Konuşurken gördüğüm hatalar yüzünden bir daha kimsenin mesajına cevap vermiyorum ister akraba ister eş, dost. Sizde öyle misiniz?

İşine gelince konuşan işine gelmeyince laf sokup kaçan tipler, mıymıy hareketler, kendini prenses zannedenler, işine ne geliyorsa ona cevap veren yoksa cevap vermeyen insanlarla daha muhatap olmamayı tercih ediyorum artık.

Konuşurken gördüğüm hatalar yüzünden bir daha kimsenin mesajına cevap vermiyorum ister akraba ister eş, dost. Sizde öyle misiniz?
Cevapla