AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Ayrıl gitsin seni yolun ortasında tutup si*seler gıkını çıkartamaz yanında sen erkek diye oğlan taşıyormussun besbelli
Evettt ya
Ne kizlar var neymis cocuk 6 kisiyi dovcekmis. Dovmese bile artislencekmis. Ne ariyosun sen ya. Git serseri bul kendinede bir yerde cesedini bulursun
En azından beni korur erkek gibi
Korur korur. Sonra haberlerde cikar. Karisini oldurdu diye. Ya ne igrencisniz. Sizin gibi bayanlarla ayni ulkedeyiz ufff icim daraldi
ne istiyorsun sevgilinin dayak yemesini hatta ter bir darbe yiyip ölmesini mi. umarım çocuk senden biran önce ayrılır çünkü onu sevmiyorsun
Duygularimi biliyosun sanki
bilmeye gerek yok bas basa çocuğu Ateş'e atıyorsun.
ayrıl bence sen kendine mafya bul sevgilin bıçağı yiyince mutlumu olcaktın ne akjdar rezilsiniz
Illa bıçaklanması gerekiyodu sanki
Kardesim ya oyle bisey olursa ya da alti kisi sevgilini hastanrelik edrse mutlu olcaksin sevgilim erkek insan olanda sevdigine zaraer gelmesini istemez o adamlar demekki biseye guvenipde laf atiyolar zihniyete yszik ayril ondan bence
Aynen çocuğa yazık ya. Böyle düşünüyorsan zaten bırak çocuğu kurtulsun senden. Seninle yürümez bu.
sen kendini koruman lazım ne biçim insansın mutlu mu olacaksın başını belaya sokunca adamın , birde sevdiği kızın yanında dayak yemek var...
Ya ama böylede bana soylediklerine tepki vermiyomus gibi oldu ağırıma gitti işte :(
merak etme onun daha çok ağırına gitmiştir ama erkek sevgilisinin yannında dayak yemeyi göze alamaz napsın 6 kişiye
dayak yese sevincektin ha
ayrıl o çocuk senden daha iyisine layık
Yanlış erkeklesin ben olsam o sinirle 6sınıda paralardım dayak yersende en azından adamlığınla
Bilsem öleceğim yine dalardım. Sevdiğime kralı gelse laf edemez
sen de o gotü o kadar ortaya çıkarma canım benim, başı gotü açar kendini ortaya atarsın sonra da sevgilinin senin yaptığın basitlikten dolayı kavga edip dayak yemesini beklersin, madem laf yemek o kadar dokunuyor ona göre giyin hareket et. orada birisi çıkartıp bir bıcak soksa sen bunun sorumluluğunu kaldırabilecek misin ki böyle triplere giriyosun
Gotumu çıkardığıma eminsin yani
gotun gerçekten güzel mi cidden merak ettim
Hayır
vücut ölçülerin ne?
belin kalın mı yoksa ince mi?
bir kereliğine bile olsa o gotunu gormek isterdim tüh, keşke sevgilin olsaydım sabah akşam yalardım
sevgilin haksız bence de 6 kişinin arasına girip hastanelik olmalıydı ya da 6 kişinin sana girmesine müsaade etmeliydi ya tam erkek ol ya da hiç olma yani çok haklısın...
Bu yüzden hatunumu kapatırım ben. laf attıracak bir elbise giydirip bu yaşta katil olmayalım :/
ben bile kavga çıkarırdım yanımdaki birine biri laf atsa o. O
Tamam yanımızdaki birine BİRi laf atarsa gerekli müdahale de bulunulur ama el insaf ya 6 kişi.
Sıkıyosa o lafları bide takıldğım kıza etsinler 6 senelik kungfucuyum onları orda saniyeler içersin komalara sokarım
e herkes kungfucu değil ya :)
Cesaretle ahmaklık arasında ince bir çizgi vardır. Kişi neye, nerede, ne zaman kafa tutabileceğini bilmeli.
6 kişi sikinti ya 2*3 olsa neyse gerçi sevgilim olsa oyle kimse laf ettirmeyecek şekilde yanımda olur durur
kızım manyakmısın erkeklik kavgaylamı oluyo az mantıklı düşünün
Yanındaki kıza laf atılınca susana erkek demem
Kime erkek dersin daya evlenip evlenmiyeceği bile belli olmauyan bir kzz için kavgaya girip belkide bir bıçak darbesiyle ölecek adama mı erkek diosun siz verdiğiniz bu gaz lar yüzünden bir dünya gencin hayatı sönüyo erkeklik mantıklı düşünmektir orda kavgaya girip ölse seni ilerde başkası sikecekti dağamı iyi olacaktı
Çok kral çocukmuş yol ver de daha iyilerini bulsun..
Ya hasta mısınız topluca
Ne alakası var ya 6 kişiden dayak yeseydi dahamı iyi olurdu gözünn önünde dayak yemiş olacaktı
En azindan sevdigini bilirdim
Genede seviyo olabilir bnce mantıklı olanı yapmış bence sen yanlış düşünüyorsun, ki cevaplara baktığımda nerdeyse herkes benim gibi düşünüyor ondan dolayı sorun sende
Hayır sorun birbirini koruyan erkeklerde ve erkek yalakasi kizlarda
Bazılari boyle iste :d
Aynen ürkekler
Ya mk sikt*r git sabah sabah karşımda olsan ben dövücem seni manyakmısın nesin ya acayip sinir oldum sana
Aynisi banada oldu. Sogudum en sonunda. 6 kisi biraz fazla ama yinede bir celallenseydi keske gostermelik olsa bilee:))
Aynennn be
6 kişinin arasına dalsın da ondan sonra ne şehittir ne gazi b*k yoluna gitti Niyazi dimiiii. 6 değilde 2.3 olsaydı girilirdi belki
Dalmasina dalinir gerci buyuk konusmayalim ama ben de tiksiniom o pic kurularina iyi bir dayak atsaydi iyi olurdu hem nami cikar o bolgede ama bazen sag dan girip soldan cikmasida faydali
Adam olan dayak yiyecegini bile bile sonuna kadar gidendir
Adamlikla kavga etmeyi bir mi tutuyorsun?
Sen sevgilisine laf atıldıgında ağzını açıp tek kelime edemeyen adam mi diyorsun ?
Cocugu komayamk soksunlar kavga etmek en kolayi zor olan sabirli olup ordan gitmek, ayriten adamlik asip kesmek degildir aksam oldugunda evine ekmek goturebilmektir
Onlar ayrı konular bu başka birsey önce bunu algılamaya başla. Bu konuyu seninle tartismam yaşın küçük.
Yaşıma degik yasantima bakican, senin buyukte ne oluyo zihniyetine bak
Sen biraz daha büyü abilerinden ders al sonra bu konu hakkında yorum yal. Koruyamiycagin kızı yaninda gezdiren erkek erkek değildir bunu unutma
Benim abim falan yok kimseye abi ayaaag cekmemm he bunuda soyliyim bebeler daha lise son iki gunluk Sacma sapan bir kiz icin hayatini riskemi atsin namusu degil bir seyi degil? Peki cocugun oldu 18 yasinda bir kiz icin gecnin bir saati agzi burnu kan icinde hastanede yogun bakim ünitesinde ne dusuncen?
Sevgilisi varsa seviyorsa namusu olarak gorucek yoksa yaninda gezdirmesin sevgilisi varken analık mi yapiyim yaninda. Ben burada iki günlük iliskiden bahsetmiyorum namusum diye yaninda birini gezdiriyosan namusunu koriycaksin zaten lisede okuyanin sevgiliyle işi ne arkadaşı olsun dersine çalışsın gidip bu bu kadar basit daha fazla uzatma istemiyorum
Insan hayatta 2 sey adina yasar seref namus
Bende ondan bahsediyorum
Bende iste namusu olarak gorduyse bir hayir denirdi orsa kavgaya gerek yok en son kavga olur
Sonuç gene kavga olurdu.
Sen yaralarin öperek iyileştigini sanan toz pembe akımından misin #öylebişiyok :)
iyi yapmış cocugun ağzı ile yüzü yer mi değiştirsin.
Bunun için ayrılınır mı? Gayet makul bir hareket yapmıs bence, 6 kişinin içine mi dalacaktı senin için, bıçak çeken olur silahı olan olur. Yurekle alakası yok bu isin mantık bu.
erkekliğin %99 kaçmaktır. böyle yiğit bir sevgilin var onunla gurur duymalsın
Yiğitliğini...
adam dayak mı yesin.. sağlıklı bir birliktelik için sağlık ve mutluluk gerekir. önemli olan zor durumlarda soğukkanlı kalıp mantıklı karar vermektir. orda kendine dayak yediren maldır.. yapması gerekeni yapmış ben olsam ben de kaçardım arkadaşı tebrik ediyorum
Sen normalmisin?6 kisiye dalmamismisof g. te bak demislermismis eee kendini guvende hissetmiyormusun sen cok film izliyorsun sanirim
Sen götünü göstermezsen kimse sana laf atmaz!!! sizin gibiler yüzünden oluyor ne oluyorsa...
Sus be kış mevsiminde ne kadar açabilirim akılsız
Dar giymişsindir, mini giydin demiyoruz.
imkan olsa zaten...
Siz erkekler de hayvan olmayın laf atmayın
Hayvanlar var yok değil ama sizde onlara fırsat vermeyin.
Bazen fırsatı kendileri elde ediyolar biz vermiyoruz
Yalandan laf yetistiriyosun... sende biliyorsun hatanı, begenilip güzel görünme peşinde oldugunuz için oluyor bunlar... dikkat edin giydiklerinize
Çocuk ne güzel bir karar vermiş işte ağzının burnunun dağılmasına değmezmişsin
Eylülde nişan olcak beeee. Değmezmiş ben değmezsem kim değer?
Senden bir b*k olmaz. Cocuk bu yazıyı okusada kaçıp kurtarsa kendini
Karakter olarak değmezsin güzelim keşke adam yol yakınken dönse ;))
Ben. seni onlarin. ortLRina atar giderdim
Edepli. olsan. acmasan gotunu başını. Demi
Öfffff be kardeşim ne saçma insanlarsınız açık değildi Üstüm bu kış mevsiminde ne kadr açabilirim? Hadi actım laf atmaları mı lazım lan?
Aciyosan istiyorsun. demektir
Erkekler bu kadar hayvansı olmassa sorun kalmıcak. Gördü beğendi göte bak demesi mi lazım illa senin mantığını...
Daracik. giyersen. derler
Dedirttirme kizim
SEN DOVSEYDIN SEVGILINDE ONU BIRAKIN BENI DOVUN DERDI BELKI
Hiçbişey olmıycağını bilsek dalardık belki biraz cesaret öğrenirdi
Anladim seni ama kisilik meselesi bazilari ne olursa olsun kavga etmez
Ya sorun da o ya sürekli kavga eden kişi sıra bana gelince niye kavga etmedi
O zaman adam degildir :) ama uzuldugunu soyluyordun kavga eden bir kisinin laf atan cocuga karsi gelmemesinin tek sebebi olabilir. O cocuklarla daha once kavga etmis olmasidir. zaten cocuk varken sana laf atmalari cocugu ezdikleri anlamina gelir
Bunu cocuga belli etme belki senin yaninda dayak yemek istememistir takma bu kadar
Bilemicem...
Ustelememe sevgilisi olmasan bile zoruna giderdi. Erkegin dogasinda var
Sevgilin seni sahipleniyor diye mi birliktesin sen?
Hayır ama oda ilişkinin bir parçası olmalı ya ben güvende hissetmek istiyorum
Benim Yanımdaki hatuna Şehirde kimse tek kelime etmeyi bırak bakmıyor bile tanırlar beni çünkü lakin ben hatun için kavga etmem ama benim Yanımda güvende hissediyor herkes bunu ne yalacağız?
Şöyle düşün yarın öbürgün onunla evlendin aynı şey oldumu ne yaparsın :)
Kesinlikle duramam ben
Eee o zaman ne bekliyorsun bas tekmeyi :)
Dayak yiyecegimi bile bile girerim kesinlikle girerm ne olursa olsun girerim. com
Helal olsun +1
Tesekkr edrm
Dayak yerdi belkide daha fazlasi olurdu delikanlica cevap verdiyse onlara takma kafana
Hayır hiçbişey demedi
Basa cikmam 6 kisiyle diye dusunup kavga etmemistir ama ne olursa olsun ne oluyo hayirdir demesi lazim
öyle bakma bence olaya. onun içinde zor olmuştur bence
Bilemiyorum :/ benim kadar olmamistir
kesinlikle senin için daha zordur. hatta senin bu ilişkinin seyri için alacağın bütün kararlar meşrudur. ne desen haklısın
ne yapsam bunu filan diyon zaten sen sevmiyosun demekki bırak ayrıl çocuğun duygularıyla oynama
Seviyorum ama acayip kirginim be.
6 kişiyede dalınmazki ama :)
En azından bir tepki yaaa
çok sinirlendi diyonya :)
ben jujitsu öürenmeye başlıycam ben korururm seni :))
Koru benii :(
- vermişsin korumayacağım senii
Ben vermedim ki
tamam o zaman :)
Sevgilin yanlış yapmış 6 kişinin arasına girip en iyi ihtimalle komaya girseydi, hatta ölseydi seni öteki taraftan daha iyi korurdu.
Ahshsj
ayrıl ondan korkak piç hiç sevmem ha.
Offf helal be şu korkak erkeklerin soyunu tüketmek lazım
aynen topluca katliam.
Hallere bak bide erkekligin 1da 9u kaçmakmış ya komedi.
sonrada kızlar bizi aldatıyor. aldatılırsınız tabi.
Ulen asil size soykirim yapmak laz a. kym tiplere bak ya ahahh:D
Ne biçim kızsınız amnskym ya.
senin önünde dayak yemesi sana dahamı cazip gelirdi
Erkeklikte bir yere kadar demis 😅😄 aynisi benim basima geldi benimkiler daha kalabalikti cocuk mantikli davranmis yigitlik yaramiyor 😅😄
Böyle dahamı iyi oldu çok fenayım çooook :(
Bak olayi anlatayım sana sen karar ver. Festival gıbı bir yerdeyiz kiza laf attilar yanimda ki. Kizi yolladim cocuga gulerek yaklastim kafayi bir kodum sonrasinda tekmeler yumruklar etrafimda ucuyor 😅😄
Sevgilim değil hangi baayaan olursa olsun laf soylendigini siddet gordugunu hakaret ettigini goreyim degil 6 , 16 kisi olsalar fark etmeeez
Cesur erkekler de varmış burada herkes erkekligin % 99 u kaçmaktır diye kendini avutuyolar kardeşim +1
Anasaini bacisini o durumda dusunmuyo kaamiller ondan bosvrr onlr erKEK
cüneyt arkın mı sandın manitanı? akıllı elemanmış 6-1 olmazdı ya bıçak gibi vs şeyler olsaydı orada çocuğa saplasaydılar düşünsene zeki kadın...
O noluyo l*n felan yapsaydi ben durdururdum sorun hiçbişey yapmaması
bir kız için değmez demiştir. Bu giderse yenisi bulunur da kafa göz dağılırsa ne olacak diye saniyelik onda birinde bunu hesap etmiştir :)
Aramızdaki ilişkiyi bilmeden yorum yaptığın için senle laf davasına girmeye gerek yok.
Ne alaka koruyamamaktan yaninda dayak yese daha mi iyi yani he gidip soleyebilirdi tabi dsrdiniz ne diye ama seni koruyamio anlamina gelmez ki bu
Bilemicem artık moralim yerlerde
Aman taktign seye bak teste tabi tut o zman bir arkadasini ayarla bakalm eger gene biai demzse ayril gtsn
Dayak yese korumus olmayacak ki, yedigi dayakla kalacak. 6 ya 1.
Ne yani her laf atana eyvallah mı diyecek?
6 Ya 1 Olmayan Denk Gelsin Oda Gerekeni Yapar
Senin yanında dayak yese daha mi iyi? Hep dizilerin etkileri bunlar.
tamam yürek falan ama senin önünde 6 kişiden dayak yemeside çocuğa çok koyardı
AHAHAH Allah akıl fikir versin sevgiline vermiş yeteri kadar :D
Bu zihniyeti degistirmedigin surece agziyla kus tutsa yine ayrilirsin sen ondan
6 degilde 1 kisi laf atarsa ve o bisey yapmaz ise ayril:) en azindan sartlar esit olucak
6 kişi arasına girse gözün de kahraman mı olurdu. Hadi biri bir bıçak çekti vurdu geçti ne olacak b*k yoluna gitti niyazi
Niyazi mi Hahahaha
Ne yapak çocuğun ismini bilmiyoz
Yiyeceği bir dayak alt tarafı hayatinda hiç dayak yememis sanki ayrıl gitsin bide g. te bak falan demişler senin yüzüne nasıl bakabiliyor?
Kavga çıkınca 6 kişiden 5ini o alsa (Cüneyt Arkın misali)
Birini de sen alacak mıydın?
Kendi acindan dusunme belki oda kendine yediremedi ama elinden gelcek bisey yok. Ayrica allah bilir nasil bisey giydinki onlarda oyle dedi birazda kendinde suc bul.