"İkimizde okuyoruzdur, dünyada gezilmedik yer bırakmıyoruzdur" ☆_☆

Bu resme denk gelince aklıma geldi, sormak istedim.
"İkimizde okuyoruzdur, dünyada gezilmedik yer bırakmıyoruzdur" ☆_☆

Bu resme denk gelince aklıma geldi, sormak istedim.
Ruh eşim gerçekten var mı bilmiyorum fakat varsa üzülürüm 😄
Şu an burnu tıkalı bir yerlerde uzanıyor olabilir belki benim gibi 😂
Baş ağrısı, göz kapakların ağrıması, zor alınan nefes ve güçsüz hissetmek. Ruh eşime acıdım biraz...
Geçmiş olsun inşallah iyileşirsin en yakın zamanda
Çok düşüncelisiniz çiçek 🌹⭐
🥹 ⭐
İkimiz de aynı zamanda hasta olmuş olabiliriz. Baş ağrısı dışında çok şükür bir sıkıntı çekmem ama şu an burnum tıkalı, halsizim, göğsüm acıyor öksürdüğümde, küçük dilim de şişti, boğazım acıyor, sanırım zatürre oldum. Aynı zamanda hasta olup ölebiliriz bence, birbirini bulmak zor.
Geçmiş olsun. Birini bulmak kolay, birbirini bulmak zor. Daha kendimizi bulamamışken
Geçecek umarım, tişikkürler. Çok doğru bir noktaya parmak bastın, umarım yapbozun parçaları onunla tamamlanmıyordur.
Bence biz bir başkasıyla tamamlanmayacağız. Önce kendimizi gerçekleştirmeliyiz ki bir bütün olalım. Sonra bir başka kalpte kendine benzerlik var mı yok mu bakarsın. Yoksa yarım kaldıkça eksik hisseder kimseyle bağ kuramayız. Herkese bu doğru insan umuduyla koşar sonunda herkese sırtımızı döneriz
Birine muhtaç olma düşüncesi canımı sıkan.
Ikimizde muhtemelen her gun teknz fiyatlarina bakip.. Gidecegimiz rotalari belirliyouz :)
Cevap
2Cevap
ruh eşim olduğunu sanmam.
Benim tembellik yaptığım anlarda o çalışıyodur. Ruh eşi olmak böyle bi şey değilse karşıma çıkmasın.
😄 dimi
İkimiz de şu an kahve içiyoruz
Afiyet olsun
Sanirım ikimizde asosyal iz yoksa 22 yılda coktan tanisirdik
Zamanından önce bir yaprak bile kımıldamaz
Sıctik ozaman
Ruh eşi olduğuna inanmıyorum.
❤️🩹
Ruh eşimi kaybettm
Benim yok
Ne?
Tmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?