Sizce beni unutmuş mudur ve benim yerimde olsanız siz ne yapardınız?

6 senedir sevgilim var türkiyede. Ben yurtdısında doğuma büyümeyim. Oyun sayesinde tanıştık ve benim gurbetci olduğumu bilmiyordu. Başta arkadaş gibiydik hatta abi/kardeş diyorduk. 6 ay falan işsizmiş babasıyla da evde hep kavga ediyormuş. Her gün moral veriyordum iş başvuru yapsın diye ve babasıyla kavga ettiğini öğrenince de sakinleşmesi icin minnoşluk yapıyordum güldürtmeye çalışıyordum. Tanıstıgımızda benim uyku sorunlarım vardı 2-3 lerde anca uyuyordum dedem yeni vefat etmişti babamı toparlamak çok uzun sürdü. Birbirimize iyi geldik ve tam onu kıskandığımı hoşlandığımı anlayınca uzak durmak istedim sonuçta farklı ülke ve hep böyle uzak mesafe ilişkilerine karşıydım. Kopamadım ama ondan ve o da bana karşı hisleri olduğunu söyledi sonra zaten birbirimizden uzaklaşamadık. En baştan beri annesi beni biliyor ve kardeşleriyle de ara ara iletişimim oluyordu. O babamla oturup tanıştı ve bende annesiyle görüntülü konuştuğumuzda tanıştım. Sevgilim sinirli gergin biri ve o an bana bilene küfür edebiliyor. Beni kavgalarda engelliyor siniri geçene kadar ben küfürleri kafama çok takıyorum diye. Bazen sadece 5 dk ve bazen daha uzun. şuana kadar max 2 ay kadar engellemişliği var bir kere. Babasıonu evden kovmuş bir kavgada (sanırsam ondan aldı o siniri) ve ayrı eve çıkmış gururuna yediremeyip. 1-2 sene sonra corona yüzünden şirket batmış ve işsiz kalinca kira da zorluluk çekmişti. O zamanlar bende işe girdim yardım edebilmek için (okuyorum) ve çok şükür halledebildik öylelikle. Yarım sene destek verdim az az. Benim için konu kapanmıştı orada ama o bazen kavgalarda benden üstün görüyorsun yardım ettin diye beni küçümsüyorsun diye kızıyor bana. Öyle niyetim yoktu hiç ama her kavgada bu konu açılıyor. Neyse benim annem 1.5 senedir kanser tedavisi gördü. Geçen sene beni istemeye gelmek istiyordu ama annem rahatsızdı diye türkiyeye gidemedik ayrıca ailem ilişkimize karşı geçistirmeye de çalışıyorlar biraz. Bu konuda ayrı sinirlendiriyor onu her kavgada bu konu da illa açılıyor. En son basit bir kavga ettik. Bana işten çıkınca yağmur yağıyor eve varınca yazıcam dedi 2 saat bekledim gece yok. Sabah yazdı sarjım bitmiş uyuya kaldım. Daha öncede böyle benzer bir şey oldu kızdım ilk defa olsa neyse ama bana söz verip bir şeyi yapmayınca sinirleniyorum dedim ve kavga büyüdü. O beni suçladı yukardaki sebeblerden bende onu. Beni 1 aydır engelledi. Annesi bana geçen hafta yazdı aranız mı bozuk diye. İyi ki varsın sağol dedim merak ettiğin için ama o anlatmıyorsa benim bir şey demem doğru olmaz dedim ve konudan bahsetmedim. Bu arada benim ilk sevgilim. Onun benden önce bir kaç tanesi olmuş ama en uzun süren bumuş. Annemin rahatsız olduğunu bilip beni haftalarca yalnız bırakması beni sinirlendiriyor. Sizce beni unutmuşmudur ve ne düşünüyordur? Engelleri kaldırırsa ve yazarsa benim yerimde olsanız ne yaparsınız?

Sizce beni unutmuş mudur ve benim yerimde olsanız siz ne yapardınız?
Cevapla