Yoruma dinleyip akıl vereceğim diyen bir yazsın ben yorumdan anlatıp fikir isteyeceğim sizden 🥺
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet seni dinliyorum.
Çok uzun olacak ama olsun, kendi yaşam tarzımdan farklı biriyle tanıştım ilk defa. Kendisi çok sosyal baya atılgan birisi, kafama takıldı kaç gündür. Konserde tanıştık, baya komik biri anlatamam, normalde çok utangaç çekingen biriyim karşı cinsle konuşmada ama çenesi insanı bi açıyor bir açıyor kaç saat konuştuk falan da kendisi baya alışkın içkili falan ortamlara. Biz hiç alışkın değiliz bu tarz şeylere. Ya o sıra biraz içiyordu kafası gitmek üzere gibiydi falan ablama (yaşı büyük) onun telinden istek attım o kendinede at dedi bende ablamın takip ettiklerinden beni bulup istek atarsın demiştim (ismimi söyleyip hesap adımı söylememiştim) neyse hiç beklemiyordum unutmuştur hatırlamaz falan bir saat sonra o gece istek atmış, ama mesaj falan atmadı 5 gün oldu olacak acaba ben mı yanlış anladım sadece arkadaş olarak mı gördü beni? Ama o çekimi ben baya hissettim yani çok değişik hayatımda asla unutamayacağım bir güne eklendi o akşam...(daha 21 yaşında anca var bu arada yaşı) sürekli gülüyordu güler yüzlüydü samimi gibiydi ama bir ara ablama burdan sonra after party yapan yer var mı biliyor musunuz dedi ablam bilmiyorum falan dedi sonra aynısını bana sordu bende ben daha çocuğum nerden bileyim falan dedim. Şaşırdım yani öyle bişi sormasına ne bileyim. yani ne yapmam lazım sürekli ideal tipim olmamasına rağmen onu düşünüp duruyorum hikaye falan attığında beğenmeli miyim? O günden bir gün sonra hikaye atmıştım sadece görmüştü bir şey yapmamıştı. Eski sevgilisiyle de konserde tanıştığını söylemişti. Kafam çok karıştı o gün sevdiğim grubun konserini kaçırdım 3. dolmuşa zar zor yetişip gittim o konsere her şey nakış nakış tüm zamanlama planlanmış mıydı yaradan tarafından bunu düşünüp duruyorum...
Öncelikle sende ona bir adım at, eğer olumlu bir dönüş alırsan ne ala. Ama sana geri dönüş yapmazsa sen bu işi unut.
İşte bak nasıl adım atayım ki? Mesela ablam bana o akşam şey dedi sen yazarsın falan sakın yazma o çocuğa dedi. Galiba erkeğin kzıları kullanıp atan türden olduğunu mu düşünüp beni korumak için mı dedi anlamadım. Bende yok zaten asla hayatta yazmam zaten benim tipim değil diyordum ama nasıl yazasım var anlatamam. Tam ablamın tipi çocuk bu arada ha. Mesela takipleştikten bir gün sonra dumplı hikaye attım gece 2-3 sularında gördü napıyordu o sırada allah bilir. Hiçbir şey yapmadı konserde çok güler yüzlü samimimiydi ama tık yok. Ondan bir gün sonra da instada bize konserdeyken yarında gelecek misiniz demişti bizde hayır bilet almadık o güne falan demiştik. O gün işte o bizim gitmediğimiz gelecek misiniz dediği konserden hikaye atmıştım. Ablam da bende beğeni yaptık o hikayesini ama ne bileyim hiç yazmıyor etmiyor. Bende hiç anlamam bu tür işlerden acaba arkadaşça falan yaklaştıda ben mı abarttım ne bilim anlatamam şarkıcıyı dinleyemedim nerdeyse onunla konuşmaktan. İlk kez bir erkekle bu kadar yakındım kulak kulağa bağıra bağıra konuşuyorduk ben böyle bi an yaşamadım daha önce ama o alışkındır kesin oof of ne zor işler ya :/
Yazmaktan başka çaren yok gibi.
Mesela hikayelerini beğensem mesaj atmaz mı acaba bana bende ne yapacağımı bilmiyorum ki içki falan içiyor ben kabul etsem evliliği falan annem kabul etmez acaba bırakır mı ilerde ne bileyim evliliğe falan da daha var yaşımız küçük tabi ama mesela benim yerimde siz olsanız ne yapardınız düşünün allahın her günü sal ak gibi onu düşünüyorsunuz yani. Acaba benim gibi o da beni düşünüyor musunuz çok merak ediyorum. Kesin hayatını yaşayıp gidiyordur. Aah ahh
Hikayelerini de beğenebilirsin tabi ama en etkili yöntem yazmak bence.
Peki ne yazılır ki böyle bir durumda yani sizce? Ablam keser kesin beni ama onu düşünmeyeyim şimdilik. Benden çok daha güzel kızlar vardır illaki çevresinde ne bileyim
Merhaba yazarak başlayabilirsin.
Yaz istersen yorum yaparım
Çok uzun olacak ama olsun, kendi yaşam tarzımdan farklı biriyle tanıştım ilk defa. Kendisi çok sosyal baya atılgan birisi, kafama takıldı kaç gündür. Konserde tanıştık, baya komik biri anlatamam, normalde çok utangaç çekingen biriyim karşı cinsle konuşmada ama çenesi insanı bi açıyor bir açıyor kaç saat konuştuk falan da kendisi baya alışkın içkili falan ortamlara. Biz hiç alışkın değiliz bu tarz şeylere. Ya o sıra biraz içiyordu kafası gitmek üzere gibiydi falan ablama (yaşı büyük) onun telinden istek attım o kendinede at dedi bende ablamın takip ettiklerinden beni bulup istek atarsın demiştim (ismimi söyleyip hesap adımı söylememiştim) neyse hiç beklemiyordum unutmuştur hatırlamaz falan bir saat sonra o gece istek atmış, ama mesaj falan atmadı 5 gün oldu olacak acaba ben mı yanlış anladım sadece arkadaş olarak mı gördü beni? Ama o çekimi ben baya hissettim yani çok değişik hayatımda asla unutamayacağım bir güne eklendi o akşam...(daha 21 yaşında anca var bu arada yaşı) sürekli gülüyordu güler yüzlüydü samimi gibiydi ama bir ara ablama burdan sonra after party yapan yer var mı biliyor musunuz dedi ablam bilmiyorum falan dedi sonra aynısını bana sordu bende ben daha çocuğum nerden bileyim falan dedim. Şaşırdım yani öyle bişi sormasına ne bileyim. yani ne yapmam lazım sürekli ideal tipim olmamasına rağmen onu düşünüp duruyorum hikaye falan attığında beğenmeli miyim? O günden bir gün sonra hikaye atmıştım sadece görmüştü bir şey yapmamıştı. Eski sevgilisiyle de konserde tanıştığını söylemişti. Kafam çok karıştı o gün sevdiğim grubun konserini kaçırdım 3. dolmuşa zar zor yetişip gittim o konsere her şey nakış nakış tüm zamanlama planlanmış mıydı yaradan tarafından bunu düşünüp duruyorum...
Başta söylediğin gibi hayat tarzları farklı zor biraz cinsellikten öte gitmez
Anlamadim ne oldu
Çok uzun olacak ama olsun, kendi yaşam tarzımdan farklı biriyle tanıştım ilk defa. Kendisi çok sosyal baya atılgan birisi, kafama takıldı kaç gündür. Konserde tanıştık, baya komik biri anlatamam, normalde çok utangaç çekingen biriyim karşı cinsle konuşmada ama çenesi insanı bi açıyor bir açıyor kaç saat konuştuk falan da kendisi baya alışkın içkili falan ortamlara. Biz hiç alışkın değiliz bu tarz şeylere. Ya o sıra biraz içiyordu kafası gitmek üzere gibiydi falan ablama (yaşı büyük) onun telinden istek attım o kendinede at dedi bende ablamın takip ettiklerinden beni bulup istek atarsın demiştim (ismimi söyleyip hesap adımı söylememiştim) neyse hiç beklemiyordum unutmuştur hatırlamaz falan bir saat sonra o gece istek atmış, ama mesaj falan atmadı 5 gün oldu olacak acaba ben mı yanlış anladım sadece arkadaş olarak mı gördü beni? Ama o çekimi ben baya hissettim yani çok değişik hayatımda asla unutamayacağım bir güne eklendi o akşam...(daha 21 yaşında anca var bu arada yaşı) sürekli gülüyordu güler yüzlüydü samimi gibiydi ama bir ara ablama burdan sonra after party yapan yer var mı biliyor musunuz dedi ablam bilmiyorum falan dedi sonra aynısını bana sordu bende ben daha çocuğum nerden bileyim falan dedim. Şaşırdım yani öyle bişi sormasına ne bileyim. yani ne yapmam lazım sürekli ideal tipim olmamasına rağmen onu düşünüp duruyorum hikaye falan attığında beğenmeli miyim? O günden bir gün sonra hikaye atmıştım sadece görmüştü bir şey yapmamıştı. Eski sevgilisiyle de konserde tanıştığını söylemişti. Kafam çok karıştı o gün sevdiğim grubun konserini kaçırdım 3. dolmuşa zar zor yetişip gittim o konsere her şey nakış nakış tüm zamanlama planlanmış mıydı yaradan tarafından bunu düşünüp duruyorum...
sende sorun
anlatttttttt
Çok uzun olacak ama olsun, kendi yaşam tarzımdan farklı biriyle tanıştım ilk defa. Kendisi çok sosyal baya atılgan birisi, kafama takıldı kaç gündür. Konserde tanıştık, baya komik biri anlatamam, normalde çok utangaç çekingen biriyim karşı cinsle konuşmada ama çenesi insanı bi açıyor bir açıyor kaç saat konuştuk falan da kendisi baya alışkın içkili falan ortamlara. Biz hiç alışkın değiliz bu tarz şeylere. Ya o sıra biraz içiyordu kafası gitmek üzere gibiydi falan ablama (yaşı büyük) onun telinden istek attım o kendinede at dedi bende ablamın takip ettiklerinden beni bulup istek atarsın demiştim (ismimi söyleyip hesap adımı söylememiştim) neyse hiç beklemiyordum unutmuştur hatırlamaz falan bir saat sonra o gece istek atmış, ama mesaj falan atmadı 5 gün oldu olacak acaba ben mı yanlış anladım sadece arkadaş olarak mı gördü beni? Ama o çekimi ben baya hissettim yani çok değişik hayatımda asla unutamayacağım bir güne eklendi o akşam...(daha 21 yaşında anca var bu arada yaşı) sürekli gülüyordu güler yüzlüydü samimi gibiydi ama bir ara ablama burdan sonra after party yapan yer var mı biliyor musunuz dedi ablam bilmiyorum falan dedi sonra aynısını bana sordu bende ben daha çocuğum nerden bileyim falan dedim. Şaşırdım yani öyle bişi sormasına ne bileyim. yani ne yapmam lazım sürekli ideal tipim olmamasına rağmen onu düşünüp duruyorum hikaye falan attığında beğenmeli miyim? O günden bir gün sonra hikaye atmıştım sadece görmüştü bir şey yapmamıştı. Eski sevgilisiyle de konserde tanıştığını söylemişti. Kafam çok karıştı o gün sevdiğim grubun konserini kaçırdım 3. dolmuşa zar zor yetişip gittim o konsere her şey nakış nakış tüm zamanlama planlanmış mıydı yaradan tarafından bunu düşünüp duruyorum...
ayy özür dilerim baya geç baktım neyse konuya dönecek olursam eğer yani anladığım kadarıyla baya hoşuna gitmiş çocuk anlatma şeklinden falan yola çıkacak olursam ama çocuk bence seni sadece beğenmiş çünkü story beğenir naber falan yazar anladin mi ama bence ilk adımı sen atmalısın st atarsa beğen naber yaz olumlu dönüş alırsan konuşmaya devam et almazsan da yazmaaaa kusura bakma gel baktım
Ama bence yaxmaman daha iyi çünkü ortamcı çocuk yani
Demi ablam da mesaj atma sakın falan dedi zaten.. Peki hikaye atarsa sence beğeni atayım mı yoksa görüp geçeyim mı
begeip yazmaman absürt olur begenmee
Ne yaptı sana
Çok uzun olacak ama olsun, kendi yaşam tarzımdan farklı biriyle tanıştım ilk defa. Kendisi çok sosyal baya atılgan birisi, kafama takıldı kaç gündür. Konserde tanıştık, baya komik biri anlatamam, normalde çok utangaç çekingen biriyim karşı cinsle konuşmada ama çenesi insanı bi açıyor bir açıyor kaç saat konuştuk falan da kendisi baya alışkın içkili falan ortamlara. Biz hiç alışkın değiliz bu tarz şeylere. Ya o sıra biraz içiyordu kafası gitmek üzere gibiydi falan ablama (yaşı büyük) onun telinden istek attım o kendinede at dedi bende ablamın takip ettiklerinden beni bulup istek atarsın demiştim (ismimi söyleyip hesap adımı söylememiştim) neyse hiç beklemiyordum unutmuştur hatırlamaz falan bir saat sonra o gece istek atmış, ama mesaj falan atmadı 5 gün oldu olacak acaba ben mı yanlış anladım sadece arkadaş olarak mı gördü beni? Ama o çekimi ben baya hissettim yani çok değişik hayatımda asla unutamayacağım bir güne eklendi o akşam...(daha 21 yaşında anca var bu arada yaşı) sürekli gülüyordu güler yüzlüydü samimi gibiydi ama bir ara ablama burdan sonra after party yapan yer var mı biliyor musunuz dedi ablam bilmiyorum falan dedi sonra aynısını bana sordu bende ben daha çocuğum nerden bileyim falan dedim. Şaşırdım yani öyle bişi sormasına ne bileyim. yani ne yapmam lazım sürekli ideal tipim olmamasına rağmen onu düşünüp duruyorum hikaye falan attığında beğenmeli miyim? O günden bir gün sonra hikaye atmıştım sadece görmüştü bir şey yapmamıştı. Eski sevgilisiyle de konserde tanıştığını söylemişti. Kafam çok karıştı o gün sevdiğim grubun konserini kaçırdım 3. dolmuşa zar zor yetişip gittim o konsere her şey nakış nakış tüm zamanlama planlanmış mıydı yaradan tarafından bunu düşünüp duruyorum...
Sen kaç yaşındasın
20 neden ki
Bence seni yatağa atmak için yapmış
Ama yanımda ablamda vardı nasıl böyle bişi düşünebilir ki? Kaldı ki çok güzel bi kız da değilim benden daha güzelleri vardı orada yani ne bileyim :/ peki hikaye falan atarsa beğeni yapmalı mıyım kalsın mı
Kalsın fiziğin iyimi
Normal orta ama ne alakası var ki
Fiziğin iyise beğenip isteyebilir bende konserde fiziği olan kaç tane kadını yatağa attım
Yok güzel bi fiziğimde yok yani. Ama komik biriyim yüzünü çok güldürdüm o gün ama allah bilir daha karşıma çıkar mı ne zaman çıkar nasıl çıkarıcam onu aklımdan acaba :(
Unut boş ver ya