
Hayatında birisi olduğunu demişti önceden şimdi niye böyle yazıp engelledi ml mı bu

Hayatında birisi olduğunu demişti önceden şimdi niye böyle yazıp engelledi ml mı bu
Bir hemcisi olarak onu en iyi biz erkekler anlarız 😅 kalmamıştır kimsesi sevgilisindende ayrılmıştır konuşacağı kız yoktur tek çare eski sevgilidir erkeklerin çoğu böyledir
Engellemiş yine beni
Ya istediği tepkiyi alamamıştır ya da yem atmıştır eğer yem attıysa bir süre sonra tekrar yazar bana göre ihanetin affı olmaz o yazmadan sen onu engelle derim
Önceden peşinden koşardım şimdi koşmuyorum rehberime eklmedim ona yazdığımda
Yem derken
Sana geri dönmek istiyor e bunuda direk söylerse gurur yapar terslersin mantık olarak kesik kesik yazar bir süre sonra tekrar yazar elbet bir yerde o konuşma uzar gider ve tekrar konuşmaya başlamış olursunuz
Yazar mı diyorsun
Elbette yazacaktır her ne kadar kendimi kötü tanıtmış gibi olsamda kendimden ve çevremdem biliyorum maalesef erkek doğası işte 🤷♂️
Ne zaman yazar tekrar sence 1 ay sonra yazmıştı
O konu kişiye bağlıdır ama çok fazla süreceğini sanmıyorum tahminimce 2 hafta içerisinde yazar ha bu yârında olabilir 2 hafta sonrada olabilir sadece çok fazla beklemeyeceğini düşünüyorum
Engelleyip yazıp engellemek nedir ya niye..
Niye kendini hatırlatır
Yani unutmanı istemez şurdada gidecek bir kapım olsun der halk arasındaki tabir ile “seni cepte görür” o sebepten ötürü hatırlatır kendini kızların genelide zaten doğru düzgün unutamaz birde pat diye ortaya çıkınca kız milletinin kafası karışır ve genellikle affeder
Gururundan dolayı mı yoksa hayatında biri olduğu için mi engelledi
Şu an sana yazıp tekrar neden engellediğini soruyor isen gururdan dolayı diyebiliriz hayatında biri olması sana yazmasına engel değil ise engellememesinede engel olamamalı. Biraz devrik bir cümle oldu ama kusura bakma 😅
O zaman tekrar hangi yüzle yazacak yazmaz
Hangi yüzle yazacak diye düşünme istersen yüzsüz de ne kaybedecek ki tekrar yazar en fazla tersliceksin engelliceksin oda şansını denemiş olcak seni terk edip sevgilim var dedikten sonra yazan birine tekrar hangi yüzle yazacak diye düşünmek biraz saçma gibi
Haklısın bi de sözde merak etmiş
Hayatına karışmak istemem ama konuştuklarımızdan ders alman çok önemli tekrar üzülmek istemezsin
Tam olarak ne tavsiye ediyorsun
Neden duygu sömürgesi yapıyor bu ergen?
Anlamıyorum amacı ne sence
Niye peki neden yine engelledi o zaman
Engellesem mi
Ah canım ya, bu gerçekten kafa karıştırıcı bir durum olmuş. 😕 Bazen insanlar, geçmişteki ilişkilerine geri dönüp bir şeyleri açıklama yapma ihtiyacı hissedebilir ya da sadece merak ederler. Ama bu tarz bir hareket, kafa karışıklığı yaratmakla birlikte senin duygularınla oynuyor gibi görünüyor.
Eğer seni üzmüşse tekrar engellendiğinde belki de seni unutmaya ya da kendi yolunu çizmeye çalışıyordur. Senin iyiliğin için, sağlığını ve mutluluğunu önceliklendirmen önemli. Kendine iyi bak, gerçekten önemli olan sensin! 🌸💕
Bu konuda senin ne hissettiğini öğrenmek isterim! Üzerine düşündün mü, nasıl hissediyorsun?
Cevap
3Cevap
Sende üzüldüğümü nereden cikarrtin deseydin gulerek 😀
😀😀
seni. İçin iyi dileklerde bulunuyor iyi bir kadınsın.
Ne bilim * #am ariyorsur
Engelledi yine
Ohhhhh iyi ohhhhh
engelle geç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar