İlgisizdi diye bitirdiğim flört 10 gün sonra geri dönüyorsa?

Onun bana aylardır ilgisi vardı ama 1 hafta numaralaşıp konuştuk sadece. Buluşma teklif etmişti ama pek yazmıyordu neden bilmiyorum. "Ben böyle bir iletişim istemediğime karar verdim" diyip bitirdim ilgisiz görünce. 10 gün sonra arkadaşlarla ilgili bi bahaneyle yazdı ve yeniden işi görüşmeye getirdi. Arkadaşıma da benimle konuşmak istediğini söylemiş. Şans verilmeli mi? Özledi mi aklında mı kaldım acaba. Yoksa istediği şeyi alamadığı kızı denemek maksatlı olabilir mi

İlgisizdi diye bitirdiğim flört 10 gün sonra geri dönüyorsa?
Cevapla