• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

95

Cevap

309

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • enerjii
    enerjii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Sende götü nü basini acmasaydin kardeşim. orani burani sallayarak yurursen lafta atarlar tacizde ederler. sevgiline suç atana kadar önce dön bir kendine bak. ben olsam seni yanimda bile gezdirmezdim. önce edebinle yürümesini öğren

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanki yürüyüşümü gördün de konusuyosun yani

      Yorumla
    • enerjii
      enerjii
      +1 yıl

      Valla ben basi onunde edebiyle yürüyen Adam akilli giyinen. bir kiza 24 yillik hayatim boyunca hic laf atildigini görmedim. gormeyizde. demekki sen fazla kiviriyorsun gözlerin sağ sola bakiyor. normal laf atmalari. bide erkek arkadasim atarlansaydi ben araya girip onlerdim diyorsun. o küçücük beynin almiyor tabi. o çocuk atarlaninca sen araya da girsen fayda vermez. çocuğu doverlerdi. EE tabi ozaman da sen mutlu olurdun...

      Yorumla
  • DangerousLâdy
    DangerousLâdy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Benimkide amma heybetli ya 10 kişiye kafa tutuyor bende bunu istemiyorum. Ne gerek var karşıdakilerin şerefsizliği günahlarıda onların boyuna. Bir kıza heleki sevgilisi yanındayken laf atabilecek kadar adilerse o insana cevap bile verilmemeli. Emin ol sevgilin tartışmaya girse daha çok uzulur ve kendini suçlarsın.

    0
    0 Yorumla
  • xDxLeMx
    xDxLeMx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Orda zaten kavga edecek olsa 6 kişi ile kavga etmez her zaman bir kalabalığın içinde g. tü kalkan birisi olur onu sağlam döversen zaten gerisi kacar o başdaki kişiden cesaret alıyorlar. Çocuğunda sucu yok bence ne yapsın cesareti yoksa dayak yemekten korkuyordur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sevgiline 6 tane ne oldugu belirsi kiz laf atsa sen aralarina dalarmiydin g*tun yermiydi sen ona bir cevap ver surtuk yaa dayak yese hosuna gitcekti herhal yazik çocuğa ins ayrilir yakon zamanda senden kurtulur

    17
    2 Yorumla
    • FROZE_
      FROZE_
      +1 yıl

      Ağzına sağlık :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler. ..

      Yorumla
  • Sonsuzum34
    Sonsuzum34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kısmetsiz dayak bile yenmezmiş. Kime ne çıkarsa bahtına Allah ne verdiyse artık dayak yicez diye susacaksak sıçayım öyle erkekliğin içine.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ++++1111

      Yorumla
  • HBeyefendi
    HBeyefendi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ayrıl diyenleri anlamıyorum. Çoçuk ölüp gidicekti büyük ihtimal siz gelmiş burada ayrıl koruyamadı dıyosunuz sız yanınızdaki sevgilinize bir sorun kızlar canım 6 kişi bana laf atsa sen tek dalar mıydın diye? Hepsi evet dalardım dicektr buyuk ihtimalle gözünüzden düşmemek için ama iş uygulama ya geldiğinde kimsenin dalacagını sanmam. Dalıyorsada gerizekalı derim ölme riski var ne de olsa sen aileni eşini dostlarını bırakıp bildiğin uçurumdan atlamak.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgilisini dovdugum kiz tarafindan dayak yedikten sonra delikanliligin hangi cinsiyette olacaginin belli olmadigini anladim. Cocuk ezik gibi dayagini yiyip agladi. Bunu goren sevgilisi bana hunharca daldi ve pertimi cikardi. Sonra da sevgilisini avuta avuta goturdu. Yani kizin erkegi koruyabildigi dunyada erkek de kiz icin bir seyler yapmali.

    2
    0 Yorumla
  • Centilmen911
    Centilmen911 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    erkek adam Yanındaki kim olursa olsun laf söyletmemeli ben olsam lafını bile tamamlamadan susturudum o delikanlıları 6 değil isterse 16 kişi olsun her türlü gideri var ;))

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Böyle erkekler lazım herkese

      Yorumla
    • Centilmen911
      Centilmen911
      +1 yıl

      namus kalmamış ki arkadaş Kıyametin yaklaştığının haberleridir bunlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle.

      Yorumla
    • Centilmen911
      Centilmen911
      +1 yıl

      O sevgilinide * et gitsin kendini bile koruyamayan adamdan bir b*k olmaz

      Yorumla
  • yunuska
    yunuska Takip Et
    Xper 2 Yaş: 44
    +1 yıl

    Valla burada atıpı savuranları gmrüyorum da ben zamanında bir kızı seviyordum oda beni çok seviyordu bir akşam işten eve giderken arabayla 4 kişi laf atmış beni aradı hemen koşup gittim çocuklarla kavgaya girdim dövdümde dayak yedimde sonra bu 10 kişiyle beni bir yerde feci şekilde dövdü 1 hafta hastanede yattım. Sonuç benden ayrıldı yani kusura bakmada değmiyor bazen.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama bizim durum farklı evlenme olayı var

      Yorumla
    • yunuska
      yunuska
      +1 yıl

      ozaman başka

      Yorumla
  • TAB90
    TAB90 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    6 kişiye kabadayılık yapılmaz bir kadının yanında. Ancak seni arabaya koyup gönderip tekrar geriye dönülür. Diğer konuya gelecek olursak herkesin nefsi var. O kadar ağırına gidiyorsa erkeğini düşünüyorsan oranı buranı gösterme. Allah'ın emrettiği gibi giyin.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten aşırı bir açıklık yoktu. O aşşalıklar laf attıysa benim suçum değil

      Yorumla
    • TAB90
      TAB90
      +1 yıl

      Sevgilininde bir kusuru yok. Dayak yicek sana sebep yarın ayrılacaksın yediği dayak yanına kar kalacak. Hadi diyelim ki dövdü hepsini, onlardan başka yok mu? Onları dövünce bitiyor mu? Her laf söyleyeni dövmemiz mi gerekiyor. İşte bu yüzden Allah'ın emrettiği gibi bir eş istiyorum. Yoksa kimse başa çıkamaz insanların nefisleriyle. Şimdiden ayrılmayı düşünüyorsun.

      Yorumla
  • braveheart1993
    braveheart1993 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yemın ederım ben yaklaşık 10 kışı yle kavga ettım üstelik yanımda kız yoktu tekme tokat dayak yedim gözümü açtım bayılmısım. Yürek yokmuş onda, bırak gıtsın.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vayyyy be delikanlı +1

      Yorumla
  • emgpjam
    emgpjam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    ovvvvvv ohaaa çüşşşşşş yuhhhhh... laf attırlar senin ki sesini çıkarmadı öylemi... kessin önündekini bence taşımasın ayıptır... yanındaki kıza hele sevgilisine laf atacaklar çogu erkek dayak yiyeceğini bile bile hastanelikn olacağını bile bile ortalığı dagıtırdı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynennnnn

      Yorumla
  • Ugurr06
    Ugurr06 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    ite kopuga dalaşacak kavga etcek dayak yicek olay uzayacak sevgilini belki bıcaklayacaklar flan seni koruyamadıgı anlamına gelmez bu ama sen böyle bir şeyden dolayı ayrılmayı düşünüyorsan diycek sözüm yok sana sevmiyorsn galiba

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seviyorum bu yuzden bu kadar kafaya takmis durumdayim

      Yorumla
    • Ugurr06
      Ugurr06
      +1 yıl

      seviyorsan olaya biraz detaylı bak orada senin önünde kavga etse dayak yese mi daha hoş yoksa sessizce seni yanına alıp çekip gitmesimi daha iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya tamamda bana denilen seyleri yemis oldu

      Yorumla
    • Ugurr06
      Ugurr06
      +1 yıl

      napsaydı peki söyle napsaydı yemeseydide gidip kavgaya kalkışıp gözünün önünde dayak mı yeseydi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bir tepki verseydi bende durdursaydim

      Yorumla
    • Ugurr06
      Ugurr06
      +1 yıl

      o tepkiyi dıştan şiddetli verecekti sonra zaten kavga başlardı sadece sinirlenmekle durabildi orada bence boşver abartma bu konuyu

      Yorumla
  • mrfatbee
    mrfatbee Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    6 kişiye kafa tutsa dayak yiyeceği kesindi. Ben olsam en azından sözle karşılık verir ve gerekiyorsa dalardım laf atana. Laf atan genelde arkadaş grubuna güvenir. İçlerinden biri ya da birkaçı seni haklı bulurlarsa araya girerler.. Şansını denemeliydi sevgilin bence.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın
      .

      Yorumla
  • RadaGast
    RadaGast Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı.

    Ben olsam girerdim en azindan 1 kisiyi veya 2 kisiyi hasat ederdim

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından cesursun +1

      Yorumla
    • RadaGast
      RadaGast
      +1 yıl

      Bir erkegin yaninda kiz varken laf atilmaz ama atanlarda adam degildir. En fazla bir dayak yersin manita icinde dayak yemedim demezssin :) olmasi gerekn budur dotune guveniyosan cikicaksin kizla disari

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • efe2014
    efe2014 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 51%
    +1 yıl

    Kusura bakma ama sevgilin doğru olanı yapmış. 6 kişi ne demek ya adamların ne taşıdığı bile belirsiz. Yani sırf senin uğruna kendi canından mı olsun çocuk? Tamam korumak tabiki önemli ama böyle durumlarda sevgilin doğru olanı yapmış.

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğru olan felan değil doğru olan sevgiline söylenen lafın altında kalmak mı

      Yorumla
    • fatih00
      fatih00
      +1 yıl

      Lafın altında kalmak... hocam bir psikiyatriye görün sende birşeyler var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kes be korkaklar hepiniz light erkeksiniz ağır hemde

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    aman bırak gitsin sünepe ya öylesine erkek mi denir

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Al işte benim gibi düşünen biri. +++11

      Yorumla
  • canix31
    canix31 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    tamam haklısın koruması gerek felan diyosun ama şunu söyleyim akıllı adam Allah'a havale eder bide kavgaya girdiğini düşün yüzde yüz dayakk yiyecek bu hoşuna gidermi ya da dahada derinleştirelim Allah etmesin bıçakladılar kan içinde yerlerde mutlu olurmusun senn yüzünden olacak?

    0
    0 Yorumla
  • Nurum98
    Nurum98 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 776 cevap paylaştı.

    Sevgilinin agzini yuzunu kirsalardi daha iyiydi demi? Neden erkeklerin dayak yemesi hosunuza gidiyor? ALLAH bilir ne giydin tvbe hunah almiyim diyorum ama sorun SENDE sevgilinde değil

    4
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Etrafta o kadar assalik varken yanında sevgilisi olan kıza laf atıldı diyorum?, sen kimbilir ne giydin diyosun... yazık.

      Yorumla
    • Nurum98
      Nurum98
      +1 yıl

      Demek ki onlar kavga istemis sevgilin dgru olani yapmis

      Yorumla
  • casberg
    casberg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Durumun ciddiyetine bağlı. Ama yok illa dayak isterlerse 2 tanesinin canını yaktınmı gerisi zaten arkasına bakmadan kaçar. Tabiki bunu kızın yanında yapmakta erkeklik değildir. Önce kızı güvenli bir yere bırakıp geri geleceksin. Ve bunu yapması gerektiğini ona söylediysende daha sonra olabilecek herşeyin (ölüm dahil) sorumlusu sensin bunuda aklının bir kenarına yaz.

    0
    0 Yorumla
  • LuckyGamer
    LuckyGamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dalması için cüneyt arkın olmalı ki başarılı olsun 6 ya tek isterse iyi bir dövüşcü olsun dayak yerdi sevgilisinin önünde dayak yemek yerine duymazlıktan gelmiş bn olsam bnde öyle yapardım bnce haksızlık yapıyosun hem sen adriana limamısın angelina mısın srnin için dayak yesin ahahagga

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eylül ayında nişanlanacagi kızım.

      Yorumla
    • LuckyGamer
      LuckyGamer
      +1 yıl

      Dövemeyecek sonuçta isterse şu an evli ol. Mutluluklar ama herşeyi böle sorun edersen zor gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herşey değil ağır laflae ediyolar ben göz ardı edemem kimse kusura bakmasın

      Yorumla
  • Condom01
    Condom01 Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    En akıllıca davranışı sergilemiş. o anda kavga etmesinin sonucunda sadece okkalı bir dayak yiyecekti muhtemelende onu dövüp sizide iyice taciz edeceklerdi.
    Kavga edilecek ve edilmeyecek ortam farklıdır gösteri budalalığını bırakın.
    Belaya bulaşmayıp farkında olmasanızda sizi korumuş dolaylı yoldan

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hee korumuş

      Yorumla
    • Condom01
      Condom01
      +1 yıl

      6 yetişkin adama karşı 1 kişinin düşeceği durumu hayalinizde canlandırın isterseniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından noluyo felan dicekti ben bir bağırsam milleti toplardım be.

      Yorumla
    • Condom01
      Condom01
      +1 yıl

      Elbette siz bağırınca millet toplanır siz bayansınız. sevgiliniz noluyo falan deseydi haşamat ederlerdi. yanında sevgilisi olan bayan laf atmak acizlik göstergesidir kavga etmeye değmez

      Yorumla
  • _mahmut06
    _mahmut06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sende yurek cok anasini satiyim. Bebe girsin alti kisinin arasina bir guzel dayak yesin hastanelik olsun sende durun yapmayin allah rizasi icin vs kelimeler sarfet bide seni donvsunler orda git koruma tut la kendine kiza bak bebeyi resmen koruma olarak kullaniyo nerenle seviyon bu cocugu oyuncakmi l*n bu sinirlendirdin beni cocuk en mantiklisini yapmis emin ol oda sindiremiyodur bu durumu. Ayni durumu bir sen yasada gor neymis nasi oluyomus

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gördük nası sindiremedigini o orda laf etmedigi an bana soylenilen herşeyi yemiş oldu.

      Yorumla
    • _mahmut06
      _mahmut06
      +1 yıl

      Iyi o zaman ayrilda bebe icin ilk kez iyi bisey yapmis ol

      Yorumla
  • Yuksel39
    Yuksel39 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Tut ki seni korumak için gitti daldı 6 kişinin arasına. diyelim bir şekilde haşat etti onları. sevgili olan bir kıza laf atan bir grup boş gezmez. yediremezler dayak yemeyi çıkarır emaneti saplar. sonra? ama sen sevinirsin ozaman beni korumak için can verdi diye öyle bir tipi andırıyorsun. haketmiyorsun sen o çocuğu ayrıl gitsin. vaktni çalma

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendimi yaninda guvende hissetmek istiyorum sucmu?

      Yorumla
    • Yuksel39
      Yuksel39
      +1 yıl

      Allah aşkına sen olsan n'apardın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından bir tepki verirdim ne diyosunuz felan

      Yorumla
    • Yuksel39
      Yuksel39
      +1 yıl

      o laf atanlar belliki normal kafada değiller. normal bir insan zaten yanında sevgilisi olan bir kıza laf atmaz. en ufak bir tepkide ne olacağı belli değil. sanada zarar verebilirlerdi.

      Yorumla
  • NeYazabilirimki
    NeYazabilirimki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayir madem sen gordun sevgilin bisey yapmiyo senin dil ne isey yariyo? :D
    Herseyi sevgilin mi yapmasi gerekiyo agzini acamiyomuydun sen birisi bant mi yapistirmis agzina senin anlamadim gitti orda agzini acmayip gelip burada sevgilinin dedikodusunu yaparsin yazik o sevgiliye

    3
    0 Yorumla
  • lionqueen
    lionqueen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    bırak gitsin seni korumak isteseydi dayak yiyecegini bile ble dayagını yemeliydi

    4
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      +2265645

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    ben senin sevgilin olsam bu tavrın için seni terk eder telefonumdan da numaranı silerim... 6 kişiyi oyun mu sanıyorsun birisi bıçağı taksa çocuk ölse, 3 gün sonra unutur yenisini bulursun yıllar sonra adını bile anmazsın... Bu kız milleti için saçımın telini feda etmem

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Iyi erkekler için feda et erkeklerle evlen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben kendimi sadece gerçek aşk için feda ederim o da nerde bu devirde kızlar bir acayip olmuşlar fıldır fıldırlar, hepsinin her bir yerleri oynuyor kucaktan kucağa görmedikleri pipi yok, nerede o gerçek aşkı bulacağın insan

      Yorumla
  • MethioninAUG
    MethioninAUG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben dayak yiyeceğimi bilsem yine dalardım, al taşı giriş, ayıp be.

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      +1 sana hak ettin

      Yorumla
    • MethioninAUG
      MethioninAUG
      +1 yıl

      Eksileyenler liseli :D

      Yorumla
  • Defneex
    Defneex Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    O lafi kullanmalarin ragmen dalmamissa o adamin kendine guveni yok yani benim nisanlim bile en kucuk birseyde cakiyor kafayi..

    3
    1 Yorumla
    • BOOOOOOOO
      BOOOOOOOO
      +1 yıl

      Nisanlin yuri boyka heralde

      Yorumla
  • aşırıaykırı
    aşırıaykırı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bırak sevgilimi yanımda genelev kadını bile olsa ona laf soyliyecekler Allah ya bana verir ya onlara azdan, az çoktan çok gider.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bide bizim evlenme durumu var yani düşün.

      Yorumla
    • aşırıaykırı
      aşırıaykırı
      +1 yıl

      Etek giysin bence!!!

      Yorumla
  • emeritus
    emeritus Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    kafadan sakat mısın? 6 kişiye dalıp ölse de kurtulsam diye düşünüyorsun galiba
    bu tip laf atmalarda fiili saldırı olmadığı için herkes yoluna devam eder ama biri önüne çıksa her erkek yanında senin gibi geri zekalı olsa bile kendini öne atar...

    2
    0 Yorumla
  • evanescencee
    evanescencee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 44%
    +1 yıl

    benim sevgilim ben onun yanındayken bana laf atılsa bile kavga etmeye çalışırsa ben ayrılırım be ondan.

    3
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aaaa neden?

      Yorumla
    • evanescencee
      evanescencee
      +1 yıl

      yanında bir kız varken kavga edilir mi hiç? ben sanki boş mu durucam bende giricem aralarına beni de dövücekler sakin kalabilecek mi bu sefer erkek arkadaşım? her şey daha da kötüleşecek. kavgayla kız korunmaz sen yanlış biliyorsun. sevgilin çok olgun davranmış.

      Yorumla
    • trabzonlu61-anka
      trabzonlu61-anka
      +1 yıl

      keşke her kız bu konuda sizin gibi olsa

      Yorumla
    • canix31
      canix31
      +1 yıl

      helal olsun be sana al işte bütün kızlar böyle ince düşünse ne var yaniiii...

      Yorumla
    • KavrulmusKahve
      KavrulmusKahve
      +1 yıl

      Canını yerim senin ya eic bu olmalıydı bence :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Korkak erkekler buraya toplanmış, hepinize böyle bişey lazım kaçmak için iyi çözüm.

      Yorumla
  • afrodithanim
    afrodithanim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kendini onun yerine koy tatlim aralarina girermiydin hadi girdi diyelim sence sağ cikarmi 6 kisi arasindan? Mantik canim mantik lütfen kullanin su beyninizi

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendimi cok korumasiz hissettim valla bilemicem

      Yorumla
  • MollaBeyi
    MollaBeyi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    kızım ben olsam bende korumam alt tarafı sewgilisi arada bir resmiyet yok ona gelene kadar senin anan baban kardeşin var salakmı kendini ortaya atsın senin için. ki bakalım sen bunlara değecek kızmısın

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eylül ayında nişanlanıcaz be ben değmezsem kim değcek?

      Yorumla
    • MollaBeyi
      MollaBeyi
      +1 yıl

      kendi kendine gelin güvey olma zaman ne gösterir bilemezsin. onun içinde gözünde nasıl bir kızsın bilemezsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olum evlenme teklif etti bende kabul ettim nişan tarihi belirlendi. hala gelin güvey olma diyo hahahah :D aklından sorunlu olabilirsin bir doktora görün

      Yorumla
    • SenSampiyonOlacaksin
      SenSampiyonOlacaksin
      +1 yıl

      He o yüzden ayrilsammı diye düşünüyorsunuz, ne b*k olduğun belli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmem beynin alıyomu ama bu olaylardan önce kabul ettim ve bunlara rağmen hala kızdığımı üzüldüğümü çaktırmadım o kırılmasın diye. sen benle bu kadar alakadar olma seni ilgilendirmez

      Yorumla
    • MollaBeyi
      MollaBeyi
      +1 yıl

      benim aklımda bir sorun yok zırtoo senin aklın basında olsa ewlenme teklifi aldında ondanmı yukarı ayrılsammı yazdın. basit sıradan yüzüne işenecek bir kız olduğun bes belli. sende ewe kadın çocuğa ana olcan oylemii peehhh

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o eve baba olabilirmi sanıyosun? daha müstakbel nişanlısını korumaktan aciz insan ailesini hiç koruyamaz be. bu arada çok komiksin zırto felan :P :P akşam akşam kahkaha attım :))))

      Yorumla
  • lfclk0402
    lfclk0402 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    6 kisiye dalmak da akıl kârı değil. Çocuk gözünün önünde dayak yese daha mı mutlu olacaktin? Herkes aynı cesareti gosteremez. Ben olsam ben de ugrasmam. Çok gururumu kıran bir laf soylenmedikten sonra.

    1
    1 Yorumla
    • yalnız87
      yalnız87
      +1 yıl

      En iyisi polisi aramak :) sözle taciz en az 5 yıl,

      Yorumla
  • nevra58
    nevra58 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    En iyisini yapıp seni ordan uzaklaştırmış 6 kişiyi yere serecek hali yok ya senin gözünün önünde dayak yiyecekti o zaman ne yapacaktın? Onu orda dövseler bu sefer sana daha kötü şeyler söylerlerdi. Ramboyla çıksan hadi anlarım da.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rambo degil de gucsuz de değil

      Yorumla
  • Bembeyazgul
    Bembeyazgul Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 56%
    +1 yıl

    Karsindaki insan. Supermen bekliyorsan cok beklersin hatta o cocugun senle hala birlikte olmasi da sasilasi bir durum. Kendini belli etmemissin cocuga demek ki.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hicbisi demedim ama moralim yerlerde

      Yorumla
    • Bembeyazgul
      Bembeyazgul
      +1 yıl

      Yasini ogrenebilir miyim

      Yorumla
    • canix31
      canix31
      +1 yıl

      siz, n adınız elif mi?

      Yorumla
    • Bembeyazgul
      Bembeyazgul
      +1 yıl

      Hayir

      Yorumla
  • akın_akın
    akın_akın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 33%
    +1 yıl

    seni onlara bişey yapmayarak daha çok korumuş 6 kişinin üstüne yürüse sana daha çok laf atacaklardı. duymadığın kelime kalmayacaktı. en az hasarla kurtarmışsınız. büyük geçmiş olsun.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ama benim güvenim kırıldı.

      Yorumla
    • akın_akın
      akın_akın
      +1 yıl

      nereye güvenin kırıldı sen yanlış düşünmüşsün bence benim dediğim gibi düşünsene en güzeli seni oradan uzaklaştırarak korumaktır. başka türlü koruyamaz seni. nasıl bir güven anlayışın var ki sevgilin Cüneyt arkın mı 6 kişinin arasında dalıp hepsini birden yere serecek :)

      Yorumla
  • paylas
    paylas Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Kalibini s... O adamin.. Ben olsam dayak yesem bile en az 2 tanesinin burnunu kirardim

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      +1111111

      Yorumla
    • paylas
      paylas
      +1 yıl

      Eic bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seçildi çoktan görmedinmi

      Yorumla
    • paylas
      paylas
      +1 yıl

      Tuh sana yaziklar olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun yorumu seninkiden daha iyi gene olsa gene onu seçerim

      Yorumla
    • paylas
      paylas
      +1 yıl

      :PPPPpPPpPPpPpP all

      Yorumla
  • merilini-9
    merilini-9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    Sevgilimin bir yerine zarar gelmesini asla istemem, sen ise orada kavga edip hastanelik olsun diyorsun. Sevdiğinden emin misin?

    4
    0 Yorumla
  • ptrade
    ptrade Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    dalacan orada onlara ama dayak yersin
    yersen de boşver adam derler en azından

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • drexrer
    drexrer Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ayril benimle cik vucudum kas yigini hepsini ayagimin altina alirdim

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senden klonlamamız lazım her eve.

      Yorumla
    • drexrer
      drexrer
      +1 yıl

      Gerek yok tatlim gunde kosu sinav mekik en az bir saat ve de dovus filmi izlemek yeterli :)

      Yorumla
    • drexrer
      drexrer
      +1 yıl

      Benim cevremde birak laf atmayi bakamazlar bile kiz arkime :)

      Yorumla
    • Paladin
      Paladin
      +1 yıl

      kas yğını adamı iki gün önce trafik kavgasında vurarark öldürdüler haberlerde görmüşsünüzdür

      Yorumla
    • drexrer
      drexrer
      +1 yıl

      Olumden korkum olsa dunyaya gelmezdim heralde

      Yorumla
  • Dark_Lord
    Dark_Lord Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ya Allah aşkına biraz mantıklı konuşun. Sevgilin ne diyorsunuz l*n dediğinde karşısındakiler çıkarıp belinden takır takır saydırsalar çocuk orada yığılsa daha mı iyi olacak

    5
    0 Yorumla
  • güzєℓ_кαℓp
    güzєℓ_кαℓp Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    bence sataşmaması daha iyi olmuş durduk yere düşman edinmenin mantığı yok
    o tip insanları dövsende akıllanmaz boşu boşuna düşman edinilir
    öyle insanlardan uzak durun eğer sataşırlarsa polise felan söyleyin

    2
    0 Yorumla
  • AloneLove
    AloneLove Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Olay dayak yemek değil yürekli olmak ben girerdim sevdicegime kimse laf atamaz onun için dayak yemisim önemsiz :))

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Adamın dibisin.

      Yorumla
  • HeartToHeart64
    HeartToHeart64 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    seni koruyamayan erkegi napcen? salla gitsin ozaman. erkek dedigin ne olursa olsun seni korumaya calisir !! helede seviyosa kendini riske atar!!

    2
    4 Yorumla
    • HonoredGeriDöndü
      HonoredGeriDöndü
      +1 yıl

      Aynı şeyi siz yapmassınız ama değil mi?

      Yorumla
    • HeartToHeart64
      HeartToHeart64
      +1 yıl

      sevdigim insani korumak icin elimden geleni yaparim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Helal tatlım

      Yorumla
    • JrgnM
      JrgnM
      +1 yıl

      Klavye delikanlıları bitti klavye delikamlıları çıktı yani şimdi. Kızım burdan boş yapmayın. Elinden gelen bişey olsa zaten yapardı erkeğin omuzuna yükleyin yükü anasını satayım. 6 kişi sevgilini gebertene kadar dövse çok daha iyi olucak sana attıkları lafıda onlara yutturmuş olucaktı dimi zaten. Beyin bedava al.

      Yorumla
  • Croesus
    Croesus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl

    Olması gerekeni yapmış, senin için dayak mı yeseydi? Nasılsa 2 gün sonra ayrılacaksın, façası bozulmasın adamın..

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenme durumu muhtemel, bilip bilmeden konuşma

      Yorumla
    • Croesus
      Croesus
      +1 yıl

      Kimin ilişkisinde evlenme durumu muhtemel değil zaten..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seneye eylülde nişan olcak. Milletin saçma ilişkileri beni ilgilendirmiyo

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    erkekleri maymun ettiniz be kimi diyor parası yok, kimi diyor cesur değil, ayrılmaya bahane arıyorum desene ne lafı dolandırıyon

    6
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok atarlısın -,-

      Yorumla
  • kadircem01
    kadircem01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    valla bana göre bir erkeğin bir kızı sevip önem verdiğini anlamak istiyosan yanındaki kıza laf at bak ne olacak ben bıçaklanacağımı bilsem yanımdaki kıza laf atsalar dalardım saygılar...

    1
    0 Yorumla
  • KafkafKsK35
    KafkafKsK35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Sizin ben beyin yapınıza tüküreyim nankör varkıklarsınız o çocuk yanındayken en ufak birşey söylese onlara durdurabileceğinimi sanıyordun çıkarıp komaya sokarlardı o çocugu illa dayak yemesini istiyorsan 2-3 kişi tut dövdür arkadaşını

    0
    0 Yorumla
  • smoker17
    smoker17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Peki diyelim sevgilin o 6 kişiden dayak yedi yine onun yanında güvende hissetmeyeceksin bu bir. İkincisi ben gerçek sevgiye inanamıyorum eğer onu gerçekten sevseydin ne olursa olsun ayrılmayı düşünmezdin.

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O sinirle atılmış bir başlık evlenme durumu var nereye ayrılıcam

      Yorumla
    • smoker17
      smoker17
      +1 yıl

      Hmm

      Yorumla
  • BuKimAcaba
    BuKimAcaba Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 38%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı.

    6 kisiye dalacak hali yok, karisi degilsin sonucta, gununu gecirdgi bir sevgilisisin :) ne yani senin icin kalkip kahramanlik ugruna bir kac bicak darbesyle hastanelik mi olsun. :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenme planlarımız var.

      Yorumla
    • BuKimAcaba
      BuKimAcaba
      +1 yıl

      Bir iki kisi olsa neysede 6 kisiye dalamazdi ama en azindan polis cagirip sikayetciyim diyebilirdi. Tek kotu yani bu:) yoksa cocuktan kalkipta kahramanlik beklemen hata:)

      Yorumla
  • NightChanges
    NightChanges Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hadi diyelim dalsaydı.6 kişiye dayanabilir miydi? Onu dövüp sonra sana saldırsalardı? İkiniz de zarar görürdünüz. Bu adam Bruce Wayne değilki 6 kişiye dalsın. Seni korumak için en doğrusunu yapmış. O laf atan * bebeleride bir bitmediler a*

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onlar zaten assalik ama sesini cikarmamasi da ayri bia agir geliyo.

      Yorumla
  • İnegölonaltıbuçuk
    İnegölonaltıbuçuk Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Elinizden gelse "sevgilim yanında roketatar taşısın" diyeceksiniz. Adamlar 6 kişilermiş çocuk ne yapabilir onlara? Hadi bir iki kişi olsalar dalar ağzını burnunu düzler ama napsın dayak mı yesin? Mantıklı ol biraz, ikiniz için de en iyisi bu olmuş.

    0
    0 Yorumla
  • Vlsrds
    Vlsrds Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    O laftan sonra 6 kişinin arasına atlardım. Dövermiyim bilemem ama oraya girieğim kesin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cesursun adam gibi adamsın

      Yorumla
  • Ruh-Adam
    Ruh-Adam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Lezsin Galiba çünkü sevgilin Erkek olsaydı 50 kişinin arasında bile girerdi

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Helal be

      Yorumla
    • Ruh-Adam
      Ruh-Adam
      +1 yıl

      oda şimdi erkeğim diye dolanıyodur ortalıkta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne erkeği artık benim gözümde güven felan 0

      Yorumla
    • Ruh-Adam
      Ruh-Adam
      +1 yıl

      Demekki sana Cinsel olarak saldırsalar gene bırakıp kaçar yazıklar olsun yüzüne tükürmek isterdim o dangalak herifin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • açılınhatungeldi
    açılınhatungeldi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eig sectigin. yurek olcak demis sende aynen. demissin sevgilin. yureksizse b*k isin ne ayrilsana cocuktan kevase alti kisi l*n bu sen bir kopegin onunden gecemiyon cocuk alti kisiye mi dalsin got

    11
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nerden biliyosun l*n korktuğumu? Evet başımıza ilk kez böyle bişey geldi sevgi terk etmeye engel oluyo anladın mı? Sen kendine kız gibi bul sen onu korursun oldumu k... e senin gibi seviyesiz sokak kızlarına denir.

      Yorumla
    • açılınhatungeldi
      açılınhatungeldi
      +1 yıl

      sokak kizi ahahaha :D yavrum ben asosyallikten evde curucem kalkmis ne diyon neymis sevgi terk etmek falanmis filanmis bana burada harbi kiz mavallari okuma got yuregi. yoksa ayril cocuktan salagin dedigine bak hele ya :d neymiste sevgilisi dalmiyomus yarin bir gun birakip gitcek biri icin niye dalsin l*n mal :D senin zihniyetini * bu zihniyettesin iyiki de dalmamis garibime yazik olurdu :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gelecekteki eşiyim onun nişan tarihi belli. bir b*k bilmeden kendini ortaya atıp kıçını yırtma haklı çıkıcam diye

      Yorumla
    • açılınhatungeldi
      açılınhatungeldi
      +1 yıl

      yavrum ne haklisi. ben dusuncemi soyluyorum nisanlancak. yasa gelmissin. dusunce yapina bak l*n nisanlisina insan. yureksiz. dedirtir mi mal misin be sen sanaldaki insanlar benim nisanlima hemde nisanlima yureksiz. diyecek mina korum be ben onun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğru söze ne denir söyliycek lafım yok haklılar çünkü bana söylenen lafları yerken iyiydi.

      Yorumla
    • açılınhatungeldi
      açılınhatungeldi
      +1 yıl

      keske bunlari mustakbel nisanlinda duysa ve nasi zihniyette biri olsugunu. gorse daha da yazmam istedigini de bossun yavrum bos laflar yapiyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen çok dolusun anca tanımadığın adamı savun

      Yorumla
  • secret44444
    secret44444 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    Dayak atmak kadar yemekte bir şereftir... Tabii erkek olana

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Wuuuu +1

      Yorumla
    • secret44444
      secret44444
      +1 yıl

      Ondan sonrada derlerrr " ben senin için ölürüm " :)) ulansen önce bir ya dayak at ya da yte de ondan sonra öl gene :))) yalanmı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğru valla

      Yorumla
    • secret44444
      secret44444
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
    • John-Lennon
      John-Lennon
      +1 yıl

      Bu arkadaş daha önce 6 kisiyle karşı karşıya gelmemiş heralde

      Yorumla
    • secret44444
      secret44444
      +1 yıl

      Bilader iki kişi 35 kişiyle çevrildinmi hiç hayatında

      Yorumla
    • aglaska
      aglaska
      +1 yıl

      Ya bir git ya alla allah 6 tane oduna sevgilime dayak attın diye dalsa ne halt olacak dayak yiyip hastanelik olacagı belli ki

      Yorumla
  • blackswannn
    blackswannn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Benim için bile olsa sevgilimin kavga etme girisimini hos görmem. Sen ne akla hizmet kavga etsin istiyorsun anlamadim. Çok saçma :))

    3
    0 Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Senin gibi bir kız arkadaşı olduğu için çok şanssız..
    ayrıl da kurtulsun çocuk..

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben sansiz degilim omu sansiz?

      Yorumla
    • ipekyolu
      ipekyolu
      +1 yıl

      Evet.. Sevgilisinin 6 kişiyle kavga etmesini isteyen kız düşüncesiz budalanın tekidir..

      Yorumla
  • Devamını Gör (284)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bugün bana laf attılar sevgilim 6 kişiler diye kavga etmedi napıyım ben buna?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Islık çaldılar kavga etmedim kötü yaptım demi? 4 cevap verildi
İfşamı gruba attılar? 21 cevap verildi
Tek ben mi böylryim kesin arkamdan sövdüler? 5 cevap verildi
Reddettiğim herkes kıçını toplarken ben kaldım ortada karma falan mı arkadaslar? 8 cevap verildi
Kizlar beni alan yasadi mii? 69 cevap verildi
Öksürünce altıma yaptım? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨