Bu davranışları yorumlar mısınız? Bana karşı bir şeyler mi hissediyor yanlış mı anlıyorum?

Üni de aynı bolumdeyiz. 1 ay önce falan okulun başlarında staj için onunla aynı isimli birini benimle aynı salona yazmışlar. Onun da soyismi yazmıyordu wp grubunda ikisini aynı kişi sandım aradım. Sonra yanlışlık oldu vs dedi o ben değilim gibi. Sonra kusura bakma dedim kapattık. Instagram sınıf grubu da var Instagram dan da takiplesiyoruz. İlk istek o atmıştı çoğu kişiyi de takip ediyor zaten bizim bölümden. Neyse hikaye falan da paylaşır bazen şarkı bazen kendini bazen bir söz. Geçen gün kaza yapmıştım. Hikayede paylasmistim. Geçmiş olsun yazmış çok teşekkürler dedim. Mesajımı beğendi. Bugün de okulda derse gittim ayağım alcidaydi kırıldı kazada. Geldi "Geçmiş olsun x kişisi (atıyorum Ali ) sen miydin ayağını bilmiyordum kazada mi oldu Geçmiş olsun. Bu arada ben Ayşe (isimleri attim) bende evet benim teşekkür ederim vs dedim. Sonra nasıl oldu vs dedi biraz konuştuk karşı taraf suçlu dedim ödeyecek vs. Dedi bir şey olmaz hallolur canın sağ olsun. Sana bir şey olmasın da. Bazen de uzaktan bakıyor. Şüpheli davranıyor yani. Sizce bir şey var mı?

Güncellemeler
1 yıl
Okumak istemeyenlere özet geçecegim: bizim samimiyetimiz yok aynı bolumdeyiz 1 aydır tanıyoruz yaklaşık. Instadan takiplesiyoruz. Geçen kaza yapmıştım hikayeye atmıştım Geçmiş olsun yazmıştı. Bugünde dersten önce yanıma geldi şu kişi sen miydin ayağın kazada mi oldu vs dedi Geçmiş olsun dedi. Bir şey olmaz hallolur sana bir şey olmamış önemli olan bu dedi. Sizce bir şey mi hissediyor normal mi davranışları?
Bu davranışları yorumlar mısınız? Bana karşı bir şeyler mi hissediyor yanlış mı anlıyorum?
Cevapla