Bazı erkekler aytıldıktan sonra hiç üzülmüyo mu?

Hani bir yıldır sevgiliydik benim eski platoniğim yüzünden ayrıldık, şimdi de zamanında yakın arkadaşımız olan kızla çok samimi. Ve ben onu hep kıskanıyodum ama arkadaşımız diye bi şey diyemiyodum. Bana biz evlencez şöyle böyle yapcaz diyip hayaller kurdurtuyodu. Ama şimdi üzülmüyo bile. Hemencecik unuttu beni. Çok ağırıma gidiyo

Bazı erkekler aytıldıktan sonra hiç üzülmüyo mu?
Cevapla