AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Eniyisi sen neyap biliyonmu sevgilinde ayril hemen git bitane doberman al onunla sevgili ol 6 degil 20 kisiye bile dalar
Haklısın köpek kadar koruyamıyo
Zaten sevgilide amac korumak degildir
Ask sevgi... diye seyler var hayatta ama sen bunlarin hicbirinde nasibini almamissin belliki
Bir yerine bisey mi oldu? Cocuga helal olsun seni iyi korumus, da 6 kisinin arasina gaza gelip girmemis, cocugu hallederler, seni de hallederler :) Abuk subuk konusmayin, bir yerinizi kaptirmadan cikiyosaniz ne mutlu size.
aslinda bakarsan cocuk hakli ucuz kahramanligin anlami yok alti kisiye karsi seni degil kendini bile koruyamaz ve cekip giderek senide kendinide korumus oldu zaten helal olsun ona ben olsam kavga ederdim ama o itlerin istedigi olmus olurdu.
Şunun söylediğini bak sanki teke tek kaldıda kavga etmedi 6 kişi be yuh adam nasıl dalsın aralarına boksörmü sanıyordun sen sevgilini sevgiline 6 kız laf atsa gidip dövecekmisin hepsini
Oraya toplarım milleti döverim kimse laf atamaz sevgilime
Öyle kolaydı 6 kişiye karşı değil mi... Walla o ettikleri kufuru tam olarak uygularlar adama... En doğrusunu yapmış yerde b*k görmüş basmamak için kenardan geçmiş gitmiş bundan doğal bişey yok... Abartma... Boka basıp pis pis koksun mu
Saçma bir örnek, ben sadece değer verilip korundugumu bilmek istedim
Anlaşıldı sen alacağını alıyorsun zaten vaktimi değerli sorulara cevap vererek geçirmek istiyorum... Verdiğim örnek gayet de bu duruma uygun ama sevdiğin zarar gorsun istiyorsan onu bilmem... Çok şukur kırtulduk bir şey olmadan diyeceğine ne diyorsun... Sen demedin mi bu adam sinirlendi ama bişey yapamadı bu da beni dusundurdu diye... Biz de durun normal abartacak bişey yok diyoruz... Anlayıp dinlersen...
Bilmiyorum şu an fena depresyondayım
Ben dalarım diyen kızlar hayatında hiç ağzı burnu kırılavak şekilde dayak yedi mi merak ediyorum
6 kişiye dalmak kolay değil üstelik bıçaklı olma ihtimali de yüksek
yanında sen varken de cabası
Sevdiğin çocuğu belki orda öldürecekler nasıl bu kadar düşüncesizce fikirler söylüyorsun
Ne bekliyordun dönüp 6 kişiden dayak yiyip hastanelik olmasını mı yoksa bıçaklanıp ölmesini mi?
şimdi burada konusan 6 sınıda ayagımın altına alırım dıyen arkadaslar öncelikle NAH alırısınız...
6 kişi elemana girseler bayılana kadar dövseler sonra kıza tecavüz etseler sonra hangı baba yıgıt cıkıcak dıcek kı adam gerekenı yapmış...
Ya ne tecavuzu saçmalama sokak ortasında ben bir bağırsam herkesi toplarım ne korkaksınız amnskym ya.
öyle herkesi toplarım olmuyor işte gelmiyolar senin dünyadan haberin yok. Orda kavga çıksa kimse ayırmaz sizi. Çocuğu döver linç ederler sen de kalırsın ortada ml ml.
ben olsam bende girmezdim. bile bile niye lades olayim ki? hem bu devirde kavga da nedir. laf atanin ayibidir o. hele senin gibi bir kiz arkadasim icin hic girmezdim geri kafali kezban. sen fedai tut madem bu kadar kavga istiyorsan okey?
Hiçbirinizde yürek yok
Özel günündedir belki ablası sevgilin bacaklarını kullanamamıştır sen saldırsaydın biraz erkeklik ogrenirdi :D
Valla orda bekledim bişi olcak mı diye kolumdan tutup uzaklaştırdı sadece tık yok.
Cevapların bazıları çok komik ya :) 'sevgilin çok pısırıkmış'' veya ''ben bile döverim 6kişiyi'' diyenler bilgisayar başında g*t büyütenlerden farksızsınız. Sevgiline gelince onu hak etmiyorsun. İnşallah seninle evlenmez...
Bilmem belki çok yüreksizdir hiç düşündün mü?
Ya yorumlarına bakıyorumda, ''durdurmaya çalışırım'' falan yazmışsın. O noktada önemli olan sevgilini tutmak değil, diğer 6 kişiyi tutabilecek misin? Hadi sen sevgilini tuttun adam bıçağı çıkartıp sana saplasa çok mu farklı olacak? O kadar değerli değilsin arkadaşım... ''Evlenme durumumuz var'' deyip duruyorsun. ''HİÇBİR ŞEY İNSANIN KENDİSİNDEN ÖNEMLİ DEĞİLDİR.'' bunu aklına yaz.
Ama sende onun yerine koy 6 kisi insanlarla dövusicek o cocuk hastahanlik olur, fazla film izliyorsun bence.. Orasi Turkiye öyle sapklar yaninda bucak bile taasiyor insan canini pazardan satilmiyor malesef...
6 kisinin arasinda dayak yerdi zaten bosuna girmesine gerek yok sinirlendiyse daha neyi kafana takiyorsun ki
Sinirlendi olay bittimi ben orda onca serseriden laf yedim ağzını açmadı ya ben o ağzına...
Atlasam 'zaten boksörsün, dövebileceğini biliyordun. Girdin onlara gösteri yaptın'
Bişey yapmasan 'sen beni sevmiyorsun, benim için bişey yapmıyorsun' ayyy sizin tribiniz ayyyy
Kusura bakma sevgilin yavsakmis gotu yememis o laflari yemis utanmadan insan onuru icin yasar bu dunyada cesareti olmayan adama tahammulum yok hele bu konuda
Şiddete ne kadar karşı olsam da yanımdaki kadın, arkadaşım bile olsa, laf atılırsa kayıtsız kalamazdım.
mantık hatası vermişsin burada kendine güç verecek insanlar arıyorsun git bir mantığını kullanıp bir düşün o adam o laf atanlar uğranına gözü çıksa kolu kırılsa iyi mi olurdu mutlu mu olurdun? nasıl bir kız ister bunu?
Sende kendine laf atılacak kadar açmasaydın g. tünü başınıda adamı o duruma sokmasaydın. Akıllıca davranmış.
@TanerKurt35 SENI PARCALIYCAMMMM TERBIYESIZZZZSINNNN ISTEEEEE
Düşünme bile 6 kişi yani dayak yeseydi de dayak yedi derdin ne gerek var en iyisini yapmış bulaşmaya gerek yok bence.
6 tane kırmanço sevgilini öldürselerdi iyi olurdu dimi?
Hayat öyle bruce lee filmi değil.
Yıllar önce sat komandosunu tinerci bebenin biri falçatayla öldürüvermişti.
Benim yanımda sessizce durana erkek demem
bir Polat bul kendine kızım çocuğu da üzme
ayrıl rahatla bacım. bul kendine bir tane kavga delisi eleman (sürüsüne bereket nasılsa) gitsin onlara dalsın sonra hızını alamasın sen neden kendine laf ettirecek kıyafetler giyiyorsun diye sana da dalsın.
sende mutlu ol. dövüyor ama sevdiğinden dövüyor dersin 5 sene sonra kadın sığınma evinde...
Kesinlikle dalardim ring degil ya kural yok cok rahat dovulur arada yedigim yumruklarin yarattigi hasarin tedavisini yapacak bir kizsa bu is olur :)
Eylül ayında nişanlanıcağı kızdım be hiçbi şey yapamadı :'(
Bu onun icin kotu bir durum olmali ben onun yerinde olsam intihar ederdim o derece ama onun seni sevdiginden şüphen olmasin kickboksa yazdir onu erkek dedigin dovusebilmeli zeka kadar gerekli bir sey
Ya valla napcam bilmiyorum bir tane çarpasım var dün neden kız gibi cevap vermedin diye.
Bu zaten onun icin zor bir durum yapma boyle bir sey :)
afedersin ama evlenmeyeceğim kız için kesinlikle s. kseler girmem kavgaya. ha evleneceğim kızsa zaten öyle giydirmem. ha yine laf attılar o zaman girerim işte kavgaya. :)..
Ama o girmedi işte.
girmemiş olması erkekliğinde bir sıkıntı olduğu anlamına gelmez.. yani kavga zeka ile ters orantılıdır. ne kadar kavgacıysan o kadar geri zekalısın demektir. ben karşılık verirdim ama :) evleneceğim kız ise ama.
Eylülde nişanlanıcaz.
sende sevgilinin zekasıyla övünebilirsin.. :)
Evlenmeyeceğim kız derken? Öylesine gezip tozduğun kızmı?
Yok yani eksisini artısını ona göre vericem de. 😊
eee. sen nasıl uygun görürsen :))
@DeAmor
Ya ciddiyim ben. soruma cevap versene.
yani kendisinde evlenilecek karakteri taşımayan kızlardan bahsediyorum ^^ @DeAmor ))
Ha yani öylesine gezip tozduğun. Anlaşıldı.
Şimdi sana böyle bir kızın yanında ne işi var diye sorardım ama sormuyorum. Çünki kendi bileceğin iş.
Neyse birinci cümle dışındaki fikirlerin güzel beğendim. Buna bir artı yakışır. 😊
)). insanlar malesef bir insanı anlayabilmek için bir ömür geçirmesi gerekiyor. bense onunla sadece bir kaç ay geçirmişim ve niyetini anlayamamışım. yoksa ben öyle kızlarla gezer miyim @DeAmor
Tabi canım sen hiç gezermisin öyleleriyle :))) @xdnzkgn
gezmeeeem :) @DeAmor
Anladik arkadaş gezmezsin : ))) @xdnzkgn
:) @DeAmor
ne alakası var en iyisini yapmış hergün haberlerde niye yan baktın kavgasından ne insanlar ölüyo hadi dalaştı diyelim bişey olsa kendini affedebilir miydin
Off be sanki tektik orda hemen bıçaklıycaklar sanki
kin beslemiceklerini ne biliyosun valla bidaha olursa dalsın dayak yesin sende mutlu ol daha ne diyim o zaman
Erkekler de insan kavgayı oyun mu sanıyorsun sakatlansa geleceği kararır sonra işsiz diye bırakırsın kavga etsin veya etmesin diyemem ama sen buna değiyor musun diye sorarım..
Evlenme durumu var bir düsün bakalım degiyor muyum
birkaç tane şehir magandası yüzünden sen niye sevgilinin zarar görmesini isteyesin ki?
6 kişiye kafa tutulur sıkıntı yok cesaret işi ama o 6 kişiyi dövme ihtimali yok bunuda bil eğer ağır siklet boks şampiyonu değilse sevgilin ama çocuğa tavır alma belkide sende orda olduğun için birşey yapamadı
Tavır alma diyosun nası almıyım hala sinirden elim ayağım titriyo
Arkadaşım ben bunlarla kavgaya girersem beni döver kız arkadaşıma birşey yapabilirler diye düşündü çocuk olamazmi ben aynı durumda kalsam sevgilimi yollar öyle kavga ederdim adama yüklenme fazla
Dünden beri konuşamadık görünce suratına bir tanr geçirip neden kız gibi cevap vermedin diyesim var
Tamam da şöyle düşün onlarla kavga etseydi biçaklansa sakat kalsa kendini nasıl hissedersin Bence uzatma artık
Site sakinleri olarak toplandık adres veriniz geliyoruz;
https://i.hizliresim.com/yAGD1M.jpg
Cok guldurdun sabah sabah :D ++
:))
Eğer bir erkek olsaydım akıllı olurdum baktım dövemiyorum dalaşmazdım adam toplar onların mına koyardım ötlerdinden kan alırdım kannn dayılık edip üzerlerine gideceğime adam toplarım...
hayatımda hiç sevgilime laf atılmadıysa bu benden kaynaklanıyordur. Demek ki neymiş sevgilin adam akıllı giyinecekmiş sende adam akıllı yerlerde takılcakmıssın sevgilinle.
6 değil 10 kişi olsada dalmasì gerekirdi ama karakterini ve kişiliğini bilmiyorum sana kalmış
+1 cesursun
Adam yerine koyup karşılık vermemistir yanında sapi varken kıza laf atilirmi. Böyle düşün sen yinede bir sert bir bakış tavır koymuştur o merak etme..
iyi yapmış 6kişiye enayi gibi saldırsaydı komik olurdu bide üstüne çocuğu hastaneye götürmen gerekirdi
En azindan beni sevdigini bilirdim
sevgiyle alakası yok
İyi yapmış çocuğun dayak yiyeceği ortada öyle bir durumda. Fazla cesaret bazen aptallık oluyor
Ama guvenim kirildi
Mantıklı düşün ne güveni çocuğun ağzını yüzünü kırsalar daha mı iyi
ya 18 yaşındasınız bugün yarın ayrılırsınız eleman en doğrusunu yapmış hatta buraya üyeyse biraz motive edelimde kendisine gelsin. sen şimdi eziklemişsindir elemanı.,
he bide 6 kişinin arasına dalmakda biraz g*t ister açıkcası o götte cüneyt abiden başka kimsede bulunmaz sana iyi seyirler
6 tane ne idüğü belirsiz adamı dövecek insan 1 kaplanı bile yatırır. İstanbul burası sonuçta ne bakıyosun kavgasında bile en az 3 kişi ölüyor. Bir düşün istedim yani, nişanlanacagın adamın yaralanması hoşuna gidecekti sanırsam. sadist kız seni
sana bundan lazim o zaman idiots kızımız :)
Bu videoyu attılar yorum olarak geç kaldın
Ben mümkün mertebe laf atılacak mekanlardan hatunla geçmem. Kavgadan tırsarım ama böyle bir durumda yapılacak en güzel şey hatunu sağlama aldıktan sonra 3 saniye içinde sinirlenip elemana dalmak :) sonra yakındaki markete kaçmak olur
Tamam sevgilinin 20 kişilerde olsa dalması lazımdı ama sen kavgaya girmedi diye ayrılıyosan sen onu hiç sevmemişsindir zaten. Öyle olsaydı böyle saçma şeylere kafa takmazdın
O ağır lafın üzerine takıyorum istesemde istemesemde
Böyle şeye takmasın diye ölseydi öyle mi mantığa bak ya ölme pahasına da olsa erkeklige b*k sürmemis numarasi yapiyosunuz ya alemsiniz
Kızım azcık mantıklı düşünsene sen biz eski zamanlardamı yaşıyoruzki yanındaki kadının ölümü pahasına korusun adam ben yapardım orası ayrı ama bazı erkekler böyle durumlarda pek istediğiniz tepkiyi vermez. Sen onun karısı değilsin helalli değilsin bişeyi değilsin. Bu gün sen gidersin yarın başkası gelir mağlesef günümüz ilişkileri böyle çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyorsunuz hal böyle olunca her herkek yanındaki kızı gerektiği gibi sahiplenemiyor. Çok nadir çıkıyor öyle.
Helal olsun arkadaşa , ben olsam aynı şeyi yapardım sen kendini savunamıyomusun? Dağ başında mı yaşıyoruz, 6 kişi diyorsun orda ikinizide çatarapatara yaparlardı , çocuk iradeliymiş
Onun iradesini miksinler
Seni 6 kişi miksin bakayım o zamanda böyle konuşabiliyomusun :d
O bir tepki verse olay buyumeden uzaklastirirdim ama hicbisey demedi
Görüşlerde hep sevgilinin kavga edip etmemesi tartışılmış... acaba o laf atanları laf atma konusunda sen mi cesaretlendirdin bir gülüşün bir bakışın mı oldu onlara, yoksa durup dururken yanında erkek olan birine kimse laf atmaz
Kusura bakmada laf atanları savunuyosan cehennemin dibine kadar yolun var. Erkek olan laf atmaz evet onlar erkek miydi ki? Ne baktım ne güldüm zaten sevgilimin yanında ne cesaret bakcam gülcem felan?
Arkadaşım eşiyle evine giderken karısına iki kişi laf atar
Adam boksör ikisini birden komaya sokar biri komada ölür
Diğeri sakat
Kısaca kansız olmak için bişey yapması gerekmez
Laf atanlar sonuna kadar suçlu onları savunmam tabiki.. ama siz bayanlar erkek arkadaşlarınızın giyiminize kuşamınıza karışmasına, hal ve hareketlerinize müdahale etmesine izin vermiyorsunuz sonrada böyle bir durum olunca faturayı ona kesiyorsunuz
Ya kış mevsiminde ne kadar açabilirim?
Kıza bak 6 sınıda saymış, ne yapacaktı hanımefendi 6 kişiye? Bu adam dünya boks şampiyonu olsa dahi dövemez 6 kişiyi ayrıca olay o boyuta geldiğinde durduramazsın çocuk sinirlenmiş işte kim olsa orda 6 kişiye çıkışacak cesareti gösteremez
Iyi ne güzel aferin o zaman hepinize
zeki çocukmuş, salak değil ya senin gibi bir kaşar yüzünden dayak yesin.
Evlenme durumu var bilmeden mal mal konusuyon iste
iyi mutluluklar, sen kafayı kullanda az düşün laf atan çakallar yüzünden neden dayak yesin. en doğru hareket beladan uzaklaşmaktır, sen çocuğu kara murat olarak görme yani. onlarla kavga ederken ölürse bunun altından kalkabilirmisin.
Ne ölmesi ya bir reaksiyon verse engellerdim
maço birini bul o zaman burada ne çene çalıyorsun sen.
Ne yazıkki seviyoruz onu
kes o zaman dırdırı onu da öyle kabullen.
Gerçekten aşık olsaydın onun yaralanma hatta ölme ihtimalinden korkup kavga etmesini istemezdin. Bu soruyu sorduysan ayrıl gitsin
Salak türk kızları işte: =))
Olm sizin gibiler olduğu sürece TÜRK erkekleri beyni biter!!!
Neymiş 6 kişiyi dövecekmiş amuuushh : D sen dövseydin madem...
Hiç değilse uyarı verseydi. Bence de koruyucu tarafı zayıf bu çocugun.
Girmesi gerekir, en azından 1 ya da 2 tanesini her türlü patates edecek. Değerdi.
Aynen.
Peki ya kızlar sevgiline laf atsa, sen ne yapardın tatlı kız?
bir gün yolda giderken 6 kız senin oğlana lafı koysun sende onların arasına gir et bir güzel dayak ye anlarsın sebebini..
Beyin fakiri...
Ben en azından bir tepki verirdim
:D ya aslında dalsa sen daha kötu bı durumda kalırıdın :D töbe töbe 6 kısıler dıe kavga etmıosa bılememde ne laf ettıler merak ettım?
Sen o çocuğu haketmiyorsun ne diye sevgili oldunki sevmiyormusun yoksa
Sevdigim icin kafaya taktim ama onun sevdiginden supheliyim
Ya sevdiğin dayak yeseydi orda? Onu hiç düşünmüyor musun bu nasıl bir bencilliktir böyle sırf sen egonu tatmin edecen diye çocuğu tekme tokat dövsünler mi
O bir girişimde bulunsaydı durdururduk heralde
Sen çok bencil bir kızsın
Sende cok mantiksizsin
Eger asiksam ve laf atilirsa 1~10 fark etmez dayak yesemde onu korudugumu bilmek yeter bana
Helal be adam gibi adam
Ama bir tarafi daha var eger sevgilin aralarina girse ve dayak yese seni daha savunmasiz bulduklari icin sana saldirabilirler bu daha kotu bir senaryo olurdu
Manitana picagi taktiktan sonra hastane koselerinde surunurdun. Hem belki o da arkadaslarini topladi da kavgaya gitti nerden biliyosun sana kavgaya gidiyom demez sonucta
Bilmiyorum valla.
Sende haklısın sevgilinde ama şu var 6 tane it köpeğe dalıp yaralansa sevgılın hoşuna mı giderdi eğer olay bir mekanda olduysa ben direkt bir telefonla oraya orduyu toplar o lafukları jiletlerim :)
Mekan değildi ya ama genede feci hissediyorum kendimi
haklısın ama erkek arkadaşının yapacağı aptal cesareti olurdu dış mekan olarak duzgun yerlerde dolasın
Bütün site Rambo olmuş..
https://www.youtube.com/watch?v=7mxFNTxCqncSana bundan lazım
Pfff ne güzel olurdu
Peki bişey sorucam orda sevgilinin ağzını burnunu kırsalar? Ki en az hastanelik olur, bıcaklanmaya kadar gider bu..
Hoşnut olucak mıydın? Sevgilim benim için bıçaklandı falan güzel anı olurdu ileriki sevgililerine anlatmak için dimi?
Ileriki sevgililerim olmıycak eylülde nişanlanıcaz. Ama beni korumak istediğini gerekirse herşeyi göze aldığını bilicektim.
Ha yani senin Egon tatmin olsun diye sevgilin ölebilirdi öylemi?
Ya kusura bakma bana ters ses cikarilmamasi. O diklense ben bir bagirir milleti toplardim sanki hemen olume gidiyo
Tamam, senin dediğin gibi olsun sevgilin pısırık senin için ölemiyor.. Hadi ayrıl ondan.
sen kendine sevgili larak UFC dövüşçüsü edin ya da silah taşıyan birini bul. harbiden bu nası zihniyettir sevgilini düşünmüyo musun sen? o seni düşünüp oradan hemen uzaklaştırmış
Heee beni düşündü ya bıraksana pısırık
iyi sen git dal onlara. hem dövsünler hem de tecavüz etsinler. sevgilinin senin gibi biriyle çıktığı için üzülüyorum valla ayrılsın senden. kendisini düşünen sadık birini bulsun
Zavallılar ya korkaksınız olum
troll müsün nesin yaa? hayret bişi. hiç kimse senin için ölecek değil kızım
Iyi birbiriniz için ölün erkeksiniz ya tutun birbirinizi köpek gibi sadıksınız birbirinize.
Erkeklik 6-7 kişi arasına dalmak deeğildir bizde insanız hayvan değil o sevgilin daldıktan sonra hastane köşelerin de ağlarsın artık
senin o çocuğu haketmediğin kesin hiç durma ayrıl ondan git kendine seseri mafya tipli elinde bıçak belinde silah dolaşan suç dosayası kabarık itin tekini bul
En azından kendimi güvende hissederim
tabi tabi yakısır sana
Hönkürdüm.
https://m.youtube.com/watch?v=lnOvt1RwfhkAha bizim durum -,-
normalde kavgacı biriyim ama bende kız arakadaşımın yanında kavga etmem acıkcası daha buyuk rezilliklere yol açar. zaten yanında bayan olan birine 6 kişi laf atmak erkekliğe sığmaz 6 tane bayan sana laf atmıs kıskanmısşlar herhalde.
laf atanları kadın mı sandın anlamadımki
iyice oku sen çokda fazla aksiyon filimi izlemeyin bir kişi 6 kişi dövmez.
ben kendimi tutamazdım kolayca onlara karşı ama senin gibi bir kızlada çıkmam zaten bence o kişiyi haketmiyorsun sen...
Allah'ın gerizekalısı sen durdurmaya çalışsan ne olcak kavga çıktıktan sonra. Çocuğu döverler seni de köşeye alır... bir de sen düşün 6-7 tane kız senin sevgilin laf atıyo ama böyle kibar değil belalı tiplerden sen ne yapardın
Oraya milleti toplardım. Ayrıca kavga çıkmadan önce o sadece noluyo felan yapsa ben bir bağırır herkesi toplardım oraya.
Toplarsın toplarsın millet neden kavga çıktığını anlayana kadar gelene kadar dayağı yemiş olur yine sana yaranamaz. senin gibi kızların nesli tükensin ya.
bir zahmet biraz bişey olabilir onada ne tatlı canınız varmış be arladaş.
Tamam kavga ettiniz cocuk 6 sını da dövdü biri beyin kanamadı geçirmiş diyelim seninkinin başı belaya girdi ne olacak hapse gidecek belki. Hem dünyada birsürü pis laf atan piç var. Her biriyle uğraşsa artık evin yolunu bulamaz. Empati kur ya empati kur. Sen olsan yapar mısın hayır. Ben o kızların seviyesine inmem tımammıaa der çekilirsiniz hemen
Ben mi çekilirim? Sen beni tanımıyosun beee cingar çıkar orda bütün bizim okulu bir telefonla toplarım oraya olay çıkar sen beni o korkak sevgilime benzettin heralde.
Ayrıl bitir o zaman
Oha 1 e 6 ben hadi 3 kisiyi alirimda kalan 3 ne olacak onu da düşünün hem kendini guvende hissedeceksen yaninda silah tasiyan birini al madem
https://i.hizliresim.com/pm5DAL.jpg
...