Mantığıma ve hislerime tamamen uyan biri var. Ama boyu benden 2-3 cm kısa. Olur mu?

Yargılamayın ama bir kız olarak soruyorum. Ciddi anlamda mantigima ve kalbime uyacak biri ama ilk kez başıma geliyor benden daha kısası. Ben de uzun bir kızım baya maalesef.

Mantığıma ve hislerime tamamen uyan biri var. Ama boyu benden 2-3 cm kısa. Olur mu?
Cevapla