• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna? (Sayfa 4)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

95

Cevap

309

Cevap

Popüler Cevapları Göster(180)
  • Gorkemihsan
    Gorkemihsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Oldu * her laf atana dalalım birde kızların triplerini çekelim ben sevgilim için değil karım için dalarım karın için dalarsan herkes helal olsun der sevgilin için yaparsan b*k yoluna gitti Niyazi :))))

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenme durumu var ama o genede yemedi iste

      Yorumla
  • zoloo
    zoloo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    itina ile badigart ayarlanır kişi sayısına göre ve ebatlarına göre anında burnu havada kazlara...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Getir bitane de az cesaret ogrensin

      Yorumla
    • zoloo
      zoloo
      +1 yıl

      hahaha... sen iyisimi bir dahaki sefere lafı sen atarsan mecburen kavgaya girmesi gerekecek

      Yorumla
  • Apocaliptik
    Apocaliptik Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    hey gidi hey

    https://www.youtube.com/watch?v=W4liWmHeH9g
    1
    0 Yorumla
  • sancez26
    sancez26 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bizim kitabımızda dayak olsada ucunda yanımızda kadına laf söyletmek yazmaz.

    4
    3 Yorumla
    • DeAmor
      DeAmor
      +1 yıl

      Adamsın ya. 😊

      Yorumla
    • sancez26
      sancez26
      +1 yıl

      insanın içinde olacak olmadıktan sonra miymintidan farki olmaz.

      Yorumla
    • Sanat34
      Sanat34
      +1 yıl

      Ya aslında çok seviyorum seni ama işte neyse. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :*

      Yorumla
  • extra0rdinary
    extra0rdinary Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Orda sana zarar gelmesinden korktu belki. Ben olsam sevgilimi gönderir sonra ne yapacaksam yapardım

    2
    0 Yorumla
  • ĸiĸiвuu
    ĸiĸiвuu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Götün başın ayrı oynuyor demek ki. Bunun cezasını sevgilinden kesemezsin. Götüne sahip çık öyleyse.

    16
    3 Yorumla
    • Ebemkuşağı
      Ebemkuşağı
      +1 yıl

      Herkes kendi " götüne" bakmalı, ahlak bekçiliği yapmayın!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Boşver tatlım abaza erkekleri savunan kızla uğraşmaya değmez

      Yorumla
    • DangerousLâdy
      DangerousLâdy
      +1 yıl

      Çarşaflılara bile sarkan damacanaya hallenen erkekler bunlar , kapıyoruz yine laf atıyorlar :) keşke dediğin gibi olsa.

      Yorumla
  • kızhesabı
    kızhesabı Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 877 cevap paylaştı.

    Trolcüğüm gerçek olma ihtimaline göre şu cevabı vericiğim.

    Dötünüz güzel olduğu kadar küstahsınız da. Canına mı susadı adam 6 tane hanzonun arasına dalsın. Şahsen sevdiceğim bunu yapsa ondan ayrılırdım mal mısın yevrucum sen diyerek.

    4
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim için göze almalı herşeyi ben onun için alırdım çünkü

      Yorumla
    • kızhesabı
      kızhesabı
      +1 yıl

      Oldu yevrum.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İki yüzlülük etmicektin o zaman söylicektim ona neden korumadığını. Ama altı kişiyi adam nası sustursunki? Araya girerdim diyosun seni takanmı olurdu orda? Sanada dokundularmı sevgilin hepten cinnetten çıkardı ve orda kıyamet kopardı anlıyomusun?

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soylemedim kalbi kırılmasın diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilsin bence. Hiçmi bişey demedi? Tam olarak ne yaptı?

      Yorumla
  • abartmayinabartirimm
    abartmayinabartirimm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    6 senedir boks yapıyorum 2 senesi amatör desen ki sen girermisin. Karım değilse yok be güzelim brak girmeyi düşünmem bile

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eylülde nişan olcak :/

      Yorumla
    • Paladin
      Paladin
      +1 yıl

      Ağzına sağlık artık delikanlılık bilekte değil beldeki tabancada böyle yapıyolar. Haberlerde görmüşündür fitness hocasını öldürdüler yol kavgasında

      Yorumla
    • abartmayinabartirimm
      abartmayinabartirimm
      +1 yıl

      @Paladin bunlar ölü kahraman arıyorlar. O haberi bende aldım. Eyv brom

      Yorumla
  • hyroo
    hyroo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Akıllıca davranmış hesabı eşit durumdayken kesmesi daha mantıklı sadece yarına bırakmış işi 6 kişi den dayak yiyeceğine tektek dövmek daha mantıklı

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmem artık.

      Yorumla
    • hyroo
      hyroo
      +1 yıl

      Sevgilinin dayak yemesini istiyosan ks ekibi olarak doveriz yani sıkıntı yapma
      Ama durumun cesaretle alakası yok.6 kişinin arasına girip dayak yemek cesaret değil aptallıktır.

      Yorumla
  • kadirist93
    kadirist93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevgilinin dayak yemesine nasıl göz yumardin orası senin vicdanına kalmis. en azından tepkisini koymuş. sinirlenmiş.6 kişi den kesin dayak yerdi. acaba bu senin hoşuna gider miydi?

    2
    0 Yorumla
  • _Mucoo_
    _Mucoo_ Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Bravo Ona, Bide Erkeğim Diye Dolaşıyo Dimi...
    https://i.hizliresim.com/O3DQ4A.gif

    1
    0 Yorumla
  • Ciello
    Ciello Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Seviyorsam büyük konuşmayayım 16 kişide olsa dalarım çocuk bebe olabilir ayrılmak yerine bir dövüş kursuna bişeye gitmesini ima et ;)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dün 3 saat sakinlestirmeye çalıştım oyle bisey dersem nolur bilmiyorum

      Yorumla
    • Ciello
      Ciello
      +1 yıl

      nasıl yani ne sakinleştirmesi orda dalmıyo sonrada trip mi atıyo diyelim dalmadı sen ordasın diye e tamam seni uzaklaştırıp yine dalar çözüm çok söyle söyle ezik olmasın öyle hakkını savunsun efendilik ayrı korkmak ayrı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cooook haklısın bende onu anlatıyorumda erkeklerin yorumlara bak -,-

      Yorumla
    • Ciello
      Ciello
      +1 yıl

      Ya ancak sende bu kadar kavga yandaşı olma ondan sanki kavga ettirmekten zevk alan kalitesiz kızlar var ya onlar gibi zannediyolar ben kavga etmesini istemem ancak keşke savunsaydı gibisinden yazsaydın daha farklı olabilirdi ancak çocuğada hak veriyorum zayıf cılız ufak tefek bişey mi günahtır öyle laf atanları görünce bende o gruptakilere yanımda arkdaşım varsa ya da yok diyelim telefonu açarım konu açarım zibidilerin önüne giderim ne oclar var arkdaş derim yapmşımdır yiyosa gelsinler de demişimdir 4 kişidiler ya anlamadılar ya da yemedi bilemem ancak çok sinir oluyorum laf atan tiplere aslında toplum duyarsız ondan da cesaret alıyolar bir gün belki ya dayak yiyecem ya da dövecem ama bence doğru olanı yapıyorum :))

      Yorumla
  • guama
    guama Takip Et
    Xper 2 Yaş: 55
    +1 yıl

    Anlaşılan sevdiğin değil sadece sevgilin, sevdiğin olsaydı 6 kişinin onu haşat edeceğinin bile bile böyle birşey isteyemezdin ve burada paylaşmazdın sanırım.

    1
    0 Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    o lafa da tepki verilirdi b*k yoluna gideceğini bilsen bile

    4
    0 Yorumla
  • nigga-nigga
    nigga-nigga Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Laf atmak hos bisey degil de yaninda sevgilisi olan kiza kaf atmak delikanliliga sigmaz. Onlqrin amaci hır cikartip kavga etmek mistir. Bence sevgilin onlara dalsaydi sağlam cikamazdi

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böylede ben sağlam değilim içim paramparça oldu

      Yorumla
    • nigga-nigga
      nigga-nigga
      +1 yıl

      en iyi gorusu yapanin da dedigi gibi yureki işi ama sen yinede en azindan sevgilime bir sey olmadi diye iyi dusunmeye calis

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben de sinir olurdum ama sevgilimin canıda önemli ona bişey olsa güzelliğini al başına çal daha ne işe yarayacak

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından sinir olma olayına katılıyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bencilliğe lüzum yok ben kendimi dizginliyorum en azından

      Yorumla
  • lbeyazatliprensl
    lbeyazatliprensl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    o erkekliği ben lisede yaptım 4 kısı arasından 1 tanesini dovebildim sonra okul çıkışı 30 kişi geldiler ben olsam erkek arkadaşının yerinde bende dalmazdım cunku mesele dayak değil bıcak ustra ne olcagı belli olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Liweru
    Liweru Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı.

    images6.fanpop.com/.../...nes-36439000-245-300.gif

    ...

    1
    0 Yorumla
  • Hummelsx
    Hummelsx Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence en doğrusunu yapmış. Erkekliğin % 99'u kacmaktir :D yani düşünüyorumda muhtemelen dalsa sağlam bir dayak yer. O kişiler sana zarar verebilir. Bunu düşünmek gerekli.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Offff böylede ben çok fena oldum

      Yorumla
  • SorunsuzAdam1
    SorunsuzAdam1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    o sevgilinin sucu değil o ordan gecen altına o* cocugu serefsizin sucu sende kendine köpek arıyon galiba tut deyince tutacak asıl o cocuk seni bıraksın

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten erkek olup koruyamadı :///

      Yorumla
    • SorunsuzAdam1
      SorunsuzAdam1
      +1 yıl

      o işin erkeklikle alakası yok o karsı taraftakiler erkek değil ikincisi sen buraya gelip sevgilini pişmiş kelel gibi milelte anlatman bu senin utancın olmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kim ne bilebilir sevgilimi adini soyadini kim oldugunu ne alaka ya?

      Yorumla
    • SorunsuzAdam1
      SorunsuzAdam1
      +1 yıl

      sen zaten gözünde kucultmusun milletin badını bilmesine gerek yok

      Yorumla
  • John-Lennon
    John-Lennon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    6 kişinin arasına bende girmezdim ne girecem l*n 250 gr için

    3
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bizim evlenme durumu muhtemel söz konusu 250 gramdan fazla yani.

      Yorumla
    • John-Lennon
      John-Lennon
      +1 yıl

      6 kiside az degil be kardesim kendini birazda onun yerine koy 2 kişi tutsa 4 kişi vurur sen onun ordan sağ çıktığına sükret 2-3 kisi olsa hadi neysede 6 yani her biri 2 kere vursa suratına sağlam kemik kalmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın da bende hiç cevap vermeyince depresyona girdim be seviyomu emin değilim artık

      Yorumla
    • John-Lennon
      John-Lennon
      +1 yıl

      Sevmese 3 saat sakinleştirmeye çalışmazdın yarım saat konuşur susardı

      Yorumla
  • tatlkadıncık
    tatlkadıncık Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bilmiyorum ama benimki 10 kişiye dalıyo ben kızıyorum ama benimki dövüşçü onu düşünersek tabi normal aslında?

    1
    3 Yorumla
    • angelov
      angelov
      +1 yıl

      10 kişiye dalıyor :) ya bir git bacım

      Yorumla
    • freerogue0
      freerogue0
      +1 yıl

      15 kişiye saldirdim vurdum vurdum yilmadim :D

      Yorumla
    • tatlkadıncık
      tatlkadıncık
      +1 yıl

      Kafes dövüşçüsü yanlız :)

      Yorumla
  • Adamındipçiği
    Adamındipçiği Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 502 cevap paylaştı.

    Eleman totoş çıktı desene ilişkinizdeki rolleri değişme zamanınız gelmiş hem sizede yenilik olur bu iyi bişiy belkide ;)

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne rolleri değişmesi ya ben ilişkiyi gözden geçiriyorum 2 gündür

      Yorumla
  • Martinlatinez
    Martinlatinez Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Birisi sevgilime laf atacak hepsini dayak manyağı yaparım.

    1
    0 Yorumla
  • yalnız87
    yalnız87 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Gerçekten sevseydi dalardı belki aralarına, ya sende bir gelecek görmüyor, ya da bunun için değmez diyor.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gelecekteki eşiyim onun nişan tarihi belli.

      Yorumla
    • yalnız87
      yalnız87
      +1 yıl

      Polisi arasanız olmaz mıydı? Çocuğu niye ateşe atıyorsun, zorunuza falan gitmesin kardeşim
      Arayın siz muhattap olmayın, polis muhattap olsun. Tacizin cezası da ağır zaten, bırak onlar düşünsün.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O an aklıma polis gelmedi bile

      Yorumla
    • yalnız87
      yalnız87
      +1 yıl

      Adamlar zaten laf atacak yer arıyor, dar veya açık giyinipte laf attırmayın kendinize. Çocuk ta üzülmüştür bir şey yapamadım diye o da mahcuptur sana karşı. biraz anlayışlı olun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bisey yapsa mahçup olmazdı bugün görüşünce burnundan getirsemmi diye düşünmüyor değilim

      Yorumla
    • yalnız87
      yalnız87
      +1 yıl

      Getir getir, senden soğuması için iyi bir nedeni olur.

      Yorumla
    • yalnız87
      yalnız87
      +1 yıl

      Böyle yaparsan gelecekte ki eşi değil, eski bir tanıdık olursun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benden soğumaz belki kendinden erkekliginden utanır biraz

      Yorumla
    • yalnız87
      yalnız87
      +1 yıl

      Çocuğa yazık, harcanıyor.

      Yorumla
  • 0Kadirrr0
    0Kadirrr0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    mk oglan en iyisini etmiş 6 kişiye senin için dövüşmek degmez sende o kadar kasa kasmıyaydın bişey demezlerdi senin suçun

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim sucum oylemi erkekler hayvan olup laf atmasinlar banane

      Yorumla
    • 0Kadirrr0
      0Kadirrr0
      +1 yıl

      Laf ettirme sende sekın dar pantolan giyip sıktırmısındır kasanı ondan etmişlerdir haksızmıyım :D ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben nası giyinsemde laf atmaya hakları yok

      Yorumla
    • 0Kadirrr0
      0Kadirrr0
      +1 yıl

      Onların düşüncesinede karışmaya da hakkın yok mk ben off göte bak desem karışamazsın :D ;) Onlara da saygı duy o zmn

      Yorumla
    • 0Kadirrr0
      0Kadirrr0
      +1 yıl

      Hayırdır sustun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konuşayım istersen

      Yorumla
    • 0Kadirrr0
      0Kadirrr0
      +1 yıl

      istiyorum zaten :D

      Yorumla
  • Temoçinhan
    Temoçinhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Illa seni koruyacak diye bir şey yok cesareti yoksa nasıl dalsın 6 kişinin arasına özgüven eksikliği var demek ki

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında çok kavga ederdi ama n
      bu sefer fıssss

      Yorumla
  • Adonissoyadiniz
    Adonissoyadiniz Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    o altı kişinin arasına girseydi bir temiz sopa atsalardı. iki hafta komada kaldıktan sonra ölseydi daha mı iyiydi

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından artislik yapsaydi bende engel olsaydim.

      Yorumla
    • Adonissoyadiniz
      Adonissoyadiniz
      +1 yıl

      o artisliğin telafisi olmak onuda biliyorsun dimi. o artislikten sonra ok yaydan çıkmış olurdu

      Yorumla
  • miyaaavvv
    miyaaavvv Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    1 olsa hemen iki olsa evet üç olsa belki dört olsa çekinirim beş olsa hayır altı kişi la iyiki seni birakip kaçmamış sen hiç linç olmamışında bilmiyon

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama bana denilen lafları kabul etmiş oldu -,-

      Yorumla
    • miyaaavvv
      miyaaavvv
      +1 yıl

      Şahsen ben dalardım beşe ona bakmam ama silah çekmeden aptallik olur ki o saatten sonra girdiğim kodeste görüşüme 3. Cuma gelmeyecek bir kızsa dalmazdım

      Yorumla
  • MustiCaN01
    MustiCaN01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    6 kisiden dayak yedigi zaman napcaktin cokmu sevecektin kalpsiz seni sen sık kafana cocuk kurtulsun senden

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevdigini bilirdik en azindan

      Yorumla
    • MustiCaN01
      MustiCaN01
      +1 yıl

      Sevdigi dayak yedikten sonra anliycaksan hic bilme daha iyi

      Yorumla
  • Experiments
    Experiments Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    Sen manyakmısın acımıyormusun sevgiline artık kavgalarda herkeste sustalı var biri kalbine saplasa hoşunamı giderdi :/

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sessiz kalması ağır oluyo...

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Benim kaç tane arkadaşım yaralandı bugüne kadar bu mevzular yüzünden millet yanında silah bile taşıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Taşısın ya yeterki sessiz kalmasın

      Yorumla
    • Experiments
      Experiments
      +1 yıl

      Neyseki senin kafanda sevgilim olmadı bugüne kadar egoist kızları hiç sevmem

      Yorumla
  • monitörkertenkelesi
    monitörkertenkelesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    egoya bak seni koruyor görünecek diye 6 kişiden dayak yemesine razı olacan yani. hemen ayrıl bence bunu düşünen biriyle sevgili olmamalı sevgilin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belki bir gişimde bulunsaydı tutardık

      Yorumla
  • Sezerckkk
    Sezerckkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Azı Burnu Kırılsa Dahamı İyi Olucakdı . Suc Sevgilinde Deyil o 6 kişide Bir Erkegin Yanında Kız Varsa ne Laf Edilir Ne Bakılır

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya tamamda tepki vermemesi ağır oluyo baya

      Yorumla
    • Sezerckkk
      Sezerckkk
      +1 yıl

      Acık Sacık Veya Dar Bişeymi Giyindin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cokta degil normal

      Yorumla
  • siyahsancak
    siyahsancak Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 523 cevap paylaştı.

    kavga edip dayak yemesinimi tercih ederdin yoksa bu şekilde bişey yapmamasını mı? hep sormak istemişimdir bu soruyu :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tepki versin ben onu engelliyim isterdim.

      Yorumla
  • cengavervflı
    cengavervflı Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    bazıları atıp tutmuş yürek olcak yok dalardım falan b*k dalardınız *mk bıçağı saplasınlarda görün

    1
    0 Yorumla
  • MimariuS
    MimariuS Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Kızım Sen Malmısın? Ayrıl l*n o çocuga yazık hamına...

    0
    0 Yorumla
  • Can0658
    Can0658 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    valla zor durum hani o durumda olmayan bilemez ama muhtemelen kız arkadaşımı yollar bebeleri gizliden takip eder 2 telefonla 5 araba adam yığar karakolluk olana kadar çarpışırdım

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle ama benim içinde kolay değil depresyondayim ya

      Yorumla
    • Can0658
      Can0658
      +1 yıl

      eminim adam daha kötü durumdadır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öylemi diyosun :(

      Yorumla
    • Can0658
      Can0658
      +1 yıl

      Ee herhalde erkegiz kızım yanımızda oros pu bile olsa sahipleniriz piskolojik yani

      Yorumla
  • CLeveRLee
    CLeveRLee Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Ya afedersin bir sqtir git yaa adam Jason statham sanki mk 6 kişiye dovebilcekmi hem dalsa nolcak yani biri bıçağı çıkarcak sonra isi yok senin gibi bir gereksiz için hastanede yatsın..

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenme durumu var. Bisi bilmeden konusuyosun iste

      Yorumla
    • CLeveRLee
      CLeveRLee
      +1 yıl

      O zaman sevgiline bir tabanca alalım her laf atanı vursun Olurmu :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Iyi olur güvende hissederim

      Yorumla
    • CLeveRLee
      CLeveRLee
      +1 yıl

      Yaa bir git bodyguardla evlen o zaman :)))

      Yorumla
  • kral_aslan
    kral_aslan Takip Et
    Yoda Yaş: 48
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=dBl-cld7GGc


    bence dinle ve karar ver

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu ne ya?

      Yorumla
  • kimsesiz-gece-kusu
    kimsesiz-gece-kusu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Seni birqz olsun mantığa davet ediyorum? Ya kızım sen manyak misin eğer sen gerçekten sevseydin beni koromayadi iyrilsimi icibi demezdin ağzı açık ayran gönüllü

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Offfff

      Yorumla
  • Sakerea
    Sakerea Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.

    O gene iyiymiş, ben birde malı anadan üryan görmek ister misiniz diye sorardım. Oğlan için kendimi yaktım, fatiha okusa yeter.

    1
    0 Yorumla
  • beren06-06
    beren06-06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence en iyisini yapmış sevgilin minareyi calan kilifini hazirlar diye bir soz var o kisiler kesinlikle bos gezmezler

    2
    0 Yorumla
  • bırakbi
    bırakbi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    İnsan sevdiği için dayak bile yemeli.
    Allah'tan silahım var benim, çok kişi olsa da korkutur :-D

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Keşke oda silah felan taşısa artık ona bile razıyım

      Yorumla
    • bırakbi
      bırakbi
      +1 yıl

      Bıçak taşısın, yasak olmayanlardan

      Yorumla
  • wrongwaydude
    wrongwaydude Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Nolsun altı kişinin arasında dayaktan ölür yani tabi koruması lazımdı da yapmamışsa yapmamış

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapmamışsa yapmamış değil işte

      Yorumla
    • wrongwaydude
      wrongwaydude
      +1 yıl

      iyi ki erkek değilim adam ölür be 6 kişinin arasında jslka

      Yorumla
  • Gizemliadam34
    Gizemliadam34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kotu gunler icin cebimde emanet vardir diyecegim tek sey bacininkimi guzel yoksa ananinki mi?
    Hadi erkekse gelsin

    0
    0 Yorumla
  • SecretExotic
    SecretExotic Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ya şimdi adamlarla kavga etse adamlar öldürse nolucak peki 250gr ugruna adam ölücek degme bence

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nişanlanıcaz beeee 250 gr dan daha önemli bir konu bu.

      Yorumla
    • SecretExotic
      SecretExotic
      +1 yıl

      Tamam ama dayak yemesi dahamı iyiydi gerçi ben olsam illaki bişiler yapardım abi yoksa sevgilimin suratına bakamazdım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dünden beri konuşamadık suratıma bakabilirse bugün arar.

      Yorumla
  • quarizmaaax
    quarizmaaax Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sadece o laf atana işlerdim gerisi ursun umrumda degil ama o cocugu hasat ederdim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından bişiler yapıyosun adam gibi

      Yorumla
  • TheBlueman
    TheBlueman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49
    +1 yıl

    Kizlarin ala yi cahiller topluluğu gordugum kadariyla, biri bıçağı bir taksa oh askim iyi girdi yuppi der sevinirsinizde sizin gibi arizalilar

    1
    0 Yorumla
  • nedenben09
    nedenben09 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Düşük belli dımdızlak biriyle çıkıyonuz sonra güvende hissetmekten bahsediyorsunuz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • dildobaggins
    dildobaggins Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    6 kişi sevgilini bir güzel şişler kebap yapar siz de akşama helvasını yerdiniz dalsaydı.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :///

      Yorumla
  • KimlikLazım
    KimlikLazım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    adam değilmiş :) demekki sendede var bir şey dayak yemeye değmeyecek biri olabilir misin? :S

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenme durumu var ben degmessem kim degcek

      Yorumla
    • KimlikLazım
      KimlikLazım
      +1 yıl

      valla bilmemde senın oglan pek tırssak o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle geliyo bana da

      Yorumla
  • Rusasigi
    Rusasigi Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben olsam kacardim hatta seni onlara dogru atar vakit kazanirdim

    132
    14 Yorumla
    • Rusasigi
      Rusasigi
      +1 yıl

      2 tane meme icin dayak yemm

      Yorumla
    • remembrance
      remembrance
      +1 yıl

      Allahsız :D:DD:D:D:

      Yorumla
    • ASiveMAVi82
      ASiveMAVi82
      +1 yıl

      Erkeklik başka ADAMLIK BAŞKA

      Yorumla
    • roark151
      roark151
      +1 yıl

      Sen sevgilini kendi keyfine göre dayak yedirticek kıvamdaysan ben birak 6 kişi arasını metrobüste 90 kişi arasına atar ucurumdan yuvarlardım

      Yorumla
    • Blupop
      Blupop
      +1 yıl

      Hahahahaha alemsin :)))))))

      Yorumla
    • Sametiedi
      Sametiedi
      +1 yıl

      Yarildim ya

      Yorumla
    • Taşçaynar
      Taşçaynar
      +1 yıl

      Russss! cansın şahsın padişahsın.

      Yorumla
    • Rusasigi
      Rusasigi
      +1 yıl

      Apla seni sebiyom <333
      @Blupop

      Yorumla
    • Rusasigi
      Rusasigi
      +1 yıl

      Ne yaptım yine asqım :(
      @remembrance

      Yorumla
    • munferit
      munferit
      +1 yıl

      Harikasın rusasigi:D

      Yorumla
    • Rusasigi
      Rusasigi
      +1 yıl

      :D. d.. D. D
      @munferit

      Yorumla
    • BanuKatun
      BanuKatun
      +1 yıl

      Ahaha ;))) mantiklii

      Yorumla
    • Rusasigi
      Rusasigi
      +1 yıl

      😏😁 @BanuKatun

      Yorumla
    • T-BagTeodor
      T-BagTeodor
      +1 yıl

      Ahahaha :) guzel plan

      Yorumla
  • senceneolmalıyız
    senceneolmalıyız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ne sen prenses ne de o koruman. Bu kadar dar goruslu olma sacma kiz

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun bu kadar geniş olmasi sacma degil sanki

      Yorumla
    • senceneolmalıyız
      senceneolmalıyız
      +1 yıl

      Genis mi? 6 kisiden bahsediyoruz 2 kisi olsin dalmasin ayril dicem ama 6 kisi karsisinda rezil olcak dayak yicek yine koruyamadin deyip ayrilacaksin. Mantigini kullanamayacak madar acizsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana soylenen lafi yemis oldu

      Yorumla
  • _Katerina_
    _Katerina_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Biraz empati kur kavgalarda erkekler kızlar gibi olmaz

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam da bir ustune yuruseydi bari

      Yorumla
    • _Katerina_
      _Katerina_
      +1 yıl

      Yürüseydi şu an bunları yazıyor olmazdın emin ol

      Yorumla
  • tofanx
    tofanx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    ölecegini bilsen bile karşılık verilir hiç degilse enazında 3 5 tane oda vurardı

    2
    1 Yorumla
    • DeAmor
      DeAmor
      +1 yıl

      Dimi ya😊Ama bu ADAM olanlar için geçerli.
      Güzel görüşünüz için teşekkürler😊

      Yorumla
  • TheDuaLity
    TheDuaLity Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kadınların neden serserilerle birlikte oldugunuda anlamış olduk. Ayrıl kızım serseri birini bul kendine

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi fikir bizi koruyan erkek lazım bize. kız gibi kaçıyorsa benden ne farkı kalır?

      Yorumla
    • TheDuaLity
      TheDuaLity
      +1 yıl

      Bence de sizi eve kapatacak pencereye dahi çıkarmayacak adam lazım. Ancak ondan anlarsınız. Sonra yok efendim medeniyette medeniyet

      Yorumla
  • aLone23
    aLone23 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Dalsaydı temiz bir dayak yeseydi ondan sonra eminim böyle derdin? ''Ya sen salak mısın ben sana demedim mi karışma gidelim diye bak ne oldu şimdi''

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Demezdim bana laf söylenmiş oda onuruyla kavgq etmiş öyle denirmi

      Yorumla
  • serhat_vlv
    serhat_vlv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    a q delisi 1 tane vursan kar der gırerım aralarına senın sevgılınde sümsük cıkmıs be je bu sebebtende ayrılmak olmaz bnce

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen sümsük

      Yorumla
    • serhat_vlv
      serhat_vlv
      +1 yıl

      dayak yesede en azından sevgılıme sölenen sözun ıntıkamını aldım derım bı tane vurarark

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen beee

      Yorumla
    • serhat_vlv
      serhat_vlv
      +1 yıl

      ayrılma dıodum da normaldede öyle sümsük ise ayrıl bence yurumez öyle romantık momantık ama bı yerdede aılesını sevdıgını namusunu korumalı

      Yorumla
  • babyface54
    babyface54 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Nasıl oluyo da ayrılmaya karar veriyosun ki anlamadim ne dediler ki sana laf attılar ki sevgilin sinirlendi bu kadar

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Offfff Göte bak bee hatuna bak dediler :((((((

      Yorumla
    • babyface54
      babyface54
      +1 yıl

      Ohaaa amkk şerefsizlere bak kalabalık olmalarına mi güvendiler böyle rahatca laf atıyolar peki sen çok mu tahrik edici giyindin ya da çok mu güzelsin dikkat cekiyosun ki laf atma gereği duydular

      Yorumla
  • Devamını Gör (164)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Islık çaldılar kavga etmedim kötü yaptım demi? 4 cevap verildi
İfşamı gruba attılar? 21 cevap verildi
Tek ben mi böylryim kesin arkamdan sövdüler? 5 cevap verildi
Reddettiğim herkes kıçını toplarken ben kaldım ortada karma falan mı arkadaslar? 8 cevap verildi
Kizlar beni alan yasadi mii? 69 cevap verildi
Öksürünce altıma yaptım? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨