• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

95

Cevap

309

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • fahritus
    fahritus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eniyisi sen neyap biliyonmu sevgilinde ayril hemen git bitane doberman al onunla sevgili ol 6 degil 20 kisiye bile dalar

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın köpek kadar koruyamıyo

      Yorumla
    • fahritus
      fahritus
      +1 yıl

      Zaten sevgilide amac korumak degildir
      Ask sevgi... diye seyler var hayatta ama sen bunlarin hicbirinde nasibini almamissin belliki

      Yorumla
  • Zakarum
    Zakarum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bir yerine bisey mi oldu? Cocuga helal olsun seni iyi korumus, da 6 kisinin arasina gaza gelip girmemis, cocugu hallederler, seni de hallederler :) Abuk subuk konusmayin, bir yerinizi kaptirmadan cikiyosaniz ne mutlu size.

    0
    0 Yorumla
  • benavo
    benavo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    aslinda bakarsan cocuk hakli ucuz kahramanligin anlami yok alti kisiye karsi seni degil kendini bile koruyamaz ve cekip giderek senide kendinide korumus oldu zaten helal olsun ona ben olsam kavga ederdim ama o itlerin istedigi olmus olurdu.

    3
    0 Yorumla
  • Scharbone
    Scharbone Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Şunun söylediğini bak sanki teke tek kaldıda kavga etmedi 6 kişi be yuh adam nasıl dalsın aralarına boksörmü sanıyordun sen sevgilini sevgiline 6 kız laf atsa gidip dövecekmisin hepsini

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oraya toplarım milleti döverim kimse laf atamaz sevgilime

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Öyle kolaydı 6 kişiye karşı değil mi... Walla o ettikleri kufuru tam olarak uygularlar adama... En doğrusunu yapmış yerde b*k görmüş basmamak için kenardan geçmiş gitmiş bundan doğal bişey yok... Abartma... Boka basıp pis pis koksun mu

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saçma bir örnek, ben sadece değer verilip korundugumu bilmek istedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlaşıldı sen alacağını alıyorsun zaten vaktimi değerli sorulara cevap vererek geçirmek istiyorum... Verdiğim örnek gayet de bu duruma uygun ama sevdiğin zarar gorsun istiyorsan onu bilmem... Çok şukur kırtulduk bir şey olmadan diyeceğine ne diyorsun... Sen demedin mi bu adam sinirlendi ama bişey yapamadı bu da beni dusundurdu diye... Biz de durun normal abartacak bişey yok diyoruz... Anlayıp dinlersen...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum şu an fena depresyondayım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben dalarım diyen kızlar hayatında hiç ağzı burnu kırılavak şekilde dayak yedi mi merak ediyorum
    6 kişiye dalmak kolay değil üstelik bıçaklı olma ihtimali de yüksek
    yanında sen varken de cabası
    Sevdiğin çocuğu belki orda öldürecekler nasıl bu kadar düşüncesizce fikirler söylüyorsun
    Ne bekliyordun dönüp 6 kişiden dayak yiyip hastanelik olmasını mı yoksa bıçaklanıp ölmesini mi?

    2
    0 Yorumla
  • Abstract
    Abstract Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    şimdi burada konusan 6 sınıda ayagımın altına alırım dıyen arkadaslar öncelikle NAH alırısınız...

    6 kişi elemana girseler bayılana kadar dövseler sonra kıza tecavüz etseler sonra hangı baba yıgıt cıkıcak dıcek kı adam gerekenı yapmış...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya ne tecavuzu saçmalama sokak ortasında ben bir bağırsam herkesi toplarım ne korkaksınız amnskym ya.

      Yorumla
    • auron96
      auron96
      +1 yıl

      öyle herkesi toplarım olmuyor işte gelmiyolar senin dünyadan haberin yok. Orda kavga çıksa kimse ayırmaz sizi. Çocuğu döver linç ederler sen de kalırsın ortada ml ml.

      Yorumla
  • SERTCOCUK88
    SERTCOCUK88 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    ben olsam bende girmezdim. bile bile niye lades olayim ki? hem bu devirde kavga da nedir. laf atanin ayibidir o. hele senin gibi bir kiz arkadasim icin hic girmezdim geri kafali kezban. sen fedai tut madem bu kadar kavga istiyorsan okey?

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiçbirinizde yürek yok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Özel günündedir belki ablası sevgilin bacaklarını kullanamamıştır sen saldırsaydın biraz erkeklik ogrenirdi :D

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla orda bekledim bişi olcak mı diye kolumdan tutup uzaklaştırdı sadece tık yok.

      Yorumla
  • Zeus122
    Zeus122 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Cevapların bazıları çok komik ya :) 'sevgilin çok pısırıkmış'' veya ''ben bile döverim 6kişiyi'' diyenler bilgisayar başında g*t büyütenlerden farksızsınız. Sevgiline gelince onu hak etmiyorsun. İnşallah seninle evlenmez...

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmem belki çok yüreksizdir hiç düşündün mü?

      Yorumla
    • Zeus122
      Zeus122
      +1 yıl

      Ya yorumlarına bakıyorumda, ''durdurmaya çalışırım'' falan yazmışsın. O noktada önemli olan sevgilini tutmak değil, diğer 6 kişiyi tutabilecek misin? Hadi sen sevgilini tuttun adam bıçağı çıkartıp sana saplasa çok mu farklı olacak? O kadar değerli değilsin arkadaşım... ''Evlenme durumumuz var'' deyip duruyorsun. ''HİÇBİR ŞEY İNSANIN KENDİSİNDEN ÖNEMLİ DEĞİLDİR.'' bunu aklına yaz.

      Yorumla
  • saraAnder
    saraAnder Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Ama sende onun yerine koy 6 kisi insanlarla dövusicek o cocuk hastahanlik olur, fazla film izliyorsun bence.. Orasi Turkiye öyle sapklar yaninda bucak bile taasiyor insan canini pazardan satilmiyor malesef...

    2
    0 Yorumla
  • ÇakmaEgoist
    ÇakmaEgoist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    6 kisinin arasinda dayak yerdi zaten bosuna girmesine gerek yok sinirlendiyse daha neyi kafana takiyorsun ki

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sinirlendi olay bittimi ben orda onca serseriden laf yedim ağzını açmadı ya ben o ağzına...

      Yorumla
  • dogancelik93
    dogancelik93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Atlasam 'zaten boksörsün, dövebileceğini biliyordun. Girdin onlara gösteri yaptın'
    Bişey yapmasan 'sen beni sevmiyorsun, benim için bişey yapmıyorsun' ayyy sizin tribiniz ayyyy

    3
    0 Yorumla
  • Tride
    Tride Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 43%
    +1 yıl

    Kusura bakma sevgilin yavsakmis gotu yememis o laflari yemis utanmadan insan onuru icin yasar bu dunyada cesareti olmayan adama tahammulum yok hele bu konuda

    0
    0 Yorumla
  • Zenith
    Zenith Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Şiddete ne kadar karşı olsam da yanımdaki kadın, arkadaşım bile olsa, laf atılırsa kayıtsız kalamazdım.

    1
    0 Yorumla
  • erdemorj
    erdemorj Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    mantık hatası vermişsin burada kendine güç verecek insanlar arıyorsun git bir mantığını kullanıp bir düşün o adam o laf atanlar uğranına gözü çıksa kolu kırılsa iyi mi olurdu mutlu mu olurdun? nasıl bir kız ister bunu?

    2
    0 Yorumla
  • TanerKurt35
    TanerKurt35 Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    Sende kendine laf atılacak kadar açmasaydın g. tünü başınıda adamı o duruma sokmasaydın. Akıllıca davranmış.

    6
    1 Yorumla
    • SiLentDeath35
      SiLentDeath35
      +1 yıl

      @TanerKurt35 SENI PARCALIYCAMMMM TERBIYESIZZZZSINNNN ISTEEEEE

      Yorumla
  • peri17
    peri17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Düşünme bile 6 kişi yani dayak yeseydi de dayak yedi derdin ne gerek var en iyisini yapmış bulaşmaya gerek yok bence.

    4
    0 Yorumla
  • whitefire
    whitefire Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    6 tane kırmanço sevgilini öldürselerdi iyi olurdu dimi?
    Hayat öyle bruce lee filmi değil.
    Yıllar önce sat komandosunu tinerci bebenin biri falçatayla öldürüvermişti.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim yanımda sessizce durana erkek demem

      Yorumla
    • freebody
      freebody
      +1 yıl

      bir Polat bul kendine kızım çocuğu da üzme

      Yorumla
    • whitefire
      whitefire
      +1 yıl

      ayrıl rahatla bacım. bul kendine bir tane kavga delisi eleman (sürüsüne bereket nasılsa) gitsin onlara dalsın sonra hızını alamasın sen neden kendine laf ettirecek kıyafetler giyiyorsun diye sana da dalsın.
      sende mutlu ol. dövüyor ama sevdiğinden dövüyor dersin 5 sene sonra kadın sığınma evinde...

      Yorumla
  • Boksörünüz
    Boksörünüz Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Kesinlikle dalardim ring degil ya kural yok cok rahat dovulur arada yedigim yumruklarin yarattigi hasarin tedavisini yapacak bir kizsa bu is olur :)

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eylül ayında nişanlanıcağı kızdım be hiçbi şey yapamadı :'(

      Yorumla
    • Boksörünüz
      Boksörünüz
      +1 yıl

      Bu onun icin kotu bir durum olmali ben onun yerinde olsam intihar ederdim o derece ama onun seni sevdiginden şüphen olmasin kickboksa yazdir onu erkek dedigin dovusebilmeli zeka kadar gerekli bir sey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya valla napcam bilmiyorum bir tane çarpasım var dün neden kız gibi cevap vermedin diye.

      Yorumla
    • Boksörünüz
      Boksörünüz
      +1 yıl

      Bu zaten onun icin zor bir durum yapma boyle bir sey :)

      Yorumla
  • xdnzkgn
    xdnzkgn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 348 cevap paylaştı.

    afedersin ama evlenmeyeceğim kız için kesinlikle s. kseler girmem kavgaya. ha evleneceğim kızsa zaten öyle giydirmem. ha yine laf attılar o zaman girerim işte kavgaya. :)..

    1
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama o girmedi işte.

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      girmemiş olması erkekliğinde bir sıkıntı olduğu anlamına gelmez.. yani kavga zeka ile ters orantılıdır. ne kadar kavgacıysan o kadar geri zekalısın demektir. ben karşılık verirdim ama :) evleneceğim kız ise ama.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eylülde nişanlanıcaz.

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      sende sevgilinin zekasıyla övünebilirsin.. :)

      Yorumla
    • DeAmor
      DeAmor
      +1 yıl

      Evlenmeyeceğim kız derken? Öylesine gezip tozduğun kızmı?
      Yok yani eksisini artısını ona göre vericem de. 😊

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      eee. sen nasıl uygun görürsen :))

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      @DeAmor

      Yorumla
    • DeAmor
      DeAmor
      +1 yıl

      Ya ciddiyim ben. soruma cevap versene.

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      yani kendisinde evlenilecek karakteri taşımayan kızlardan bahsediyorum ^^ @DeAmor ))

      Yorumla
    • DeAmor
      DeAmor
      +1 yıl

      Ha yani öylesine gezip tozduğun. Anlaşıldı.
      Şimdi sana böyle bir kızın yanında ne işi var diye sorardım ama sormuyorum. Çünki kendi bileceğin iş.
      Neyse birinci cümle dışındaki fikirlerin güzel beğendim. Buna bir artı yakışır. 😊

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      )). insanlar malesef bir insanı anlayabilmek için bir ömür geçirmesi gerekiyor. bense onunla sadece bir kaç ay geçirmişim ve niyetini anlayamamışım. yoksa ben öyle kızlarla gezer miyim @DeAmor

      Yorumla
    • DeAmor
      DeAmor
      +1 yıl

      Tabi canım sen hiç gezermisin öyleleriyle :))) @xdnzkgn

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      gezmeeeem :) @DeAmor

      Yorumla
    • DeAmor
      DeAmor
      +1 yıl

      Anladik arkadaş gezmezsin : ))) @xdnzkgn

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      :) @DeAmor

      Yorumla
  • kubraef
    kubraef Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    ne alakası var en iyisini yapmış hergün haberlerde niye yan baktın kavgasından ne insanlar ölüyo hadi dalaştı diyelim bişey olsa kendini affedebilir miydin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Off be sanki tektik orda hemen bıçaklıycaklar sanki

      Yorumla
    • kubraef
      kubraef
      +1 yıl

      kin beslemiceklerini ne biliyosun valla bidaha olursa dalsın dayak yesin sende mutlu ol daha ne diyim o zaman

      Yorumla
  • allycll
    allycll Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Erkekler de insan kavgayı oyun mu sanıyorsun sakatlansa geleceği kararır sonra işsiz diye bırakırsın kavga etsin veya etmesin diyemem ama sen buna değiyor musun diye sorarım..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenme durumu var bir düsün bakalım degiyor muyum

      Yorumla
  • jellibonn
    jellibonn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    birkaç tane şehir magandası yüzünden sen niye sevgilinin zarar görmesini isteyesin ki?

    3
    0 Yorumla
  • EXELLANCE
    EXELLANCE Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 334 cevap paylaştı.

    6 kişiye kafa tutulur sıkıntı yok cesaret işi ama o 6 kişiyi dövme ihtimali yok bunuda bil eğer ağır siklet boks şampiyonu değilse sevgilin ama çocuğa tavır alma belkide sende orda olduğun için birşey yapamadı

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tavır alma diyosun nası almıyım hala sinirden elim ayağım titriyo

      Yorumla
    • EXELLANCE
      EXELLANCE
      +1 yıl

      Arkadaşım ben bunlarla kavgaya girersem beni döver kız arkadaşıma birşey yapabilirler diye düşündü çocuk olamazmi ben aynı durumda kalsam sevgilimi yollar öyle kavga ederdim adama yüklenme fazla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dünden beri konuşamadık görünce suratına bir tanr geçirip neden kız gibi cevap vermedin diyesim var

      Yorumla
    • EXELLANCE
      EXELLANCE
      +1 yıl

      Tamam da şöyle düşün onlarla kavga etseydi biçaklansa sakat kalsa kendini nasıl hissedersin Bence uzatma artık

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Site sakinleri olarak toplandık adres veriniz geliyoruz;

    https://i.hizliresim.com/yAGD1M.jpg

    3
    2 Yorumla
    • çıtırımbea
      çıtırımbea
      +1 yıl

      Cok guldurdun sabah sabah :D ++

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Banapederde
    Banapederde Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer bir erkek olsaydım akıllı olurdum baktım dövemiyorum dalaşmazdım adam toplar onların mına koyardım ötlerdinden kan alırdım kannn dayılık edip üzerlerine gideceğime adam toplarım...

    1
    0 Yorumla
  • sakinbiradam
    sakinbiradam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    hayatımda hiç sevgilime laf atılmadıysa bu benden kaynaklanıyordur. Demek ki neymiş sevgilin adam akıllı giyinecekmiş sende adam akıllı yerlerde takılcakmıssın sevgilinle.

    1
    0 Yorumla
  • ShanksOguz
    ShanksOguz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    6 değil 10 kişi olsada dalmasì gerekirdi ama karakterini ve kişiliğini bilmiyorum sana kalmış

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      +1 cesursun

      Yorumla
  • lorenz123
    lorenz123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Adam yerine koyup karşılık vermemistir yanında sapi varken kıza laf atilirmi. Böyle düşün sen yinede bir sert bir bakış tavır koymuştur o merak etme..

    2
    0 Yorumla
  • lilyn
    lilyn Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    iyi yapmış 6kişiye enayi gibi saldırsaydı komik olurdu bide üstüne çocuğu hastaneye götürmen gerekirdi

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azindan beni sevdigini bilirdim

      Yorumla
    • lilyn
      lilyn
      +1 yıl

      sevgiyle alakası yok

      Yorumla
  • Wabi-Sabi
    Wabi-Sabi Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    İyi yapmış çocuğun dayak yiyeceği ortada öyle bir durumda. Fazla cesaret bazen aptallık oluyor

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama guvenim kirildi

      Yorumla
    • Wabi-Sabi
      Wabi-Sabi
      +1 yıl

      Mantıklı düşün ne güveni çocuğun ağzını yüzünü kırsalar daha mı iyi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ya 18 yaşındasınız bugün yarın ayrılırsınız eleman en doğrusunu yapmış hatta buraya üyeyse biraz motive edelimde kendisine gelsin. sen şimdi eziklemişsindir elemanı.,
    he bide 6 kişinin arasına dalmakda biraz g*t ister açıkcası o götte cüneyt abiden başka kimsede bulunmaz sana iyi seyirler

    1
    0 Yorumla
  • ayaklıpenguen
    ayaklıpenguen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    6 tane ne idüğü belirsiz adamı dövecek insan 1 kaplanı bile yatırır. İstanbul burası sonuçta ne bakıyosun kavgasında bile en az 3 kişi ölüyor. Bir düşün istedim yani, nişanlanacagın adamın yaralanması hoşuna gidecekti sanırsam. sadist kız seni

    0
    0 Yorumla
  • freerogue0
    freerogue0 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 776 cevap paylaştı.
    https://m.youtube.com/watch?v=7mxFNTxCqnc


    sana bundan lazim o zaman idiots kızımız :)

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu videoyu attılar yorum olarak geç kaldın

      Yorumla
  • coedalton
    coedalton Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ben mümkün mertebe laf atılacak mekanlardan hatunla geçmem. Kavgadan tırsarım ama böyle bir durumda yapılacak en güzel şey hatunu sağlama aldıktan sonra 3 saniye içinde sinirlenip elemana dalmak :) sonra yakındaki markete kaçmak olur

    1
    0 Yorumla
  • ironeyes
    ironeyes Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Tamam sevgilinin 20 kişilerde olsa dalması lazımdı ama sen kavgaya girmedi diye ayrılıyosan sen onu hiç sevmemişsindir zaten. Öyle olsaydı böyle saçma şeylere kafa takmazdın

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O ağır lafın üzerine takıyorum istesemde istemesemde

      Yorumla
    • aglaska
      aglaska
      +1 yıl

      Böyle şeye takmasın diye ölseydi öyle mi mantığa bak ya ölme pahasına da olsa erkeklige b*k sürmemis numarasi yapiyosunuz ya alemsiniz

      Yorumla
    • ironeyes
      ironeyes
      +1 yıl

      Kızım azcık mantıklı düşünsene sen biz eski zamanlardamı yaşıyoruzki yanındaki kadının ölümü pahasına korusun adam ben yapardım orası ayrı ama bazı erkekler böyle durumlarda pek istediğiniz tepkiyi vermez. Sen onun karısı değilsin helalli değilsin bişeyi değilsin. Bu gün sen gidersin yarın başkası gelir mağlesef günümüz ilişkileri böyle çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyorsunuz hal böyle olunca her herkek yanındaki kızı gerektiği gibi sahiplenemiyor. Çok nadir çıkıyor öyle.

      Yorumla
  • Cutthroads
    Cutthroads Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Helal olsun arkadaşa , ben olsam aynı şeyi yapardım sen kendini savunamıyomusun? Dağ başında mı yaşıyoruz, 6 kişi diyorsun orda ikinizide çatarapatara yaparlardı , çocuk iradeliymiş

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun iradesini miksinler

      Yorumla
    • Cutthroads
      Cutthroads
      +1 yıl

      Seni 6 kişi miksin bakayım o zamanda böyle konuşabiliyomusun :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O bir tepki verse olay buyumeden uzaklastirirdim ama hicbisey demedi

      Yorumla
  • recep1010
    recep1010 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47
    +1 yıl

    Görüşlerde hep sevgilinin kavga edip etmemesi tartışılmış... acaba o laf atanları laf atma konusunda sen mi cesaretlendirdin bir gülüşün bir bakışın mı oldu onlara, yoksa durup dururken yanında erkek olan birine kimse laf atmaz

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kusura bakmada laf atanları savunuyosan cehennemin dibine kadar yolun var. Erkek olan laf atmaz evet onlar erkek miydi ki? Ne baktım ne güldüm zaten sevgilimin yanında ne cesaret bakcam gülcem felan?

      Yorumla
    • ASiveMAVi82
      ASiveMAVi82
      +1 yıl

      Arkadaşım eşiyle evine giderken karısına iki kişi laf atar

      Adam boksör ikisini birden komaya sokar biri komada ölür

      Diğeri sakat

      Kısaca kansız olmak için bişey yapması gerekmez

      Yorumla
    • recep1010
      recep1010
      +1 yıl

      Laf atanlar sonuna kadar suçlu onları savunmam tabiki.. ama siz bayanlar erkek arkadaşlarınızın giyiminize kuşamınıza karışmasına, hal ve hareketlerinize müdahale etmesine izin vermiyorsunuz sonrada böyle bir durum olunca faturayı ona kesiyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya kış mevsiminde ne kadar açabilirim?

      Yorumla
  • KavrulmusKahve
    KavrulmusKahve Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kıza bak 6 sınıda saymış, ne yapacaktı hanımefendi 6 kişiye? Bu adam dünya boks şampiyonu olsa dahi dövemez 6 kişiyi ayrıca olay o boyuta geldiğinde durduramazsın çocuk sinirlenmiş işte kim olsa orda 6 kişiye çıkışacak cesareti gösteremez

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Iyi ne güzel aferin o zaman hepinize

      Yorumla
  • tetik_23
    tetik_23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47
    +1 yıl

    zeki çocukmuş, salak değil ya senin gibi bir kaşar yüzünden dayak yesin.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenme durumu var bilmeden mal mal konusuyon iste

      Yorumla
    • tetik_23
      tetik_23
      +1 yıl

      iyi mutluluklar, sen kafayı kullanda az düşün laf atan çakallar yüzünden neden dayak yesin. en doğru hareket beladan uzaklaşmaktır, sen çocuğu kara murat olarak görme yani. onlarla kavga ederken ölürse bunun altından kalkabilirmisin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne ölmesi ya bir reaksiyon verse engellerdim

      Yorumla
    • tetik_23
      tetik_23
      +1 yıl

      maço birini bul o zaman burada ne çene çalıyorsun sen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne yazıkki seviyoruz onu

      Yorumla
    • tetik_23
      tetik_23
      +1 yıl

      kes o zaman dırdırı onu da öyle kabullen.

      Yorumla
  • Linya00
    Linya00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Gerçekten aşık olsaydın onun yaralanma hatta ölme ihtimalinden korkup kavga etmesini istemezdin. Bu soruyu sorduysan ayrıl gitsin

    0
    0 Yorumla
  • Enkin
    Enkin Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Salak türk kızları işte: =))

    Olm sizin gibiler olduğu sürece TÜRK erkekleri beyni biter!!!

    Neymiş 6 kişiyi dövecekmiş amuuushh : D sen dövseydin madem...

    2
    0 Yorumla
  • bluegreennn
    bluegreennn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Hiç değilse uyarı verseydi. Bence de koruyucu tarafı zayıf bu çocugun.

    1
    0 Yorumla
  • sleepwithfishes
    sleepwithfishes Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 66%
    +1 yıl

    Girmesi gerekir, en azından 1 ya da 2 tanesini her türlü patates edecek. Değerdi.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
    • sleepwithfishes
      sleepwithfishes
      +1 yıl

      Peki ya kızlar sevgiline laf atsa, sen ne yapardın tatlı kız?

      Yorumla
  • KahveSigara
    KahveSigara Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    bir gün yolda giderken 6 kız senin oğlana lafı koysun sende onların arasına gir et bir güzel dayak ye anlarsın sebebini..
    Beyin fakiri...

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben en azından bir tepki verirdim

      Yorumla
  • kaslıentelektüel
    kaslıentelektüel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 30%
    +1 yıl

    :D ya aslında dalsa sen daha kötu bı durumda kalırıdın :D töbe töbe 6 kısıler dıe kavga etmıosa bılememde ne laf ettıler merak ettım?

    0
    0 Yorumla
  • gilett
    gilett Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı.

    Sen o çocuğu haketmiyorsun ne diye sevgili oldunki sevmiyormusun yoksa

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevdigim icin kafaya taktim ama onun sevdiginden supheliyim

      Yorumla
    • gilett
      gilett
      +1 yıl

      Ya sevdiğin dayak yeseydi orda? Onu hiç düşünmüyor musun bu nasıl bir bencilliktir böyle sırf sen egonu tatmin edecen diye çocuğu tekme tokat dövsünler mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O bir girişimde bulunsaydı durdururduk heralde

      Yorumla
    • gilett
      gilett
      +1 yıl

      Sen çok bencil bir kızsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sende cok mantiksizsin

      Yorumla
  • yillardirasik
    yillardirasik Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 52%
    +1 yıl

    Eger asiksam ve laf atilirsa 1~10 fark etmez dayak yesemde onu korudugumu bilmek yeter bana

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Helal be adam gibi adam

      Yorumla
    • yillardirasik
      yillardirasik
      +1 yıl

      Ama bir tarafi daha var eger sevgilin aralarina girse ve dayak yese seni daha savunmasiz bulduklari icin sana saldirabilirler bu daha kotu bir senaryo olurdu

      Yorumla
  • pekaala
    pekaala Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Manitana picagi taktiktan sonra hastane koselerinde surunurdun. Hem belki o da arkadaslarini topladi da kavgaya gitti nerden biliyosun sana kavgaya gidiyom demez sonucta

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran

      Bilmiyorum valla.

      Yorumla
  • Legendaryyy
    Legendaryyy Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Sende haklısın sevgilinde ama şu var 6 tane it köpeğe dalıp yaralansa sevgılın hoşuna mı giderdi eğer olay bir mekanda olduysa ben direkt bir telefonla oraya orduyu toplar o lafukları jiletlerim :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mekan değildi ya ama genede feci hissediyorum kendimi

      Yorumla
    • Legendaryyy
      Legendaryyy
      +1 yıl

      haklısın ama erkek arkadaşının yapacağı aptal cesareti olurdu dış mekan olarak duzgun yerlerde dolasın

      Yorumla
  • mertcanpolata
    mertcanpolata Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Bütün site Rambo olmuş..

    Sana bundan lazım

    https://www.youtube.com/watch?v=7mxFNTxCqnc
    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pfff ne güzel olurdu

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      Peki bişey sorucam orda sevgilinin ağzını burnunu kırsalar? Ki en az hastanelik olur, bıcaklanmaya kadar gider bu..

      Hoşnut olucak mıydın? Sevgilim benim için bıçaklandı falan güzel anı olurdu ileriki sevgililerine anlatmak için dimi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ileriki sevgililerim olmıycak eylülde nişanlanıcaz. Ama beni korumak istediğini gerekirse herşeyi göze aldığını bilicektim.

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      Ha yani senin Egon tatmin olsun diye sevgilin ölebilirdi öylemi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya kusura bakma bana ters ses cikarilmamasi. O diklense ben bir bagirir milleti toplardim sanki hemen olume gidiyo

      Yorumla
    • mertcanpolata
      mertcanpolata
      +1 yıl

      Tamam, senin dediğin gibi olsun sevgilin pısırık senin için ölemiyor.. Hadi ayrıl ondan.

      Yorumla
  • WOLKYDJ
    WOLKYDJ Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    sen kendine sevgili larak UFC dövüşçüsü edin ya da silah taşıyan birini bul. harbiden bu nası zihniyettir sevgilini düşünmüyo musun sen? o seni düşünüp oradan hemen uzaklaştırmış

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Heee beni düşündü ya bıraksana pısırık

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      iyi sen git dal onlara. hem dövsünler hem de tecavüz etsinler. sevgilinin senin gibi biriyle çıktığı için üzülüyorum valla ayrılsın senden. kendisini düşünen sadık birini bulsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zavallılar ya korkaksınız olum

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      troll müsün nesin yaa? hayret bişi. hiç kimse senin için ölecek değil kızım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Iyi birbiriniz için ölün erkeksiniz ya tutun birbirinizi köpek gibi sadıksınız birbirinize.

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      Erkeklik 6-7 kişi arasına dalmak deeğildir bizde insanız hayvan değil o sevgilin daldıktan sonra hastane köşelerin de ağlarsın artık

      Yorumla
  • relaxturk09
    relaxturk09 Takip Et
    Guru Yaş: 48
    +1 yıl

    senin o çocuğu haketmediğin kesin hiç durma ayrıl ondan git kendine seseri mafya tipli elinde bıçak belinde silah dolaşan suç dosayası kabarık itin tekini bul

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından kendimi güvende hissederim

      Yorumla
    • relaxturk09
      relaxturk09
      +1 yıl

      tabi tabi yakısır sana

      Yorumla
  • Kaf_Kef
    Kaf_Kef Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Hönkürdüm.

    https://m.youtube.com/watch?v=lnOvt1Rwfhk
    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aha bizim durum -,-

      Yorumla
  • patos878
    patos878 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    normalde kavgacı biriyim ama bende kız arakadaşımın yanında kavga etmem acıkcası daha buyuk rezilliklere yol açar. zaten yanında bayan olan birine 6 kişi laf atmak erkekliğe sığmaz 6 tane bayan sana laf atmıs kıskanmısşlar herhalde.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      laf atanları kadın mı sandın anlamadımki

      Yorumla
    • patos878
      patos878
      +1 yıl

      iyice oku sen çokda fazla aksiyon filimi izlemeyin bir kişi 6 kişi dövmez.

      Yorumla
  • sonerboss
    sonerboss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    ben kendimi tutamazdım kolayca onlara karşı ama senin gibi bir kızlada çıkmam zaten bence o kişiyi haketmiyorsun sen...

    0
    0 Yorumla
  • freebody
    freebody Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Allah'ın gerizekalısı sen durdurmaya çalışsan ne olcak kavga çıktıktan sonra. Çocuğu döverler seni de köşeye alır... bir de sen düşün 6-7 tane kız senin sevgilin laf atıyo ama böyle kibar değil belalı tiplerden sen ne yapardın

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oraya milleti toplardım. Ayrıca kavga çıkmadan önce o sadece noluyo felan yapsa ben bir bağırır herkesi toplardım oraya.

      Yorumla
    • freebody
      freebody
      +1 yıl

      Toplarsın toplarsın millet neden kavga çıktığını anlayana kadar gelene kadar dayağı yemiş olur yine sana yaranamaz. senin gibi kızların nesli tükensin ya.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir zahmet biraz bişey olabilir onada ne tatlı canınız varmış be arladaş.

      Yorumla
    • freebody
      freebody
      +1 yıl

      Tamam kavga ettiniz cocuk 6 sını da dövdü biri beyin kanamadı geçirmiş diyelim seninkinin başı belaya girdi ne olacak hapse gidecek belki. Hem dünyada birsürü pis laf atan piç var. Her biriyle uğraşsa artık evin yolunu bulamaz. Empati kur ya empati kur. Sen olsan yapar mısın hayır. Ben o kızların seviyesine inmem tımammıaa der çekilirsiniz hemen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben mi çekilirim? Sen beni tanımıyosun beee cingar çıkar orda bütün bizim okulu bir telefonla toplarım oraya olay çıkar sen beni o korkak sevgilime benzettin heralde.

      Yorumla
    • freebody
      freebody
      +1 yıl

      Ayrıl bitir o zaman

      Yorumla
  • budavarmi
    budavarmi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Oha 1 e 6 ben hadi 3 kisiyi alirimda kalan 3 ne olacak onu da düşünün hem kendini guvende hissedeceksen yaninda silah tasiyan birini al madem

    0
    0 Yorumla
  • atesceken73
    atesceken73 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    https://i.hizliresim.com/pm5DAL.jpg
    ...

    4
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (224)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Islık çaldılar kavga etmedim kötü yaptım demi? 4 cevap verildi
İfşamı gruba attılar? 21 cevap verildi
Tek ben mi böylryim kesin arkamdan sövdüler? 5 cevap verildi
Reddettiğim herkes kıçını toplarken ben kaldım ortada karma falan mı arkadaslar? 8 cevap verildi
Kizlar beni alan yasadi mii? 69 cevap verildi
Öksürünce altıma yaptım? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨