Nişanlımın ailesine gidiyorum, nişanlım hep wp grubunda kızlarla konuşuyor, uyardım hiç fayda etmedi ne yapmalıyım?

Biz çay içerken akşam yemekte veya yemekten sonra telefonu sürekli cebinde veya elinde, ben kızlarla laflıyorum diyor, hiç arkadaşım yok hepsi uzakta ancak telefonla özlem gideriyorm vs diyor, ama ben zaten bir iki saat oturup gideceğim, ben varken niye böyle bir şey yapıyor anlamıyorum, benden çok onlarla muhabet ediyor, bunu söylüyorum diye hep kavga ediyoruz, beni takıntılı neredeyse şizofren ilan edecek, ben dedim o halde artık ailenin yanına gelmicem çünkü ne zaman gelsem aynı şey oluyo, mal gibi kalıyorum orada, o da telde keyfine bakıyor

Nişanlımın ailesine gidiyorum, nişanlım hep wp grubunda kızlarla konuşuyor, uyardım hiç fayda etmedi ne yapmalıyım?
Cevapla