AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
O sevgilini terk et.
Sonunu düşünen kahraman olamaz.
Kendisine bişey olur diye bana soylenen lafları yedi
Ama olan sana oldu :)
Bana sadece laf attılar ama o benim gözümden düstü
Bu na iki tane tokat at aglar kacar. kac yasinda sevgilin
18 yaşında
Daha cocuk 20 üstü olsaydi biseyler yapardi. Hem belki duymadi?
Ne duymaması sen detayı felan okumadın heralde ya da güncellemeleri?
Simdi okudum guzelim o zaman terk et erkeklik sadece yatakta değil her yerde olmali
sen onu hiç düşünmüon mu 6 vs 1 dion yazık l*n cocuga
ne yapsa idi? 6 kisi diyosun? sen sevgilini sevmiyorsun anlasildi :D
Yanlis yapmis dayak yemeyi bile goze alip orda seni korumaliydi
Eveeeet ama yapmadı :(
Kendine guvenemedi sanirsam ya da senin yaninda dayak yemek istemedi
Ama yaptigida cok yanlis
Evet kendimi çok kötü hissediyorum üstelik evlenme hayalleri kuruyoduk şu an fenayım hala
Sende bu uzun sure gider kac senedir birliktesiniz
Bir ay sonra 1 sene olcak
Bu olay yüzünden ayrilmayin oyle bir aptallik etme cocuk sadece kendine guvenememistir siz bunu konusun bence aranizda halledin sacma sapan hareketler yapipda ayrilmayin
l*n altı kişi dayak atmayı bırak ikinize birden tecavüz ederdi ucuz kurtarmışsınız
çocuk ta üzülmüştür sevdiğimi koruyamıyorum diye ama 6 kişi bu bir iki değil ki
:((((((((
Ya bunu Arkadaşlarıma sordum onlarda tepki vermesi gerektiği yönündeydi sevgilin direk hiç söylenmemiş gibi yürüyüp gitti mi
Bide nasıl bir yerden geçiyordunuz cadde mi sokak mı
Sokak gibi sadece ters ters baktı o kadar
Sevgilin dayak yiyince mutlu olacaksan olma bence ters ters bakmış sıfır tepk de vermemiş bence çocuk senide düşünmüş orada sırf ona değil sanada verebilirlerdi zaten eig olan arkadaşın dediği Kahramanlık hikayesi onu dikkate alma gerçekler böyle değil
Karanlık böyle kuytu bir yer miydi birde onu sorayım yani hadi daldı ya da karşılık verince onlar dalacaktı ayıracak birileri varmıydı
Son sorum tam olarak ne dediler
Off göte bak hatuna bak dediler
Senin turunden şarkuteride olduğu için ses etmemiştir.
Aramızdaki ilişkiyi bilmeden yorum yaptığın için senle laf davasına girmeye gerek yok
Ayrıl sen ablacım kendine bir koruma tut boşver sevgiliyi
En azindan guvende hissederim
6 kisinin arasina girmek her adamin harci degildir belki baska bir plani vardir onun (sevgilinin )
Bilemicem
bende olsam 6 kisinin arasina girmem zaten akil kari bir is degil 6 kisinin arasina girmek (her ne kadar sinirliyken 4 kisiyi ayni anda alip cevirip cevirip duvara firlatmis biriside olsam ) zaten ne beklion ki nikahli karisi degilsin ve sana laf attiklarinda nasil bir kiyafet vardi ustunde. dar dekolteli mini bisey varsa senn onu giymene musade ediosa zaten laf atincada bisey bekleme ondan
doğruyu yapmış umursamamazlıktan gelmek en iyisi benim anama küfür ediyolar ben takmıyorum
Estetisyenle uğraşmak istememiştir ;)
Oğlum bak gittemi demedi
2 dakikalık delikanlılık 22 senenin gitmesi demek bacım
250 grama değmez kaçardim gerek dayak yemeğe ben dayak yiyecek kıza bişe olmayacak olurmu hiç zaten seni seve 6 kişi değil 10 kişi bedeldir
Kim bilir üstündeki elbise nasıldı da o götü gördüler kimse kimsenin koruması değil bu ülkede
Bu mevsimde ne elbisesi be? Koruması değilmiş sevdiğin kızı koruyamıyosan git bir yerlerden at kendini.
Sonuçta ikiside ölüme çıkmıyor mu
Şereflice ölmek diye bişey var duydun mu?
Susayım diyorum ama dayanamadım. Karşılık verebilirdi eyvallah da takıldığım birşey var.''Şereflice ölmek mi?''Bi kız için çocuk kendini feda edip ölecek arkasından da ''şerefli öldü'' diyicez öyle mi? l*n * git değer mi * onun canından daha mı önemlisin sen şimdi?
Ya çok zekasızsın konu burada ölmek değil o bir örnek. Ayrıca orda onlat kavga etseler ben bir bagirirdim butun herkesi toplardim oraya sizi korkaklar sizi.
Hayat kısa deymez bir kıza
Kime değer erkekleremi
Hiç kimse için deymez
En azından mantıklı düsünmüs. Ama lafla cikisabilirdi.
Yapmadı :(
Ayrıl bence cokayip ettmis ben 15 kişiye saldirmistim
Ufak atta civcivler yesin tatlim
Ayrıl diyosun
Yani beklemen hata bence
Dayak yemek erkekliğin şanındandır..
bravo cevap verenlerin arasında ERKEKLER de varmış
Dayak yemek erkekliğin şanı olabilir fakat unutmamak lazım ki bizleri diğer canlılardan ayıran en büyük özelliğimiz: "Düşünebilme" yetisine sahip olmak.
Not: Bence amacın "erkek" görmekse faktöriyeller değişebilir ve inan mantıklı yorum yapanlarında ne kadar erkek olduğunu görebilirsin.
Doğanın kanunu her yerde aynıdır.. Orda vereceğin küçük de olsa koruma tepkisi sayesinde kadının seninle birlikteyken güvende hisseder.. Sen kendini güçlü hissedersin.. Aksi durumda pasif hissetmek ve kadına verilen güvensizlik olayı berbat eder.. Kaçalım o zaman her yerden.. Alsınlar götürsün kızı yanımızdan.. Çıkmasın ses.. Neden.. Onlar 6 kişi... Vaay be Rıza.. Kavga yürek işidir.. Tıfıl bir heriften okkalı yediğim yumruğu da unutmamışımdır.. 3 tane çam yarması ırz düşmanını odunla kovaladığımı da.. Dik durucan arkadaş her yerde.. Bozmucan şeklini.
en iyisini yapmış bizim arkdaş kavga etti kafası gözü yarıldı kızdandan ayrılkdıu
O lafları attıracak kadının yanımda işi yok.. Bana başımı belaya sokacak bir kadın lazım değil.
Hep suç bizdemi?
Hayır ona zarar geleceğini bile bile 6 kişinin arasına dal demen aptalca😒 sokarım öyle sevgiye..
Dalmasın bir diklensin zaten sokak ortasındayız insanlar bile ayırırdı be. Biraz mantık
6 kişiden bir tanesi çıkarıp sokucak götüne bıçağı görürsün mantığı👍 ayırırmışlar :) sen çok film izliyosun.. Mantıkmış..
Erkek dediğin sevdiği içün ölemiyorsa zaten ölüdür
+++111
Ha günümüzde erkek çok mu
Vallahi erkekler erkek olsa kadınlar erkekleşemezdi
Erkek görünenlerin çoğu ürkek
O yüzden madama kaldı erkeklik
Yorumlara baktımda profilinde erkek yazanlar
Karısını elinden alsalar gıkı çıkmıycak
Hepsi ferdi tayfur mübarek
Azcık delikanlı olun be
Ne demişler ferhatin bir +m uğruna dağları DeldiySe Şirinin kutusunu Düşünmek istemiyorum:))
Offf göte bak dedilerse demekki sen orani teşhir etmişsin, sen hiç güvende olmazsin
Uzun lafini kisasi özetle çocuk en doğrusunu yapis uzununu anlatmicam.
Ufff saçmalama ya
Ya kizim manyakmsn? Çocuk dalsnda agiz yüzümü yamulsun? Bicakmi yesin karakolami gitsin? Derdin ne ülkede kaç o* çocuğu var? Hangisiyle kavga etcek mnyakmsn. Hadi 2 3 kişi ollsa gene indirir dicem bir ihtimal 6 ne demek biliyormsn seni değil çocuğu bile sikerler
Ben olsam anında sustalımı çıkarır üzerlerine rastgele savururdum tabi dalarken
canım sen sevgili mi arıyosun kendine bodyguard mı
Sevgilin arada yürek yesin. Dua et ben yoktum yanında sabaha kadar karakılluk olurduk
Gelsin gece gö tünün nobetinide tutsun olur mu?
Olur
Sanada o lazımdır simdi zaten
sana ben lazım ,) kılıbık senin ki
Haklısın :))))
lavuklar ne dedi güzelim ayrıca
Off göte bak hatuna bak dediler
ahahhah. söylencek söz yok :D
Gücü yetmeyecekse, gayet mantıklı davranmış!
En azından noluyo felan yapsaydı
Yapsaydı ve kendisini yaralayacak veya daha kötü bir sonuçla karşılaşsaydı, sen ne düşünürdün o zaman?
Olaylar o kadar buyumeden durururduk
Emin ol o ''n'oluyo'' falan kelimeleri ağızdan çıktıktan sonra durduramazdın kolay kolay! Hem ne idüğü belirsiz insanlardan uzak durduğu ve seni de bir şekilde uzak tuttuğu için kendisinden ve senden bir şey kaybetmez merak etme! Arkadaşını değerlendireceksen sana nasıl davrandığına, seninle nasıl ve hangi konularda konuştuğuna odaklan bence. Böylece onun hakkında daha rahat karar verebilirsin.
3 günlük sevgili için değer mi? Bence değmez.
Evlenme durumu var. Bilmeden konuşuyorsun
Evlenürken ferdi tayfur gibi biri olduğunu unutma
Götün güzelmi hakikaten merak ettim şimdi :)
Bumu derdin aferin
sana mı saldırmaya çalıştı 6 kişi?
Hayır offf Göte bak hatuna bak dediler :(((
Bu nasıl bir mantıktır ya...
Boyle bir mantik
Hemen ayrıl. Yazık çocuğa.
Evet yazık bir kızi korumaktan aciz
Sana çok fazla, yazık etme çocuğa. Sana aptal lazım.
Bana guclu kuvvetli bisey lazim sevmesem bir dakka durmam şu an
Manavdan patates ki alıyorsun? "Bişey" ne demek?
Aynen dediğim gibi; sana mal lazım.
Mantıklı olanı yapmıs
Benim güvenimi kırdı
6 kişiye dalıp dayak yese güvenin yerine gelcekti herhalde
Bacı herhalde bruce-lee gibi adam ariyor
Çok gereksiz kavga etmek.
Dayak yemeyi göze alması lazımdı...
O orda dayak yemezdi BACIM linç komalikt olurdu
dağ başımı abi , illa biri araya girerdi.
He dağ başı ise zaten sorması saçma , öldürcekler kalcak orda deymez...
Sadece 30 saniye yeter ayriyetten kadina dahi siddet haberlrinde halkimizin ne kadar duyarli oldugubu biliyoruz
makinasız gezmem ayaklarına sıkardım kesin
Sedat peker sandi buda kendini
https://i.hizliresim.com/vm7EBR.jpg hep yanımda gezer
Allah akıl fikir versin sana
sen sevgilini çok pişmiş seviyorsun sanırsam?
ben sevgilimi bu kadar ürkek olmasına rağmen seviyorum ne yazıkki keşke sevmesem
polise falan şikayet edin kaçıncı devirde yaşıyorsunuz 6 kişinin içine sevgilini nasıl atıyorsun sevdiğin insanı sen sanıyor musun ki o 6 kişi sadece onu hırpalayacaklar seni de serbest bırakacaklar yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim
yok artık benide dövsünler bide?
sevgilini öldürüp sana tecavüz etmemişler allahtan sevgilin kaçmakla akıllılık etmiş
ayrıl gitsin.
Bencede :))
Düşünmüyor değilim
Oha uzuldum Adina oyle sevgilimi olur
Aynen tatlım.
Dayak mi yesin çocuk akilliymis iste.
Aklina...
geçende mavi gizli bunu sordu la :D
Iink atsana
www.kizlarsoruyor.com/.../q2431325-sevgilime-laf-attilar-ben-birsey-yapamadim
@boooooooo
adam dayakmı yesin be.
Tipik Eglenilecek vakit gecirmelik kizsin
O yuzdenmi nişanlanıcaz eylülde?
sakın nişanlanma ayrıl çocuktan. O çocuğu hak etmiyorsun.
6 kişinin arasına dalsa sen e yapabilcektin ona
Birliktemi dovelim te allam
birlikte dövün demiyorum sebgilin dayak yese veya beyin travması geçirse sen ne yapabilecektin sevgilin için
Benim icin oldugu icin herseyi yaparim
hadi yaaa allah korusun komadan çıkamadı öldü diyelim o zaman neyini verebilsin
Ayrıl o çocuktan, çocuğa yazık ediyosun.
Oranin resmini çek gönder
millet hakkımı görelim
anlamadım nerenin
poponu diyo yani bir de millet haklımı görelim diyo arkadaşım
poponu diyo yani bide millet haklımı görelim diyo arkadaşım
Kenyada mi gezdiniz? Laf atma mi kaldı be
Ohooo sen uzayda mı yaşıyosun? Bırak laf atmayı günde kaç kız taciz ediliyo otobüste şurda burada biliyomusun? Sırf yılbaşında taciz edilenler ana habere çıktı be. Bunları yapmaktan utanmayanlar laf atmaya mı çekinirler sanıyosun? En saçma yorum buydu heralde.
Yorumum saçma evet ama senin durum da saçma. Laf atılması hoşuna gitmiyorsa namusluca giyin. 2. Si sevgilinin sevseydin canım bos ver sıkma canini der çocuğu oradan uzaklaştırırdin.
Yok ben o kadar geniş mezhepli olamıyorum bana ters orda gircekti valla
Açık ya da dar giyilebilen birinin sevgilisi dayak yediği zaman bu isi mezheble ifade etmesi trajikomik
Açık ya da dar giyindiğimi bilemezsin.
Haklisin tahmin ettim sadece. pardon
Ben doverim senin için kanki. D
Oyyy sen döv ya kanki :) bazı kızlar erkeklerden delkkanlı çıkıyo
Yalnizca karim ve ailem icin dovusurum
Bizim de evlenme durumu var büyük ihtimal
Sen o cocugu imzadan sonra gor aslan kesilir aslan :)
Ergen ya bu vallaha ergen :))
18 yasındayım oldumu?
Yok olmadı.. Çünkü senden olmamış :)
Sen dalsaydin okadar sinirlenmisken.
Evet sevgilime
Böyle kızı bende korumam..
Aradaki ilişkiyi bilmiyosun fazla laf yapma
Ergen ergen ilişkilerinizi bilmemek daha iyi.
O zaman bulaşma hiç
Valla ben senin için 2 bebeyle bile kavga etmem :)
Iliski ciddi ilerliyor degerdim ama biseh yapmadı işte.
O dalmıyosa sen dalsaydn sende tırtmışsın
Allah bizi (erkekleri) o 6 kişiden degil, senin gibilerinden korusun önce
parantez içinde erkek yazmışsın belirtmek için çünkü erkek değilsiniz. bu kadar korkan da erkek olamaz zaten. belirtmen iyi oldu ben başka bişey sanıyodum cidden.
Bıçak darbesi yeseydi sevgilin, böyle konuşurmuydun acaba, erkeklik sadece kavgayla falan olmuyor maalesef, okadar çok meraklıysanda, çıkıp kendin dövseydin, g*tunu başını açmayı biliyorsan sonucunada katlanacaksın kızım
sen süpermen mi bekliyodumsun
ahahaha korkak
Haklısın dibi hemde