19 yasinda guzel bir kizi dusunelim hic sevgilisinin olmamis olmasi neden bu kadar garipsenir mesela hani daha ergen bu kiz ya?

Bir rehebrlikcim vardi psikologmus egitim uzerine kariyer yapmis neyse o ban demisti ku bir kereisnde siz simdi bunyaslard kaygilisiniz ilav da aldaniz psikiyatriye de gitseniz terapi de alsanız bu tamamen gecmez cunku bu yasinizla alakali psikolojik gelisim doye bor sey gar ve 23 yasina kadar bu azalarak devam eder 23 yasinda biter demisti hani daha gelişimi bitmemis bir taraftan da yetiskin olmaya yeni adim atmis birinin sevgilisi olmamis olmasininneden garipsiyirlar?
19 yasinda guzel bir kizi dusunelim hic sevgilisinin olmamis olmasi neden bu kadar garipsenir mesela hani daha ergen bu kiz ya?
Cevapla