AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Oldu * her laf atana dalalım birde kızların triplerini çekelim ben sevgilim için değil karım için dalarım karın için dalarsan herkes helal olsun der sevgilin için yaparsan b*k yoluna gitti Niyazi :))))
Evlenme durumu var ama o genede yemedi iste
itina ile badigart ayarlanır kişi sayısına göre ve ebatlarına göre anında burnu havada kazlara...
Getir bitane de az cesaret ogrensin
hahaha... sen iyisimi bir dahaki sefere lafı sen atarsan mecburen kavgaya girmesi gerekecek
hey gidi hey
https://www.youtube.com/watch?v=W4liWmHeH9gBizim kitabımızda dayak olsada ucunda yanımızda kadına laf söyletmek yazmaz.
Adamsın ya. 😊
insanın içinde olacak olmadıktan sonra miymintidan farki olmaz.
Ya aslında çok seviyorum seni ama işte neyse. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :*
Orda sana zarar gelmesinden korktu belki. Ben olsam sevgilimi gönderir sonra ne yapacaksam yapardım
Götün başın ayrı oynuyor demek ki. Bunun cezasını sevgilinden kesemezsin. Götüne sahip çık öyleyse.
Herkes kendi " götüne" bakmalı, ahlak bekçiliği yapmayın!
Boşver tatlım abaza erkekleri savunan kızla uğraşmaya değmez
Çarşaflılara bile sarkan damacanaya hallenen erkekler bunlar , kapıyoruz yine laf atıyorlar :) keşke dediğin gibi olsa.
Trolcüğüm gerçek olma ihtimaline göre şu cevabı vericiğim.
Dötünüz güzel olduğu kadar küstahsınız da. Canına mı susadı adam 6 tane hanzonun arasına dalsın. Şahsen sevdiceğim bunu yapsa ondan ayrılırdım mal mısın yevrucum sen diyerek.
Benim için göze almalı herşeyi ben onun için alırdım çünkü
Oldu yevrum.
İki yüzlülük etmicektin o zaman söylicektim ona neden korumadığını. Ama altı kişiyi adam nası sustursunki? Araya girerdim diyosun seni takanmı olurdu orda? Sanada dokundularmı sevgilin hepten cinnetten çıkardı ve orda kıyamet kopardı anlıyomusun?
Soylemedim kalbi kırılmasın diye
Bilsin bence. Hiçmi bişey demedi? Tam olarak ne yaptı?
6 senedir boks yapıyorum 2 senesi amatör desen ki sen girermisin. Karım değilse yok be güzelim brak girmeyi düşünmem bile
Eylülde nişan olcak :/
Ağzına sağlık artık delikanlılık bilekte değil beldeki tabancada böyle yapıyolar. Haberlerde görmüşündür fitness hocasını öldürdüler yol kavgasında
@Paladin bunlar ölü kahraman arıyorlar. O haberi bende aldım. Eyv brom
Akıllıca davranmış hesabı eşit durumdayken kesmesi daha mantıklı sadece yarına bırakmış işi 6 kişi den dayak yiyeceğine tektek dövmek daha mantıklı
Bilmem artık.
Sevgilinin dayak yemesini istiyosan ks ekibi olarak doveriz yani sıkıntı yapma
Ama durumun cesaretle alakası yok.6 kişinin arasına girip dayak yemek cesaret değil aptallıktır.
Sevgilinin dayak yemesine nasıl göz yumardin orası senin vicdanına kalmis. en azından tepkisini koymuş. sinirlenmiş.6 kişi den kesin dayak yerdi. acaba bu senin hoşuna gider miydi?
Bravo Ona, Bide Erkeğim Diye Dolaşıyo Dimi...
https://i.hizliresim.com/O3DQ4A.gif
Seviyorsam büyük konuşmayayım 16 kişide olsa dalarım çocuk bebe olabilir ayrılmak yerine bir dövüş kursuna bişeye gitmesini ima et ;)
Dün 3 saat sakinlestirmeye çalıştım oyle bisey dersem nolur bilmiyorum
nasıl yani ne sakinleştirmesi orda dalmıyo sonrada trip mi atıyo diyelim dalmadı sen ordasın diye e tamam seni uzaklaştırıp yine dalar çözüm çok söyle söyle ezik olmasın öyle hakkını savunsun efendilik ayrı korkmak ayrı
Cooook haklısın bende onu anlatıyorumda erkeklerin yorumlara bak -,-
Ya ancak sende bu kadar kavga yandaşı olma ondan sanki kavga ettirmekten zevk alan kalitesiz kızlar var ya onlar gibi zannediyolar ben kavga etmesini istemem ancak keşke savunsaydı gibisinden yazsaydın daha farklı olabilirdi ancak çocuğada hak veriyorum zayıf cılız ufak tefek bişey mi günahtır öyle laf atanları görünce bende o gruptakilere yanımda arkdaşım varsa ya da yok diyelim telefonu açarım konu açarım zibidilerin önüne giderim ne oclar var arkdaş derim yapmşımdır yiyosa gelsinler de demişimdir 4 kişidiler ya anlamadılar ya da yemedi bilemem ancak çok sinir oluyorum laf atan tiplere aslında toplum duyarsız ondan da cesaret alıyolar bir gün belki ya dayak yiyecem ya da dövecem ama bence doğru olanı yapıyorum :))
Anlaşılan sevdiğin değil sadece sevgilin, sevdiğin olsaydı 6 kişinin onu haşat edeceğinin bile bile böyle birşey isteyemezdin ve burada paylaşmazdın sanırım.
o lafa da tepki verilirdi b*k yoluna gideceğini bilsen bile
Laf atmak hos bisey degil de yaninda sevgilisi olan kiza kaf atmak delikanliliga sigmaz. Onlqrin amaci hır cikartip kavga etmek mistir. Bence sevgilin onlara dalsaydi sağlam cikamazdi
Böylede ben sağlam değilim içim paramparça oldu
en iyi gorusu yapanin da dedigi gibi yureki işi ama sen yinede en azindan sevgilime bir sey olmadi diye iyi dusunmeye calis
Ben de sinir olurdum ama sevgilimin canıda önemli ona bişey olsa güzelliğini al başına çal daha ne işe yarayacak
En azından sinir olma olayına katılıyosun
Bencilliğe lüzum yok ben kendimi dizginliyorum en azından
o erkekliği ben lisede yaptım 4 kısı arasından 1 tanesini dovebildim sonra okul çıkışı 30 kişi geldiler ben olsam erkek arkadaşının yerinde bende dalmazdım cunku mesele dayak değil bıcak ustra ne olcagı belli olmaz
images6.fanpop.com/.../...nes-36439000-245-300.gif
...
Bence en doğrusunu yapmış. Erkekliğin % 99'u kacmaktir :D yani düşünüyorumda muhtemelen dalsa sağlam bir dayak yer. O kişiler sana zarar verebilir. Bunu düşünmek gerekli.
Offff böylede ben çok fena oldum
o sevgilinin sucu değil o ordan gecen altına o* cocugu serefsizin sucu sende kendine köpek arıyon galiba tut deyince tutacak asıl o cocuk seni bıraksın
Zaten erkek olup koruyamadı :///
o işin erkeklikle alakası yok o karsı taraftakiler erkek değil ikincisi sen buraya gelip sevgilini pişmiş kelel gibi milelte anlatman bu senin utancın olmalı
Kim ne bilebilir sevgilimi adini soyadini kim oldugunu ne alaka ya?
sen zaten gözünde kucultmusun milletin badını bilmesine gerek yok
6 kişinin arasına bende girmezdim ne girecem l*n 250 gr için
Bizim evlenme durumu muhtemel söz konusu 250 gramdan fazla yani.
6 kiside az degil be kardesim kendini birazda onun yerine koy 2 kişi tutsa 4 kişi vurur sen onun ordan sağ çıktığına sükret 2-3 kisi olsa hadi neysede 6 yani her biri 2 kere vursa suratına sağlam kemik kalmaz
Haklısın da bende hiç cevap vermeyince depresyona girdim be seviyomu emin değilim artık
Sevmese 3 saat sakinleştirmeye çalışmazdın yarım saat konuşur susardı
Bilmiyorum ama benimki 10 kişiye dalıyo ben kızıyorum ama benimki dövüşçü onu düşünersek tabi normal aslında?
10 kişiye dalıyor :) ya bir git bacım
15 kişiye saldirdim vurdum vurdum yilmadim :D
Kafes dövüşçüsü yanlız :)
Eleman totoş çıktı desene ilişkinizdeki rolleri değişme zamanınız gelmiş hem sizede yenilik olur bu iyi bişiy belkide ;)
Ne rolleri değişmesi ya ben ilişkiyi gözden geçiriyorum 2 gündür
Birisi sevgilime laf atacak hepsini dayak manyağı yaparım.
Gerçekten sevseydi dalardı belki aralarına, ya sende bir gelecek görmüyor, ya da bunun için değmez diyor.
Gelecekteki eşiyim onun nişan tarihi belli.
Polisi arasanız olmaz mıydı? Çocuğu niye ateşe atıyorsun, zorunuza falan gitmesin kardeşim
Arayın siz muhattap olmayın, polis muhattap olsun. Tacizin cezası da ağır zaten, bırak onlar düşünsün.
O an aklıma polis gelmedi bile
Adamlar zaten laf atacak yer arıyor, dar veya açık giyinipte laf attırmayın kendinize. Çocuk ta üzülmüştür bir şey yapamadım diye o da mahcuptur sana karşı. biraz anlayışlı olun.
Bisey yapsa mahçup olmazdı bugün görüşünce burnundan getirsemmi diye düşünmüyor değilim
Getir getir, senden soğuması için iyi bir nedeni olur.
Böyle yaparsan gelecekte ki eşi değil, eski bir tanıdık olursun.
Benden soğumaz belki kendinden erkekliginden utanır biraz
Çocuğa yazık, harcanıyor.
mk oglan en iyisini etmiş 6 kişiye senin için dövüşmek degmez sende o kadar kasa kasmıyaydın bişey demezlerdi senin suçun
Benim sucum oylemi erkekler hayvan olup laf atmasinlar banane
Laf ettirme sende sekın dar pantolan giyip sıktırmısındır kasanı ondan etmişlerdir haksızmıyım :D ;)
Ben nası giyinsemde laf atmaya hakları yok
Onların düşüncesinede karışmaya da hakkın yok mk ben off göte bak desem karışamazsın :D ;) Onlara da saygı duy o zmn
Hayırdır sustun :D
Konuşayım istersen
istiyorum zaten :D
Illa seni koruyacak diye bir şey yok cesareti yoksa nasıl dalsın 6 kişinin arasına özgüven eksikliği var demek ki
Aslında çok kavga ederdi ama n
bu sefer fıssss
o altı kişinin arasına girseydi bir temiz sopa atsalardı. iki hafta komada kaldıktan sonra ölseydi daha mı iyiydi
En azından artislik yapsaydi bende engel olsaydim.
o artisliğin telafisi olmak onuda biliyorsun dimi. o artislikten sonra ok yaydan çıkmış olurdu
1 olsa hemen iki olsa evet üç olsa belki dört olsa çekinirim beş olsa hayır altı kişi la iyiki seni birakip kaçmamış sen hiç linç olmamışında bilmiyon
Ama bana denilen lafları kabul etmiş oldu -,-
Şahsen ben dalardım beşe ona bakmam ama silah çekmeden aptallik olur ki o saatten sonra girdiğim kodeste görüşüme 3. Cuma gelmeyecek bir kızsa dalmazdım
6 kisiden dayak yedigi zaman napcaktin cokmu sevecektin kalpsiz seni sen sık kafana cocuk kurtulsun senden
Sevdigini bilirdik en azindan
Sevdigi dayak yedikten sonra anliycaksan hic bilme daha iyi
Sen manyakmısın acımıyormusun sevgiline artık kavgalarda herkeste sustalı var biri kalbine saplasa hoşunamı giderdi :/
Sessiz kalması ağır oluyo...
Benim kaç tane arkadaşım yaralandı bugüne kadar bu mevzular yüzünden millet yanında silah bile taşıyor.
Taşısın ya yeterki sessiz kalmasın
Neyseki senin kafanda sevgilim olmadı bugüne kadar egoist kızları hiç sevmem
egoya bak seni koruyor görünecek diye 6 kişiden dayak yemesine razı olacan yani. hemen ayrıl bence bunu düşünen biriyle sevgili olmamalı sevgilin
Belki bir gişimde bulunsaydı tutardık
Azı Burnu Kırılsa Dahamı İyi Olucakdı . Suc Sevgilinde Deyil o 6 kişide Bir Erkegin Yanında Kız Varsa ne Laf Edilir Ne Bakılır
Ya tamamda tepki vermemesi ağır oluyo baya
Acık Sacık Veya Dar Bişeymi Giyindin
Cokta degil normal
kavga edip dayak yemesinimi tercih ederdin yoksa bu şekilde bişey yapmamasını mı? hep sormak istemişimdir bu soruyu :)
Tepki versin ben onu engelliyim isterdim.
bazıları atıp tutmuş yürek olcak yok dalardım falan b*k dalardınız *mk bıçağı saplasınlarda görün
Kızım Sen Malmısın? Ayrıl l*n o çocuga yazık hamına...
valla zor durum hani o durumda olmayan bilemez ama muhtemelen kız arkadaşımı yollar bebeleri gizliden takip eder 2 telefonla 5 araba adam yığar karakolluk olana kadar çarpışırdım
Aynen öyle ama benim içinde kolay değil depresyondayim ya
eminim adam daha kötü durumdadır
Öylemi diyosun :(
Ee herhalde erkegiz kızım yanımızda oros pu bile olsa sahipleniriz piskolojik yani
Ya afedersin bir sqtir git yaa adam Jason statham sanki mk 6 kişiye dovebilcekmi hem dalsa nolcak yani biri bıçağı çıkarcak sonra isi yok senin gibi bir gereksiz için hastanede yatsın..
Evlenme durumu var. Bisi bilmeden konusuyosun iste
O zaman sevgiline bir tabanca alalım her laf atanı vursun Olurmu :)))
Iyi olur güvende hissederim
Yaa bir git bodyguardla evlen o zaman :)))
bence dinle ve karar ver
Bu ne ya?
Seni birqz olsun mantığa davet ediyorum? Ya kızım sen manyak misin eğer sen gerçekten sevseydin beni koromayadi iyrilsimi icibi demezdin ağzı açık ayran gönüllü
Offfff
O gene iyiymiş, ben birde malı anadan üryan görmek ister misiniz diye sorardım. Oğlan için kendimi yaktım, fatiha okusa yeter.
Bence en iyisini yapmış sevgilin minareyi calan kilifini hazirlar diye bir soz var o kisiler kesinlikle bos gezmezler
İnsan sevdiği için dayak bile yemeli.
Allah'tan silahım var benim, çok kişi olsa da korkutur :-D
Keşke oda silah felan taşısa artık ona bile razıyım
Bıçak taşısın, yasak olmayanlardan
Nolsun altı kişinin arasında dayaktan ölür yani tabi koruması lazımdı da yapmamışsa yapmamış
Yapmamışsa yapmamış değil işte
iyi ki erkek değilim adam ölür be 6 kişinin arasında jslka
Kotu gunler icin cebimde emanet vardir diyecegim tek sey bacininkimi guzel yoksa ananinki mi?
Hadi erkekse gelsin
Ya şimdi adamlarla kavga etse adamlar öldürse nolucak peki 250gr ugruna adam ölücek degme bence
Nişanlanıcaz beeee 250 gr dan daha önemli bir konu bu.
Tamam ama dayak yemesi dahamı iyiydi gerçi ben olsam illaki bişiler yapardım abi yoksa sevgilimin suratına bakamazdım
Dünden beri konuşamadık suratıma bakabilirse bugün arar.
Sadece o laf atana işlerdim gerisi ursun umrumda degil ama o cocugu hasat ederdim
En azından bişiler yapıyosun adam gibi
Kizlarin ala yi cahiller topluluğu gordugum kadariyla, biri bıçağı bir taksa oh askim iyi girdi yuppi der sevinirsinizde sizin gibi arizalilar
Düşük belli dımdızlak biriyle çıkıyonuz sonra güvende hissetmekten bahsediyorsunuz
Haklısın
6 kişi sevgilini bir güzel şişler kebap yapar siz de akşama helvasını yerdiniz dalsaydı.
:///
adam değilmiş :) demekki sendede var bir şey dayak yemeye değmeyecek biri olabilir misin? :S
Evlenme durumu var ben degmessem kim degcek
valla bilmemde senın oglan pek tırssak o zaman
Aynen öyle geliyo bana da
Ben olsam kacardim hatta seni onlara dogru atar vakit kazanirdim
2 tane meme icin dayak yemm
Allahsız :D:DD:D:D:
Erkeklik başka ADAMLIK BAŞKA
Sen sevgilini kendi keyfine göre dayak yedirticek kıvamdaysan ben birak 6 kişi arasını metrobüste 90 kişi arasına atar ucurumdan yuvarlardım
Hahahahaha alemsin :)))))))
Yarildim ya
Russss! cansın şahsın padişahsın.
Apla seni sebiyom <333
@Blupop
Ne yaptım yine asqım :(
@remembrance
Harikasın rusasigi:D
:D. d.. D. D
@munferit
Ahaha ;))) mantiklii
😏😁 @BanuKatun
Ahahaha :) guzel plan
Ne sen prenses ne de o koruman. Bu kadar dar goruslu olma sacma kiz
Onun bu kadar geniş olmasi sacma degil sanki
Genis mi? 6 kisiden bahsediyoruz 2 kisi olsin dalmasin ayril dicem ama 6 kisi karsisinda rezil olcak dayak yicek yine koruyamadin deyip ayrilacaksin. Mantigini kullanamayacak madar acizsin
Bana soylenen lafi yemis oldu
Biraz empati kur kavgalarda erkekler kızlar gibi olmaz
Tamam da bir ustune yuruseydi bari
Yürüseydi şu an bunları yazıyor olmazdın emin ol
ölecegini bilsen bile karşılık verilir hiç degilse enazında 3 5 tane oda vurardı
Dimi ya😊Ama bu ADAM olanlar için geçerli.
Güzel görüşünüz için teşekkürler😊
Kadınların neden serserilerle birlikte oldugunuda anlamış olduk. Ayrıl kızım serseri birini bul kendine
iyi fikir bizi koruyan erkek lazım bize. kız gibi kaçıyorsa benden ne farkı kalır?
Bence de sizi eve kapatacak pencereye dahi çıkarmayacak adam lazım. Ancak ondan anlarsınız. Sonra yok efendim medeniyette medeniyet
Dalsaydı temiz bir dayak yeseydi ondan sonra eminim böyle derdin? ''Ya sen salak mısın ben sana demedim mi karışma gidelim diye bak ne oldu şimdi''
Demezdim bana laf söylenmiş oda onuruyla kavgq etmiş öyle denirmi
a q delisi 1 tane vursan kar der gırerım aralarına senın sevgılınde sümsük cıkmıs be je bu sebebtende ayrılmak olmaz bnce
Aynen sümsük
dayak yesede en azından sevgılıme sölenen sözun ıntıkamını aldım derım bı tane vurarark
aynen beee
ayrılma dıodum da normaldede öyle sümsük ise ayrıl bence yurumez öyle romantık momantık ama bı yerdede aılesını sevdıgını namusunu korumalı
Nasıl oluyo da ayrılmaya karar veriyosun ki anlamadim ne dediler ki sana laf attılar ki sevgilin sinirlendi bu kadar
Offfff Göte bak bee hatuna bak dediler :((((((
Ohaaa amkk şerefsizlere bak kalabalık olmalarına mi güvendiler böyle rahatca laf atıyolar peki sen çok mu tahrik edici giyindin ya da çok mu güzelsin dikkat cekiyosun ki laf atma gereği duydular