Valla ne yalan söyleyeyim ben çok önemsiyorum, sorun da ederim. O yüzük takılacak!

Valla ne yalan söyleyeyim ben çok önemsiyorum, sorun da ederim. O yüzük takılacak!

Ederim tabi ki evliliğin bir amacı var ben takıyorsam oda takmalıdan ziyade benim ona söylemeden onun takması onun düşünmesi lazım ki kadınlar bunu en çok sorun eden kişiler olarak biliriz bence haklılarda soyadını almam bak bir erkek olarak bunu söyleye bilirim ama yüzük takmayı sevmesem bile (sırf eşim için takarım yeter ki; mutlu olsun.)
Zaten aldatacak kişi, yüzüğü dışarda elini cebine sokup baş parmağı ile yüzüğü cebinin içine ittiriyor cebine düşmesi için. Sonrada eve gelirken takıp, eve öyle giriyor. Bu yüzden kalbe takılan yüzük çok çok daha önemli. Hemde helâl süt emmiş bir kalp olmalı ki yüzük dışardan görünsün ve parlasın iyice.. 👍
Hayır tabi ki sorun etmezdim. takmayabilir kendi kararı, söz sadece yüzük takarak sağlanmaz yüzük takıp aldatanlar bile var. aşk ve söz kalpte başlar orada biter. insanlara bir şey gösterme çabasında olmadım hiç bir zaman. ama tabi ki herkesin kendi kararıdır
Cevap
10Cevap
Takılacak o yüzük takmıyorsa ben de takmam evlilik için geçerli değil sadece bu bazen insanlar kendi aralarında da yüzük takar
Eşime sorarım, benim yüzük takmamamı kabul ediyorsa bende takmamasında bir sakınca görmem
Bence yüzük önemli diyil önemli olan kendini ruhen evli hiss etmek sevgi saygı güven sadakatıdr yüzük olsa nolur olmasa nolur
takmasıni isterdim ama yüzükten ziyade güven duyuyor isem hiç de sorun olmazdı
Güven duymadığın biriyle zaten evlenmezsin diye düşünüyorum açıkçası. O yüzden yüzük bir başka önemli 😈
Esimde oyle diyordu. sadece ilk ay taktim daha takmadim.
Neden
Sevmiyorum
ilk zamanlar evlilik heyecanıyla takılır da sonrasında çıkarırım herhalde
O yüzüğün bir anlamı var. Verilen sözün yansımasıdır o. Takılmaması gibi bir şey söz konusu olamaz
Kesinlikle öyle, bazıları nasıl önemsemiyor anlamıyorum 🤦🏻♀️
İki ilişkilerde rezillik seviyesinde çığır açmış durumdayız ondandır.
Ederim. O yüzük o parmaktan çıkmayacak!
Hele bir çıkarmak aklından geçsin
Yoo etmem ister taksın ister takmasın kendi bilir.
Nasıl önemsemiyorsunuz ya
Gayet normal, hakaret içermeyen içten bir şekilde sordum. Böyle bir soruyu bu şekilde terslemeye hiç gerek yok. Tabii ki kalpte verilen söz önemli, ama bu da önemsiz değil bana kalırsa 😌
Parmaklarını tek tek koparır sonra da boşanırım
İşte bu ya
Öyle
Takacak ama evlenmek istemiyorum 😁
Ayy ben ederim ya 😌.
Zerre umrumda olmaz bende takmam
Hayır ben de takmayı sevmem
Önemsiyorum bence de takılmalı
Bence takmalı tabii evlenirsem
Yüzüğü takıp boynuzu takarsa ne olacak
Öyle şeyler yaşamayız inşallah diyeyim 🙃
geçerli bi sebebi olsun diye parmağını keserim
Takacak
Evet sorun ederim
Sorun etmem
Ederim
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?