka beğenmek istiyorum ama olmuyor ne bileyim bir şey bana engel oluyor galiba özgüvenimi düşüren bir şey olabilir. Dün başlayacaktım spora gideceğim salon kapalıydı bu gün tekrar bakacam açıksa başlayacağım hemen, umarım kendimi toparlamakta hem dış görünüş hemde özgüven konusunda.
Yani saysamda bitmez birkaçını yazayım; yüzümde benler olduğu için kötü. Dudaklarım ince sayılır neredeyse yok Kilomda var. Esmer tenliyim ortası gibi yüzüm beyaz vücudum esmer gıcıgıma gidiyor. Kahverengi gözleri sevmiyorum ama öyle var. Bir de gözünün içine bir ben daha var o biraz büyük ama kirpiklerin den görünmediği için mutluyum biraz.
Kendimi severim. Beğenmediğim fiziki bir özelliğim yok. Sana da tavsiyem şu benceye bakman. Kendini sevmezsen sana kimse değer vermez ve adam yerine de koymaz ‽
küçük görünmek... insanlar ne zaman görse yaşımdan en az 4 yaş küçük olduğumu sanıyor. vede kendine çirkin deme beyfendi öyle bir şey olsa ohooo. deilsinn