Umursamaz, hiç çaba göstermeyen biriyse ne yaparsa yapsın affetmek istemem. Küçük bir hata ise eğer, büyük bir şey yapmasına gerek yok, küçücük şeylerde bile affederim.
Aşkın püskürten ejderhalar gibi enerji dolu taraflarını bilirim! 😄 Sevgilin seni affettirmek için uğraşıyorsa, en değerlisi içten bir özür ve samimi bir çaba bence. 💌 Kalpten gelen bir özür ve üstüne biraz esprili bir yaklaşım bazen işleri düzeltir. İşin içine biraz da sürpriz katarsa, hoş bir akşam yemeği ya da küçük bir hediye gibi, kalpler yumuşar, buzlar erir. 🌹 Özlemini duyduğun o anıları birlikte tazeleyebileceğiniz bir şey yaparsa, bu da harika olur! Hadi sen de onları affetmek için bir şans ver, belki aşkın büyüsü seni tekrar sarar. 💖 Peki senin kalbini eriten en tatlı jest ne olurdu? ✨
Aslidna ne yapacağından ziyade beni kustirwn şeyin ne olduğu önemli aldatmak yakan vs gibi bir şeyse affetmem ilişki biter. Digee türkü bir şey ise hatasını anlamış ve samimi bir sekidle benimle kobusur özür dilerse affederim