selaaam boncuklar. takmak istemiyomus ve evde kaldi falan diyomus cebine atiyomus yuzugu aa cok ayip bi adam/kadin gercekten. benimkine soyle kalin bi yuzuk alalim da miyoplar da gorsun, sonra sac bas yolmali civdivmiyim 😌😻🌸💖✨🫠


Ben bu olaya aşırı sinirleniyorum yaa🥺 neden dünya para veriyoruz çekmecede duracaksa? Bizi tanımayan insanlara "evliyim yaklaşma" mesajıdır o yüzüğün tek bir anlamı yok. Takılmaması "bekar gözükme çabası"dır. Karşı taraf takmassa kavgaya gürültüye zorla taktırmaya hiç gerek yok ben hiç takmam dursun çekmecede, millette bekar sansın yürüsün yavşasın orasına da ben karışmam kendi uğraşır😂
Takmaması bende kesinlikle eksi puan. Yalan ve insanı e.. nayi yerine koyan bahanelerle değil gerçekten makul bir sebeple karşıma gelirse anlayışlı olabilirim, meselâ sol yüzük parmağının kökünden kırık olduğuna dair 😏✌️
Valla öyle bir boyuttayımki bunların hiç bir önemi yok, bence önemli olan o ortak hissiyatı yakalamak her anlamda... sonrası uzay boşluğu gibi o kadar güzel ki ( yine yeterli kelime bulamadım ) 🤦🏻♀️😉
Cevap
42Cevap
Bu güne kimsenin elinde yüzük var mı diye bakmadım. Benim gibi iyi niyetliler varsa etrafında takmasınlar, ağırlık yapmasın:)
bu iyi niyetlilerin olduguna ve olduysa da denk gelecegine inanman hâlâ guzel bi sey 🙂
Kalbim kir pas içinde değil:) olanlar düşünsün.
tesekkur ederiz efenim 🙏🏻
🙏🌇
Hayır takmak zorunda değil. önemli olan birbirimize aşık olmaktır tabi ki de
takmayabilir tabii.. eger parmaklari koptuysa, alciya alindiysa vs. parmaklari var oldugu surece takmali 🥰
ne kadar insanciliz, bayiliyorum bize 😌💖
🌸🌸
Boşuna mı aldık yüzüğü taksın bi zahmet takmazsa zorla takmayayim sksmskks
Sana şimdiden iyi geceler, tatlı rüyalar yarın otobüse bineceğim diye bugün erken yatıyorum kdndkdkd
iyi gecelerr iyi yolculuklar
Erkencisin günaydınn
gunoss
Zkjzkskkz
Zorunda değil ya eşim takı sevmez. Yüzükleri alırken takmak zorunda değilsin dedim. Bir kez bile çıkardığını görmedim hatta ben unutuyorum o unutmuyor
Zorunda ama ben takamam beni tanıyan herkes bilir evlenince de takmam hassasiyetim var midem kalkıyor. snsn
Yüzüğü olana da yürüyen yürüyor. Taksın isterim ama şart değil, taksa da yapacak olan her türlü her şeyi yapar.
Kesinlikle takmalı. O ne öyle bekar gibi. Yüzük yoksa bende yokum.
Ben seve seve takar karşımdakinden de aynı şeyi beklerim
Ben takardım, benim olan kadın da takardı mutlaka.
Yani zorla taktırdım. O takmazsa bende takmam yani. Saygıdır bana göre bence
Takmayacaksa takmayacakti, nisanlanmayacakti, evlenmeyecekti.
Takmak zorunda tabii. Başı bağlı simgesini taşımamasına izin veremem 😄
Evet takmak zorunda bu aksesuar değil ki keyfi seçenek olsun
Ôzellikle kadınlar bence takmalı yoksa heryerden biri yazar o yüzden evet
ben evliyim demeye gerek olmamalı. evliyse zaten evli gibi davranmalı ve o zaman damgaya gerek olmaz
Ben de sevmem yaaa. Bir de bence yüzük takmak çok eskide kaldı sanki
Tabikide zorunda hele bir takmasin onun cehennemi olurum
Takmayacaksak neden alıyoruz 😅
Zorla takacaksa takmak zorunda değil, yanımda takar ayrılınca çıkartır. Kendisi istediği için takmalı..
Zorunda keyfine göre taksın diye almadık. o yüzüğü asabımı bozmasın yoksa nişanda bozulur evlilikte
İşi engel değilse takmak zorunda
Ben mesela sevmiyorum ya ileride sorun olur mu acaba bana sürekli el yıkayan biriyim
Sadakat yüzükle olacak iş değil. Kaldı ki bende evlensem yüzün takmayı tercih etmem
Nişanlim yok, iyi geceler boncuk 😃
mesela olsaydi iste ahshahs
O yüzük parmakta olacak ne demek takmamak.
e yanii
Takmayacaksa bir tarafına soksun, 😅
katiliyorum ask ahshahhs
Takmazsa yuttururum ona
igrenc fantezilerin var gulmiyim diyorum cok komik ahshahahsh
sen de haklisin simdi ahshahs
tamam abi soyleriz ablamiza
yioo
hastaliktan surunuyorum dedigi seye bak gaddar basrolunu niye oynamadin
cabuk gel yap kole
tamam abi saka hahshaha
hayir hayir sakaa 🥹
hastayim aci bana 🥹
timam
Hayır tabıkıde bır yuzukle evlılık bellı olmaz ya da sevgılı durumu o kısının ıcınde olmalı
Takmicaksak neden aldik yuzukleri? O takmasigini gordugum an cikaririm🙄
Takıp takmaması önemli değil önemli olan sadık olması ama taksa iyi tabi
Evli nişanlı olanlar düşünsün bekarlık sultanlık 😂😂
Yüzük aldatmaya engel değil arkadaşlar takmış takmamış çokta önemli değil karaktere bağlı
Takmalı. Takmayı da seviyor zaten 😅
evet zorundaa takmasın da göreyim onu haha
Gerekli karşılıklı bu biraz
Ee tabii
Yani işi gereği takmak zorunda değilse takmaya bilir işten çıkana kadar sonrasında o yüzük parmağında olacak
Evet boşuna mı alacaz
Mecbur takacak
O yüzük o parmaktan çıkmayacaaak
Evet, takmak zorunda yoksa paralarım adamı.
Tabii ki takmak zorunda
Yuzuk parmagina dovme yapsak kabul mu
Takmayacaksa boşuna masraf yapmayalım
İsterse takmasın dövme yaptırırız
Kırarım o parmağı ne demek takmıyoo 😡
Zorunda, evlilik tek kişilik değil.
Çok yakışıyor bence taksın bir zahmet 😒
hele takmasın parmağını keserim
Zorunda değil ama tasmasını isterdim
Saygısı olan ilişkisine takar
yani taksın bi zahmet
Takmak zorunda diyemem ama takmalı
Yani taksa da olur takmasa da önemli olan niyet.
takmali yoksa kotu seyler yasanabilir hahashsh
Değilse bende değilim.
Bende o da zorunda tabiki. Olsaydı yani.
Hayır ben takmıyorum oda takmak zorunda değil…
Bi zahmette taksın yani
Zorunda bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?