Cidden ayrıldıktan sonra nasıl halde oluyorlar hemen başkasıyla olan bi süre sonra pişman oluyor mu cidden akıllarına geliyor mu
özellikle erkekler cevaplasın
Cidden ayrıldıktan sonra nasıl halde oluyorlar hemen başkasıyla olan bi süre sonra pişman oluyor mu cidden akıllarına geliyor mu
özellikle erkekler cevaplasın
bitmiş hiçbir şeyden pişman olmam çünkü biten şeyleri bir anlık gaz ve gurur ile değil düşünerek tartarak karar vererek bilinçli bitiririm geri dönüp bakmam
Peki ya bu kız beni seviyordu yanlış yaptım diye akıllarına geliyor mu
Cevap
7Cevap
Ayrıldıktan sonra kafamda bitiririm direkt, olmuyorsa olmuyordur zorlamam ve pişman olmam.
Aslında olur bir taraf ister diğer taraf istemez bahane sevgisi yetmeyenler içindir
Knk biliyorum bahane sevgisi yetmeyenler için
sende buldugunu onda da bulduysa pisman olmamistir bulamadiysa olur ama cok gec olur senin icin
Vallahi hiç pişman olmadıktan sonra umurumda bile olmaz
baska birini bulurlarsa akıllarına gelmiyorsun
Diyelim ki hemen eski sevgilisiyle barıştı ayrıldılar falan bi süre geçiyor pişman oluyorlar öu o kız beni seviyordu yanlış yaptım diye
hayir olmaz
Neden
Bir erkek kendi ayriliyorsa piṣman olmaz çünkü o kafasında hesabini kitabini yapmıṣtır. Senden sonra birini bulamazsa veya gittiği kız onu sevmezse veya o kizla ayrilirsa o zaman "ha beni seven bir aptal vardi ona geri döneyim nasilsa kabul eder beni" der ve sana geri döner. Sana piṣmanım vs. diye zırvalar ama aslında giden erkek asla ama asla piṣman olmaz bunu yaz kenara çok sevmenin dünyada bi manası yok herkes çıkarı kadar sever.
Biliyorum haklısın ama akıllarına geliyor mudur gerçekten şöyleydi güzel seviyordu diye
yok akillarina gelmez sen gibi kac tanesi sevmistir veya sevecekdir oho
zaten güzel sevdiğine inansaydi gitmezdi
Ama gerçekten güzel seviyor ama bi kaşar için gitti erkek Buda karaktersizsin nankördür
Bazen.
Hmm nasıl
Pişman olmuyoruz
Neden
Çünkü bizi soğutan sizsiniz
Sizde bizi soğutorsunuz kızlar her zmaan sorunu çözmek ister siz ise istemiyorsunuz sonra sıkıyor soğuttu diyorsunuz
Ayrılın o zaman bu kadar basit
Seven insan niye ayrılsın emeğim var diye seven insan ayrılamaz düzelmesini bekler unutmayın bunu
Yani ayrıl demekle olmuyor
Olur olur
Olmuyor knk arkadaşım 2 yıldır beraberler sürekli ayrılıp barışıyorlardı ve kız üzülüyordu hatta aldatmış ama hala kız onunla ayrılamıyorum diyor
Tekrar barışmışlar bida olmam dedi çocuk yazmış barışmışlar
Saf demek ki
Diyorum ama yok seviyorum diyor hala peşinde bide bana diypr başkasını bul diye ona dedim aynısı
Erkeklere sonradan geliyor acısı
Ne zaman mesela kaç ay sonra
Ay yıl fark etmez ama geliyor yani. En dönmez dediklerim bile döndü. Unuttuklarım döndü. Ben kabul etmedim çünkü artık tamamen soğumuştum döndüklerinde
Yani vazgeçince umursamayınca dönüyorlar
Aynen öyle bi de ayrılık şekline bağlı
Yalvardıysan dönme süresi baya uzar hatta dönmeyebilir bile
Baya olaylar oldu da ayrıldıktan 3 hafta sonra eski sevgilisiyle oldu ama bir gün pişman olur mu
Şerefsizmiş öncelikle. Bence heryerden çıkar. Onu gerçekten unut. Döner mi bilmiyorum ama dönerse bile affetme böyle birini. Seni yara bandı olarak bile kullanmış olabilir. şu an acı çekiyorsun ama zamanla azalacak emin ol. O da yaşattığını yaşayacak zaten
Bilmiyorum beni kullandı mı kız da kaşar biri aldatan bi tip benim yerime onu tercih etmesi o kadar koyuyor ki ben ne yaptım diyorum 1 ay oldu ağlıyorum geceleri
Seni anlıyorum gerçekten.. s*ken seviliyor işte şaka gibi
Aynen öyle evlenince de kızlarıjı toplardan ordan burdan
Gelmez
Onu sormuyorum knk pişman oluyorlar mı diyom
Olmaz emin ol
Akıllarına da mı gelmiyor
Asla , böyle çok kızın bakireligi gitti
Ne alaka
Erkegi kaybetmemek için
Haklısın
Sen olsan ne yaparsin
Bilmiyorum ki yani yapan kızlar sırf aramız kötü olmasın diye yapıyor sevdiği için yani bilmiyorum ben ne yaparım ama sevgimi gösteririm
Bu durumda olsan
Bilmiyorum ki hiç ama yaptıktan somra ayrılmayacaksa belki ama aramız kötü olmasın diye
Sana dürüst sordum ama
Sorma
Özür dilerim
Ben olmamm
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?