1 yılİlişkilerde uçurum derecesinde bir yaş farkı yoksa sorun olmaz. Kadının büyük olması her ne kadar da garipsense daha sağlıklı ve dingin bir ilişki oluyor. Kadının olgunluğu ilişkiyi bana göre daha da kaliteli yapıyor. En fazla 6-7 yaş büyük olması sorun değil.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılErkekler geç olgunlaşıyor benden 1 yaş küçük biriyle 1 sene uğraştım mental falan kalmadı hiç olgun değildi ve bu ilişkinin ilk aylarında anlaşılmıyor sonradan büyüyen sorunlar olduğunda yaklaşımı, davranışları insanı çileden çıkarıyor.
05 Yorumla- 1 yıl
Kafam çok karışık ya bilmiyorum
Cevap sahibi1 yılSeni anlıyorum bu durum kişiden kişiye de değişebilir ama bence erkeğin büyük olması daha iyi
- 1 yıl
Ya zamanında kendimden 7 yaş büyük bırıylede konuştum çok ergendi aslında yaşla alakalı değil
Cevap sahibi1 yılEvet aslında kişiye bağlı ama benim bahsettiğim şey ergenlik değil. Olgunlaşmamış bir erkek basit konularda bile seni çok üzer seni anlamaz
- 1 yıl
Bklım hayırlısı ne ise o olsun
1 yılBunu kesinlikle doğru bulmuyorum Bir ilişkide bir evlilikte Erkek kadında yaş olarak büyük olmalı bu konuda çok katıyor ama herkesin kendi Dünyası kendi düşüncesi
00 Yorumla
bir erkek olarak hem fiziksel hem zihinsel yaşım her zaman ortalama +4yaş daha büyük olarak tahmin ediliyor. kişiye göre değişir ama bence bir problem olmaz.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkın yaşı başı olmaz derler, aman öyle takılma sen yaşa farkına! 🤗 Bir yaş ne ki? Sen ve partnerin birbirinize uyum sağladığınız sürece ve birbirinizi anlayabildiğiniz müddetçe, yaş sadece bir sayıdan ibarettir.
Benim de bir dönem benden biraz genç biriyle flörtüm oldu, ama dinamikler çok eğlenceliydi. Önemli olan ilişkiyi nasıl yaşadığınız ve birbirinize olan sevgi, saygı!
Senin için önemli olan şeyler değerler mi? Ortak ilgi alanlarınız var mı? Bunlara odaklan. Klişe ama doğru! 😊 Partnerinle aradaki yaş farkını sorun etmeden mutlu olman dileğiyle! Etrafta senden büyük olup çocuk kalanlar var, sen cesur ol ve yaşa aşkını! 💖 Sen nasıl düşünüyorsun bu konuda?20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
u 1 yılTam tersi sorun yaratıyor mu? Yoo. O zaman bu da sorun yaratmamalı
12 Yorumla- 1 yıl
Bak bu çok doğru
- 1 yıl
Hıhı 😌
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılyaşanmaz tabi ki de. kadının büyük olması daha güzeldir
01 Yorumla- 1 yıl
Degıl mı aslında ıyıyız de 🧿 ben takıntı yapıyorum
Çok soruldu. Hep de aynı cevabı verdim. Erkekler şekilcidir. Kendinden genç karısını daha genciyle aldatır. Bugün sorun olmaz ama gelecekte olma ihtimali nispeten daha yüksektir.
İlişkiden kastın ne? Sevgili oluruz, ciddi bir ilişkiye dönmese de olur diyorsan sorun olmaz da evlenir, hayatı paylaşırım diyorsan risk alıyorsun demektir. Ahir ömrünü yalnız veya başka biriyle geçirme olasılığın yükselir.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBundan 20 yıl öncesinde annemlerin köyde bir kadın kim gelirse gelsin hepsini geri yolluyormuş kadın artık 30 yaşına gelmiş neredeyse dedikodular çıkacakmış hakkında ama kadın hep beklemiş ve asla bakımını bırakmamış bir günde görücüye kendinden 10 yaş küçük bir adam gelmiş onu kabul etmiş hala evliler ve gayette mutlular kadını sorarsan da kadın kocasından genç duruyor. Genelleme yapmış olmayayım ama erkek küçük olunca kadın daha mutlu oluyor. Ha bana sorarsan ben kendimden 4-5 yaş büyük birinin tercih ederim 🙃 Ama mantıken kendinden daha küçüğü iyi oluyor.
14 Yorumla- 1 yıl
Vay be 10 yaş küçük kader kısmet hersey ama eğer öyle olanlar çok mutlu
Cevap sahibi1 yılGerçekten yaa benimde bazen aklımdan geçiyor acaba kendimden küçük biriyoemi olsam hem daha eğlenceli olur, kontrol etmesi daha kolay olur. Ama yok yani ilgi bile duyamadım şimdiye kadar hatta dışarda öyle bir düşüncem bile olmadı. Bende böyle olmasının sebebi galiba hep erkek kardeşlerim olması. Benden bir yaş küçükse bile bana kardeşimmiş gibi geliyor. Sanki baba adayı olarak benden büyük biri daha uygunmuş gibi🙃 ama nasip kısmet tabiki nasibimizde ne varsa onu alicaz.
- 1 yıl
Öyle gerçekten bende krndımden büyük birini isterdim ama nasıp kısmet hersey ya bide aileler eskıden beri tanıyorlar bırbırlerını ondan biraz içim rahat
Cevap sahibi1 yılHakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻🤍
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Teknik olarak erkeğin en az birkaç yaş büyük olması daha iyidir. Ama özel geneli bozar. Aranızda iyi bir uyum yakaladıysanız, ki siz yakalamamışsınız, bir sorun olacağını düşünmüyorum. (Bkz. Pınar Altuğ v. Yağmur Atacan)
11 Yorumla- 1 yıl
O da öyle çoğu örneği var mutlular
Gizli Üye(30-35)1 yılKızlar uy ayağım, uy belim kronik hastalıklara daha çabuk yakalanıyor. 50 yaşını geçen kadın yaşıyorum demesin bu ülkede merdiven çıkamaz hale geliyor 50 yaşındakiler 🤨 50 yaşını geçince dizin ağrır, kolu ağrır, kuyruk şokumu ağrır bas agrisi , diş ağrısı bitmez!
erkekler size önerim 20 yaş genç kız alın 🤣
01 Yorumla- 1 yıl
Erkek de çabuk ölüyo ama
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılTakıntı haline gelmiş sen de bu durum,
ama aranızda uyum sağlayabiliyorsanız olur sizden10 Yorumla
1 yılKnk ilişki yaşa değil de olgunluğa bakıyor biraz yaa bence öyle ama yaş farkı önemsiz diyemem çünkü belli Bi süre sonra olgun da olsa fikirler uyuşmaya bilir bence max yaş aralığı 4
00 YorumlaBende bariz bi fark var sandım bi yaştan ne olucak ya
12 Yorumla- 1 yıl
Kız takıntılıyım bu konuda
Aşk İlişkileri konusunda 722 cevap paylaştı. olmaz annelik yaparsın biraz kavga edersin ama annelik yaptıgın için sorun olmaz. alttan alan sen olrusun. erkek yaşı buyukse alttan alan erkek olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayir. 1 yas ise gaaayet normal. Daha fazlasi da normal. Ne olmus ha bir yas ha ayni yaş. Ki erkek kucuk olunca nedense kendinden büyük kizi elde etme hissi hoşlarina gidiyor daha bir olgun oluyorlar. Genelde. Yani yasi buyuk=olgun alakasi yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 836 cevap paylaştı. Bi yaşın ne gibi sorunu olur ki? Hatta bazı evliliklerde kadın 5 yaş bile büyük oluyo ama herhangi bir sorun olmuyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılsanki erkegin yasina bagli ya, mesela 25 veya ustuyse olgun olma ihtimali daha yuksek yani olabilir bu durumda
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 1 yılAnnem babamdan iki yaş büyük. Olay yaş değil niyettir
02 Yorumla- 1 yıl
Dimi aslında anlaşıyoruz ilerde ya sorun çıksa dıyorum
- 1 yıl
Sen iki yaş küçük ol niyet kötü ve gereksizdir gene olmaz
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılSorun olmaz aynı yasta olsanız söz grçiremezdiniz brbrinize iyi olmuş o bkmdan
02 Yorumla- 1 yıl
Yaa daha mı iyi
- 1 yıl
Bence birinin birinden büyük olması iyi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılKendimden büyük biriyle hiç çıkmadım bilmiyorum. Muhabbet keyfi açısından iyi olur. Ego çatışmaları olmazsa şahane ilerleyebilir.
00 Yorumla
1 yılHiç bir sorun yaşanmaz karşılıklı aşk ve güven varsa muhteşem olur o ilişki evettt
010 Yorumla- 1 yıl
Yaa 🙂 anlaşıyoruz ama ılerde sorun çıkarsa dıyorum
- 1 yıl
Cesur ol ve uyumunuzun kıymetini bil bence 🙂
- 1 yıl
Teşekkür ederim biraz içim rahat çünkü aileler tanışıyorlar
- 1 yıl
Ne güzel, mutluluklar dilerim 🌺☺️
- 1 yıl
Teşekkür ederim arada soğuk yapıyorum ki benı cepte görmesin 🙃
- 1 yıl
Arada olur tabi o kadarcık 🙃✨
- 1 yıl
İyi yapmıyor muyum ama 🙂
- 1 yıl
Onu sen en iyi bilirsin 🙂✨
- 1 yıl
Teşekkür ederim moral verdigıjız için
- 1 yıl
Rica ederim 🙂✨🌸
Aşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. Bir iki yaştan bir şey olmaz ama yine de yaşıtım veya büyük olması tercihim olur
02 Yorumla- 1 yıl
Olgun duruyor ama
- Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.
1 yılKızların büyük olması daha avantajlı zaten ben de olgun kadınları daha çok seviyorum onları benim vazgeçilmezim
00 Yorumla
1 yılBir yaştan ne olacak yaşıtsınız troll soru mu bu 😃
02 Yorumla- 1 yıl
Yok takıntılıyım bu konuda o yüzden sordum
- 1 yıl
Normal yaş durumu takma
Aşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. Yaşanmaz. Kadının büyük olması onun için avantajdır
02 Yorumla- 1 yıl
Neden avantaj
Yaşanır tecrübe ettim herkes de yaşayaşacak diye kural yok 🌷
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.
1 yılBazen olabiliyor ama çok aşırı değilse sorun olmaz bence
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. İkinizin arasında olan bir durum bu.
Sorun olacak bir konu değil bu.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 991 cevap paylaştı. hayır bir şey olmaz.. Belli bir farka kadar sorun yok senin ki harika
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 565 cevap paylaştı.
1 yıl20lerde sorun olmaz ama 30lardan itibaren sorun olmaya başlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılErkekler zaten geç olgunlaşıyor birde küçük erkek olursa hepten sıkıntı olur. Bu gün olmasa bile yarın ya da ilerde kesinlikle sıkıntı olur.
07 Yorumla- 1 yıl
Hm dıyorsunuz bılmıyorum ya
Cevap sahibi1 yılBir süre izle büyük ihtimalle davranışları çocuk gibi gelecektir.
- 1 yıl
Sevdiğini hissedıyorum ama
Cevap sahibi1 yılSevgi eylem gerektirir, eylem ve emek var mı?
- 1 yıl
Evet var
Cevap sahibi1 yılBurçlar ne?
Cevap sahibi1 yılErkek kova, ikizler ve terazi ise kararsız olabilir bu gün seni sever gerçekten çok sever fakat bir süre sonra olumsuzluklar sevgiyi bitirir. Yarın bir bakarsın bu beni hiç mi sevmedi dersin.
1 yılBu soru çok soruldu.
Erkeğin azcık dingin olması lazım. benim olmuştu 2 3ilişkim.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılBı yaş mi ne olacak bı yaştan ben 4 5 yaş falan dersin sandım
00 Yorumla
1 yılOlmaz neden olsun birbiriniz için doğru kişi olduktan sonra
00 YorumlaKafa yapısı önemli yaşın aslında uçuk olmadığı sürece hiç önemi yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
1 yılYaş bence gereksiz bir detay uyum önemli anlaşmak önemli
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Karşılıklı sevgi ve saygı içinde büyüklük veye küçüklük yasin önemi yoktur.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen 23 o 25 yaşında gayet iyi anlaşıyoruz önemli olan yaş değil birbiriniz ile olan uyumunuz.
02 Yorumla- 1 yıl
İki yaş var ne güzel nazar değmesin 🧿
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ben 3 yaş büyük ilk sevgilim ile 4 yıla yakın beraberdim gayette güzel anlaşıyorduk
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılOlmaz kanka ama ben harbi kstemezdım benden 1 yaş büyük kız o ne la ev reısı gıbı 😆😆😆
02 Yorumla- 1 yıl
Reis ben olacam zaten
Cevap sahibi1 yılYuh 😆 kızın ıcınden mahallesı abisi irfan çıktı
Gizli Üye(30-35)1 yılBen sevmem böyle bir durumu ama dışardan bakıyorum da öyle olanlar gayet mutlu görünüyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBişey olmaz tatlı şey. Ama sen onu boş ver bence. 35 yaşında birini denemelisin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSorun olmaz küçük erkek isteyen kızlara selam 😅
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. ne kadar büyük? Bizim ülkede yaşanabilir ama uyum varsa, aşk varsa sorun da olmaz.
00 Yorumla
1 yılbir yaştan bisey olmaz ya bakkala ciklet almaya gonderirsin😹
11 Yorumla- 1 yıl
Ya 😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. 1 yaştan hiçbir şey olmaz.
20 Yorumlaben 24 sevgilim 21 yaşında gayette güzel ilerliyor. bunlara takılmamanı öneririm.
07 Yorumla- 1 yıl
Ciddi mi 3 yaş var
- 1 yıl
İki ay ı buluyor
- 1 yıl
Allah mutluluğunuzu bozmasın
- 1 yıl
O da takmıyor ya ailesi sorun ederse falan kafam karışık
1 yılBence Aşkın yaşı yoktur olmamalı da benim sevdiğim adamla aramızda 5 yaş var
09 Yorumla- 1 yıl
Allah mutlulugınuzu bozmasın
- 1 yıl
Maalesef ayrıldık ama ben onu unutamıyorum :)
- 1 yıl
Kendi sevgilim olmak istedi kendi buluşmak istedi kendi sımsıkı sarılmak istedi kendi beni terketti
- 1 yıl
Of onu çok yaşadım bılıyor musun aynı olayları
- 1 yıl
Çok zor biliyor musun dalıp gidiyorum gözlerim olup olmadık yerlerde doluyor ilk defa sevdiğim biriyle evlilik hayali kurmuştum 🥺
- 1 yıl
Çok yaşamış biri olarak söylüyorum unutamam dedıgım herseyı unuttum sabret dua et ve sana yapılani Allah’a havale et ❤️
- 1 yıl
hayatıma biri girse dahi bununla birlikte hayalini kurduğum ihtimaller beni kahreder ama yine de Allah'ın vardır bi bildiği
- 1 yıl
Sabret ve dua et olur mu ❤️
- 1 yıl
Başka çarem yokk :)
1 yılAşırı bir fark yoksa olmaz bence
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılYaşanmaz çok seviliyorsa yani gerçek aşksa
10 Yorumla
1 yılAşk olsun yasın önemi yokki
10 Yorumla
1 yılevet. hemde çok🤔 zekasi, sagligi, yakisikliligi full seviyede cojuklar olajak😉
00 Yorumla
1 yılYo sanatçılar da 15 yaş farkı olan var örnek çocuklar duymasın daki meltem mesela
00 YorumlaBilmem sanırım evet, çünkü erkekler daha geç olgunlaşır
00 YorumlaBir yaş sorun olmuyor 5yaş ve üzeriyse sıkıntılar giderek artıyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
1 yılBi yaştan nolcak kıııızzzz
11 Yorumla- 1 yıl
Takıntılıyım o konuda 🙂
1 yılÇok değilse yaşanmaz bana göre ama iyi düşünülsün
13 Yorumla- 1 yıl
Bir yaş diyorsun bir şey değil
- 1 yıl
Sadece bi yaş var kendisi sorun etmıyor ama ben takıntılıyım
- 1 yıl
Bence hiç sorun etmemelisin bir yaş bir şey değil 😅
hayır sevgilim 5 yaş küçük
20 Yorumla
1 yılBaya varmis yas ya
05 Yorumla- 1 yıl
Ya 😄
- 1 yıl
Bisi olmaz ya onemli olan saygi sevgi😌😌
- 1 yıl
Kesınlıkle
- 1 yıl
Onemlisi de mide doyaacak😁
- 1 yıl
E tabi o da önemli
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılBir yaş mı yaş farkı falan yok sizde
02 Yorumla- 1 yıl
Ben takıntılıyım sadece
- 1 yıl
Hiç gerek yok takıntı yapmana. Erkek küçük olur zaten 😅
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. bir yaştan bişey olmaz
04 Yorumla- 1 yıl
Ailesi sorun çıkarırsa ondan korkuyorum
- 1 yıl
Bızim toplumun anlayışı bu maalesef illa erkek büyük olması gerekiyor
Gizli Üye(25-29)1 yılEvet olmaz kadınlar erkeklerden daha çabuk ergenliğe girer ve kadınlar nedense daha çabuk çöküyor
03 Yorumla- 1 yıl
Benden daha olgun duruyor
Cevap sahibi1 yılOlabilir belki stresten sıkıntıdan bunalımdan’da olabilir ya da genetik olabilir. Şu an ki nesil bize göre daha kötü besleniyor zaten hormonlu ürünler kaynaklanabilir ben 27 yaşındayım mesela ama daha genç gösteriyorum hayat beni çökertmedi ben spor yaptım hem de daha iyi beslendim ve iyi dinlendim
Cevap sahibi1 yılÇalışmakta yapabilir benim toplam çalışma serüvenim 27 yaşına kadar en fazla 1 sene falan oldu yani 😀
1 yılBence çok daha sağlıklı olur
02 Yorumla- 1 yıl
Degıl mı normalde öyle derler ilişkide kız büyük ise daha iyi
- 1 yıl
Bencede
1 yılYaş farkı çok büyük sorunlar yaşanır
02 Yorumla- 1 yıl
Bi yaş sadece
- 1 yıl
İşte bi yaş çok
- Devamını Gör (95)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer