• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna? (Sayfa 5)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

95

Cevap

309

Cevap

Popüler Cevapları Göster(240)
  • lovers10thesun
    lovers10thesun Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Ayrıl gitsin seni yolun ortasında tutup si*seler gıkını çıkartamaz yanında sen erkek diye oğlan taşıyormussun besbelli

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evettt ya

      Yorumla
  • heidman
    heidman Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ne kizlar var neymis cocuk 6 kisiyi dovcekmis. Dovmese bile artislencekmis. Ne ariyosun sen ya. Git serseri bul kendinede bir yerde cesedini bulursun

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından beni korur erkek gibi

      Yorumla
    • heidman
      heidman
      +1 yıl

      Korur korur. Sonra haberlerde cikar. Karisini oldurdu diye. Ya ne igrencisniz. Sizin gibi bayanlarla ayni ulkedeyiz ufff icim daraldi

      Yorumla
  • Beyazzenci35
    Beyazzenci35 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    ne istiyorsun sevgilinin dayak yemesini hatta ter bir darbe yiyip ölmesini mi. umarım çocuk senden biran önce ayrılır çünkü onu sevmiyorsun

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Duygularimi biliyosun sanki

      Yorumla
    • Beyazzenci35
      Beyazzenci35
      +1 yıl

      bilmeye gerek yok bas basa çocuğu Ateş'e atıyorsun.

      Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    ayrıl bence sen kendine mafya bul sevgilin bıçağı yiyince mutlumu olcaktın ne akjdar rezilsiniz

    57
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Illa bıçaklanması gerekiyodu sanki

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Kardesim ya oyle bisey olursa ya da alti kisi sevgilini hastanrelik edrse mutlu olcaksin sevgilim erkek insan olanda sevdigine zaraer gelmesini istemez o adamlar demekki biseye guvenipde laf atiyolar zihniyete yszik ayril ondan bence

      Yorumla
    • elma13ünBeyi
      elma13ünBeyi
      +1 yıl

      Aynen çocuğa yazık ya. Böyle düşünüyorsan zaten bırak çocuğu kurtulsun senden. Seninle yürümez bu.

      Yorumla
  • Snoby1
    Snoby1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    sen kendini koruman lazım ne biçim insansın mutlu mu olacaksın başını belaya sokunca adamın , birde sevdiği kızın yanında dayak yemek var...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya ama böylede bana soylediklerine tepki vermiyomus gibi oldu ağırıma gitti işte :(

      Yorumla
    • Snoby1
      Snoby1
      +1 yıl

      merak etme onun daha çok ağırına gitmiştir ama erkek sevgilisinin yannında dayak yemeyi göze alamaz napsın 6 kişiye

      Yorumla
  • pofudukız
    pofudukız Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    dayak yese sevincektin ha
    ayrıl o çocuk senden daha iyisine layık

    1
    0 Yorumla
  • meraklıinsanoğlu
    meraklıinsanoğlu Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Yanlış erkeklesin ben olsam o sinirle 6sınıda paralardım dayak yersende en azından adamlığınla

    1
    0 Yorumla
  • Guzziand
    Guzziand Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bilsem öleceğim yine dalardım. Sevdiğime kralı gelse laf edemez

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sen de o gotü o kadar ortaya çıkarma canım benim, başı gotü açar kendini ortaya atarsın sonra da sevgilinin senin yaptığın basitlikten dolayı kavga edip dayak yemesini beklersin, madem laf yemek o kadar dokunuyor ona göre giyin hareket et. orada birisi çıkartıp bir bıcak soksa sen bunun sorumluluğunu kaldırabilecek misin ki böyle triplere giriyosun

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gotumu çıkardığıma eminsin yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gotun gerçekten güzel mi cidden merak ettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      vücut ölçülerin ne?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      belin kalın mı yoksa ince mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir kereliğine bile olsa o gotunu gormek isterdim tüh, keşke sevgilin olsaydım sabah akşam yalardım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sevgilin haksız bence de 6 kişinin arasına girip hastanelik olmalıydı ya da 6 kişinin sana girmesine müsaade etmeliydi ya tam erkek ol ya da hiç olma yani çok haklısın...

    2
    0 Yorumla
  • fundamentalist
    fundamentalist Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Bu yüzden hatunumu kapatırım ben. laf attıracak bir elbise giydirip bu yaşta katil olmayalım :/

    1
    0 Yorumla
  • remembrance
    remembrance Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    ben bile kavga çıkarırdım yanımdaki birine biri laf atsa o. O

    0
    1 Yorumla
    • barannq
      barannq
      +1 yıl

      Tamam yanımızdaki birine BİRi laf atarsa gerekli müdahale de bulunulur ama el insaf ya 6 kişi.

      Yorumla
  • BodyBoks
    BodyBoks Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sıkıyosa o lafları bide takıldğım kıza etsinler 6 senelik kungfucuyum onları orda saniyeler içersin komalara sokarım

    3
    1 Yorumla
    • teampelinsu
      teampelinsu
      +1 yıl

      e herkes kungfucu değil ya :)

      Yorumla
  • seyyah
    seyyah Takip Et
    Guru Yaş: 109
    +1 yıl

    Cesaretle ahmaklık arasında ince bir çizgi vardır. Kişi neye, nerede, ne zaman kafa tutabileceğini bilmeli.

    0
    0 Yorumla
  • Mertsss34
    Mertsss34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    6 kişi sikinti ya 2*3 olsa neyse gerçi sevgilim olsa oyle kimse laf ettirmeyecek şekilde yanımda olur durur

    0
    0 Yorumla
  • digomi
    digomi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    kızım manyakmısın erkeklik kavgaylamı oluyo az mantıklı düşünün

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yanındaki kıza laf atılınca susana erkek demem

      Yorumla
    • digomi
      digomi
      +1 yıl

      Kime erkek dersin daya evlenip evlenmiyeceği bile belli olmauyan bir kzz için kavgaya girip belkide bir bıçak darbesiyle ölecek adama mı erkek diosun siz verdiğiniz bu gaz lar yüzünden bir dünya gencin hayatı sönüyo erkeklik mantıklı düşünmektir orda kavgaya girip ölse seni ilerde başkası sikecekti dağamı iyi olacaktı

      Yorumla
  • iMarksmen
    iMarksmen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çok kral çocukmuş yol ver de daha iyilerini bulsun..

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya hasta mısınız topluca

      Yorumla
  • mühbugra
    mühbugra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ne alakası var ya 6 kişiden dayak yeseydi dahamı iyi olurdu gözünn önünde dayak yemiş olacaktı

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azindan sevdigini bilirdim

      Yorumla
    • mühbugra
      mühbugra
      +1 yıl

      Genede seviyo olabilir bnce mantıklı olanı yapmış bence sen yanlış düşünüyorsun, ki cevaplara baktığımda nerdeyse herkes benim gibi düşünüyor ondan dolayı sorun sende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır sorun birbirini koruyan erkeklerde ve erkek yalakasi kizlarda

      Yorumla
  • Nutabella
    Nutabella Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Bazılari boyle iste :d

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen ürkekler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ya mk sikt*r git sabah sabah karşımda olsan ben dövücem seni manyakmısın nesin ya acayip sinir oldum sana

    1
    0 Yorumla
  • Heyohha
    Heyohha Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Aynisi banada oldu. Sogudum en sonunda. 6 kisi biraz fazla ama yinede bir celallenseydi keske gostermelik olsa bilee:))

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynennn be

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    6 kişinin arasına dalsın da ondan sonra ne şehittir ne gazi b*k yoluna gitti Niyazi dimiiii. 6 değilde 2.3 olsaydı girilirdi belki

    4
    0 Yorumla
  • Artisjok
    Artisjok Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Dalmasina dalinir gerci buyuk konusmayalim ama ben de tiksiniom o pic kurularina iyi bir dayak atsaydi iyi olurdu hem nami cikar o bolgede ama bazen sag dan girip soldan cikmasida faydali

    0
    0 Yorumla
  • Busssraaa
    Busssraaa Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Adam olan dayak yiyecegini bile bile sonuna kadar gidendir

    1
    12 Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Adamlikla kavga etmeyi bir mi tutuyorsun?

      Yorumla
    • Busssraaa
      Busssraaa
      +1 yıl

      Sen sevgilisine laf atıldıgında ağzını açıp tek kelime edemeyen adam mi diyorsun ?

      Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Cocugu komayamk soksunlar kavga etmek en kolayi zor olan sabirli olup ordan gitmek, ayriten adamlik asip kesmek degildir aksam oldugunda evine ekmek goturebilmektir

      Yorumla
    • Busssraaa
      Busssraaa
      +1 yıl

      Onlar ayrı konular bu başka birsey önce bunu algılamaya başla. Bu konuyu seninle tartismam yaşın küçük.

      Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Yaşıma degik yasantima bakican, senin buyukte ne oluyo zihniyetine bak

      Yorumla
    • Busssraaa
      Busssraaa
      +1 yıl

      Sen biraz daha büyü abilerinden ders al sonra bu konu hakkında yorum yal. Koruyamiycagin kızı yaninda gezdiren erkek erkek değildir bunu unutma

      Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Benim abim falan yok kimseye abi ayaaag cekmemm he bunuda soyliyim bebeler daha lise son iki gunluk Sacma sapan bir kiz icin hayatini riskemi atsin namusu degil bir seyi degil? Peki cocugun oldu 18 yasinda bir kiz icin gecnin bir saati agzi burnu kan icinde hastanede yogun bakim ünitesinde ne dusuncen?

      Yorumla
    • Busssraaa
      Busssraaa
      +1 yıl

      Sevgilisi varsa seviyorsa namusu olarak gorucek yoksa yaninda gezdirmesin sevgilisi varken analık mi yapiyim yaninda. Ben burada iki günlük iliskiden bahsetmiyorum namusum diye yaninda birini gezdiriyosan namusunu koriycaksin zaten lisede okuyanin sevgiliyle işi ne arkadaşı olsun dersine çalışsın gidip bu bu kadar basit daha fazla uzatma istemiyorum

      Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Insan hayatta 2 sey adina yasar seref namus

      Yorumla
    • Busssraaa
      Busssraaa
      +1 yıl

      Bende ondan bahsediyorum

      Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Bende iste namusu olarak gorduyse bir hayir denirdi orsa kavgaya gerek yok en son kavga olur

      Yorumla
    • Busssraaa
      Busssraaa
      +1 yıl

      Sonuç gene kavga olurdu.

      Yorumla
  • hanoglubugra
    hanoglubugra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sen yaralarin öperek iyileştigini sanan toz pembe akımından misin #öylebişiyok :)

    1
    0 Yorumla
  • James-Rawn
    James-Rawn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    iyi yapmış cocugun ağzı ile yüzü yer mi değiştirsin.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bunun için ayrılınır mı? Gayet makul bir hareket yapmıs bence, 6 kişinin içine mi dalacaktı senin için, bıçak çeken olur silahı olan olur. Yurekle alakası yok bu isin mantık bu.

    0
    0 Yorumla
  • misafir0
    misafir0 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    erkekliğin %99 kaçmaktır. böyle yiğit bir sevgilin var onunla gurur duymalsın

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yiğitliğini...

      Yorumla
    • misafir0
      misafir0
      +1 yıl

      adam dayak mı yesin.. sağlıklı bir birliktelik için sağlık ve mutluluk gerekir. önemli olan zor durumlarda soğukkanlı kalıp mantıklı karar vermektir. orda kendine dayak yediren maldır.. yapması gerekeni yapmış ben olsam ben de kaçardım arkadaşı tebrik ediyorum

      Yorumla
  • emred344
    emred344 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Sen normalmisin?6 kisiye dalmamismisof g. te bak demislermismis eee kendini guvende hissetmiyormusun sen cok film izliyorsun sanirim

    0
    0 Yorumla
  • Poyrazz53
    Poyrazz53 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Sen götünü göstermezsen kimse sana laf atmaz!!! sizin gibiler yüzünden oluyor ne oluyorsa...

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sus be kış mevsiminde ne kadar açabilirim akılsız

      Yorumla
    • Poyrazz53
      Poyrazz53
      +1 yıl

      Dar giymişsindir, mini giydin demiyoruz.

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      imkan olsa zaten...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Siz erkekler de hayvan olmayın laf atmayın

      Yorumla
    • Poyrazz53
      Poyrazz53
      +1 yıl

      Hayvanlar var yok değil ama sizde onlara fırsat vermeyin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bazen fırsatı kendileri elde ediyolar biz vermiyoruz

      Yorumla
    • Poyrazz53
      Poyrazz53
      +1 yıl

      Yalandan laf yetistiriyosun... sende biliyorsun hatanı, begenilip güzel görünme peşinde oldugunuz için oluyor bunlar... dikkat edin giydiklerinize

      Yorumla
  • AkıtGelsin
    AkıtGelsin Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Çocuk ne güzel bir karar vermiş işte ağzının burnunun dağılmasına değmezmişsin

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eylülde nişan olcak beeee. Değmezmiş ben değmezsem kim değer?

      Yorumla
    • roark151
      roark151
      +1 yıl

      Senden bir b*k olmaz. Cocuk bu yazıyı okusada kaçıp kurtarsa kendini

      Yorumla
    • AkıtGelsin
      AkıtGelsin
      +1 yıl

      Karakter olarak değmezsin güzelim keşke adam yol yakınken dönse ;))

      Yorumla
  • sonaşkGS1905
    sonaşkGS1905 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ben. seni onlarin. ortLRina atar giderdim
    Edepli. olsan. acmasan gotunu başını. Demi

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öfffff be kardeşim ne saçma insanlarsınız açık değildi Üstüm bu kış mevsiminde ne kadr açabilirim? Hadi actım laf atmaları mı lazım lan?

      Yorumla
    • sonaşkGS1905
      sonaşkGS1905
      +1 yıl

      Aciyosan istiyorsun. demektir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkekler bu kadar hayvansı olmassa sorun kalmıcak. Gördü beğendi göte bak demesi mi lazım illa senin mantığını...

      Yorumla
    • sonaşkGS1905
      sonaşkGS1905
      +1 yıl

      Daracik. giyersen. derler
      Dedirttirme kizim

      Yorumla
  • nargilemsin26
    nargilemsin26 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50
    +1 yıl

    SEN DOVSEYDIN SEVGILINDE ONU BIRAKIN BENI DOVUN DERDI BELKI

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiçbişey olmıycağını bilsek dalardık belki biraz cesaret öğrenirdi

      Yorumla
  • GirlHunter
    GirlHunter Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Anladim seni ama kisilik meselesi bazilari ne olursa olsun kavga etmez

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya sorun da o ya sürekli kavga eden kişi sıra bana gelince niye kavga etmedi

      Yorumla
    • GirlHunter
      GirlHunter
      +1 yıl

      O zaman adam degildir :) ama uzuldugunu soyluyordun kavga eden bir kisinin laf atan cocuga karsi gelmemesinin tek sebebi olabilir. O cocuklarla daha once kavga etmis olmasidir. zaten cocuk varken sana laf atmalari cocugu ezdikleri anlamina gelir

      Yorumla
    • GirlHunter
      GirlHunter
      +1 yıl

      Bunu cocuga belli etme belki senin yaninda dayak yemek istememistir takma bu kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilemicem...

      Yorumla
    • GirlHunter
      GirlHunter
      +1 yıl

      Ustelememe sevgilisi olmasan bile zoruna giderdi. Erkegin dogasinda var

      Yorumla
  • MythArroow
    MythArroow Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sevgilin seni sahipleniyor diye mi birliktesin sen?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır ama oda ilişkinin bir parçası olmalı ya ben güvende hissetmek istiyorum

      Yorumla
    • MythArroow
      MythArroow
      +1 yıl

      Benim Yanımdaki hatuna Şehirde kimse tek kelime etmeyi bırak bakmıyor bile tanırlar beni çünkü lakin ben hatun için kavga etmem ama benim Yanımda güvende hissediyor herkes bunu ne yalacağız?

      Yorumla
  • kuralsız61
    kuralsız61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Şöyle düşün yarın öbürgün onunla evlendin aynı şey oldumu ne yaparsın :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle duramam ben

      Yorumla
    • kuralsız61
      kuralsız61
      +1 yıl

      Eee o zaman ne bekliyorsun bas tekmeyi :)

      Yorumla
  • Kartal1903_
    Kartal1903_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dayak yiyecegimi bile bile girerim kesinlikle girerm ne olursa olsun girerim. com

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Helal olsun +1

      Yorumla
    • Kartal1903_
      Kartal1903_
      +1 yıl

      Tesekkr edrm

      Yorumla
  • Ercan_57
    Ercan_57 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Dayak yerdi belkide daha fazlasi olurdu delikanlica cevap verdiyse onlara takma kafana

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır hiçbişey demedi

      Yorumla
    • Ercan_57
      Ercan_57
      +1 yıl

      Basa cikmam 6 kisiyle diye dusunup kavga etmemistir ama ne olursa olsun ne oluyo hayirdir demesi lazim

      Yorumla
  • nuron
    nuron Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    öyle bakma bence olaya. onun içinde zor olmuştur bence

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilemiyorum :/ benim kadar olmamistir

      Yorumla
    • nuron
      nuron
      +1 yıl

      kesinlikle senin için daha zordur. hatta senin bu ilişkinin seyri için alacağın bütün kararlar meşrudur. ne desen haklısın

      Yorumla
  • serdardincel
    serdardincel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    ne yapsam bunu filan diyon zaten sen sevmiyosun demekki bırak ayrıl çocuğun duygularıyla oynama

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seviyorum ama acayip kirginim be.

      Yorumla
    • serdardincel
      serdardincel
      +1 yıl

      6 kişiyede dalınmazki ama :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından bir tepki yaaa

      Yorumla
    • serdardincel
      serdardincel
      +1 yıl

      çok sinirlendi diyonya :)

      Yorumla
  • blackwood_
    blackwood_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    ben jujitsu öürenmeye başlıycam ben korururm seni :))

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Koru benii :(

      Yorumla
    • blackwood_
      blackwood_
      +1 yıl

      - vermişsin korumayacağım senii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben vermedim ki

      Yorumla
    • blackwood_
      blackwood_
      +1 yıl

      tamam o zaman :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sevgilin yanlış yapmış 6 kişinin arasına girip en iyi ihtimalle komaya girseydi, hatta ölseydi seni öteki taraftan daha iyi korurdu.

    1
    1 Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Ahshsj

      Yorumla
  • babylink
    babylink Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    ayrıl ondan korkak piç hiç sevmem ha.

    2
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Offf helal be şu korkak erkeklerin soyunu tüketmek lazım

      Yorumla
    • babylink
      babylink
      +1 yıl

      aynen topluca katliam.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hallere bak bide erkekligin 1da 9u kaçmakmış ya komedi.

      Yorumla
    • babylink
      babylink
      +1 yıl

      sonrada kızlar bizi aldatıyor. aldatılırsınız tabi.

      Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Ulen asil size soykirim yapmak laz a. kym tiplere bak ya ahahh:D

      Yorumla
  • Somya
    Somya Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Ne biçim kızsınız amnskym ya.

    11
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    senin önünde dayak yemesi sana dahamı cazip gelirdi

    0
    0 Yorumla
  • Seksenmodel
    Seksenmodel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Erkeklikte bir yere kadar demis 😅😄 aynisi benim basima geldi benimkiler daha kalabalikti cocuk mantikli davranmis yigitlik yaramiyor 😅😄

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böyle dahamı iyi oldu çok fenayım çooook :(

      Yorumla
    • Seksenmodel
      Seksenmodel
      +1 yıl

      Bak olayi anlatayım sana sen karar ver. Festival gıbı bir yerdeyiz kiza laf attilar yanimda ki. Kizi yolladim cocuga gulerek yaklastim kafayi bir kodum sonrasinda tekmeler yumruklar etrafimda ucuyor 😅😄

      Yorumla
  • berkee35
    berkee35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sevgilim değil hangi baayaan olursa olsun laf soylendigini siddet gordugunu hakaret ettigini goreyim degil 6 , 16 kisi olsalar fark etmeeez

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cesur erkekler de varmış burada herkes erkekligin % 99 u kaçmaktır diye kendini avutuyolar kardeşim +1

      Yorumla
    • berkee35
      berkee35
      +1 yıl

      Anasaini bacisini o durumda dusunmuyo kaamiller ondan bosvrr onlr erKEK

      Yorumla
  • spor_41
    spor_41 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    cüneyt arkın mı sandın manitanı? akıllı elemanmış 6-1 olmazdı ya bıçak gibi vs şeyler olsaydı orada çocuğa saplasaydılar düşünsene zeki kadın...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O noluyo l*n felan yapsaydi ben durdururdum sorun hiçbişey yapmaması

      Yorumla
  • internettinabi
    internettinabi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    bir kız için değmez demiştir. Bu giderse yenisi bulunur da kafa göz dağılırsa ne olacak diye saniyelik onda birinde bunu hesap etmiştir :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aramızdaki ilişkiyi bilmeden yorum yaptığın için senle laf davasına girmeye gerek yok.

      Yorumla
  • Şakir1903
    Şakir1903 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ne alaka koruyamamaktan yaninda dayak yese daha mi iyi yani he gidip soleyebilirdi tabi dsrdiniz ne diye ama seni koruyamio anlamina gelmez ki bu

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilemicem artık moralim yerlerde

      Yorumla
    • Şakir1903
      Şakir1903
      +1 yıl

      Aman taktign seye bak teste tabi tut o zman bir arkadasini ayarla bakalm eger gene biai demzse ayril gtsn

      Yorumla
  • Hayata-Dair
    Hayata-Dair Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Dayak yese korumus olmayacak ki, yedigi dayakla kalacak. 6 ya 1.

    1
    2 Yorumla
    • DeAmor
      DeAmor
      +1 yıl

      Ne yani her laf atana eyvallah mı diyecek?

      Yorumla
    • Hayata-Dair
      Hayata-Dair
      +1 yıl

      6 Ya 1 Olmayan Denk Gelsin Oda Gerekeni Yapar

      Yorumla
  • InvictusManeo
    InvictusManeo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Senin yanında dayak yese daha mi iyi? Hep dizilerin etkileri bunlar.

    1
    0 Yorumla
  • Basitadam
    Basitadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    tamam yürek falan ama senin önünde 6 kişiden dayak yemeside çocuğa çok koyardı

    1
    0 Yorumla
  • ironclad
    ironclad Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    AHAHAH Allah akıl fikir versin sevgiline vermiş yeteri kadar :D

    0
    0 Yorumla
  • KatolikPapazz
    KatolikPapazz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu zihniyeti degistirmedigin surece agziyla kus tutsa yine ayrilirsin sen ondan

    0
    0 Yorumla
  • asi_yurek
    asi_yurek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    6 degilde 1 kisi laf atarsa ve o bisey yapmaz ise ayril:) en azindan sartlar esit olucak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    6 kişi arasına girse gözün de kahraman mı olurdu. Hadi biri bir bıçak çekti vurdu geçti ne olacak b*k yoluna gitti niyazi

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niyazi mi Hahahaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne yapak çocuğun ismini bilmiyoz

      Yorumla
  • azdbrj
    azdbrj Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yiyeceği bir dayak alt tarafı hayatinda hiç dayak yememis sanki ayrıl gitsin bide g. te bak falan demişler senin yüzüne nasıl bakabiliyor?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kavga çıkınca 6 kişiden 5ini o alsa (Cüneyt Arkın misali)
    Birini de sen alacak mıydın?

    1
    0 Yorumla
  • Pallderki
    Pallderki Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kendi acindan dusunme belki oda kendine yediremedi ama elinden gelcek bisey yok. Ayrica allah bilir nasil bisey giydinki onlarda oyle dedi birazda kendinde suc bul.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (104)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Islık çaldılar kavga etmedim kötü yaptım demi? 4 cevap verildi
İfşamı gruba attılar? 21 cevap verildi
Tek ben mi böylryim kesin arkamdan sövdüler? 5 cevap verildi
Reddettiğim herkes kıçını toplarken ben kaldım ortada karma falan mı arkadaslar? 8 cevap verildi
Kizlar beni alan yasadi mii? 69 cevap verildi
Öksürünce altıma yaptım? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨