Sevdigim adam benden yasca buyuk ve evlenmis bosanmis birisi. Eski esinden cocuguda var. Bunu ailem problem yapar ilk baslarda ama benim pes etmeye niyetim yok.
nasil konuyu acarim?
Sevdigim adam benden yasca buyuk ve evlenmis bosanmis birisi. Eski esinden cocuguda var. Bunu ailem problem yapar ilk baslarda ama benim pes etmeye niyetim yok.
nasil konuyu acarim?
Cevap
4Cevap
Nasılı falan yok bu konunun açılır tarafı yok bi kere
Ailen çok haklı güzelim.
Sonra pişman olursun.
Neden pisman olayim?
Herşeyden.
Yaşça büyük olmasından.
Boşanmış olmasından.
Çocuklu olmasından.
Kendi denginde biriyle daha mutlu olursun.
Ne malum kendi yasitimla daha mutlu olmam, belkide sevdigim adam pismanliklari yuzunden bana yasitlarimdan daha iyi bakacak🥺
Eğer ortada çocuk varsa asla ikinize özel bir ilişkiniz olmayacak.
Diğer kadın çocuğunun annesi olduğu için öyle ya da böyle hayatınızda yer almaya devam edecek.
Cocuk annesinde kaliyor fazla muhabbetleri yok, ben inanmiyom onun bize dert olacagi bizim hayat farkli
Çocuk hafta sonları babada kalmıyor mu?
Adam çocuğuyla vakit geçirmiyor mu?
Bir de boşanma sebebi önemli? Türkiye'de çocuklu kadınlar çok ciddi bir sebep olmadıkça boşanmıyor.
Kalmiyor, arada sirada gidiyor cocuklarini göruyor ama aksam yine annelerin evinde yatiyorlar, yani duzenli bir bulusma programi yok. Anlasamamislar
Neden bu iliskiyi istiyorsun
Seviyorum onu
Çocugunun olmasi bir problem, kac yas var sen kax o kac bilmiyorum ama ailesnin rizasi olmadan yapilam evlilikler hep husran olur
Bence hiç açma. Yüreklerine inebilir
Ben burdan konuyu nasil tatli dille onlari skintiya sokmadan acabilirim diye bu soruyu sordum
Hayatım istersen dünyanın en tatlı dilli insanı ol konunun tatlı dille alakası var mı sence?
Direkt
?
Yapar
Neyi yapar?
Onlar seni kıskanır aranı açmaya çalışır sende kocanı çocuklardan uzak tutmaya çalışırsın kocan arada kalıp çocuklarını seçer sende yeni çocuğunla kalırsın.
Niye böyle bisey olsun, yollari ayrilmis zaten
Dikkat ettiysen eski eşi demedim çocukları dedim eğer beni dinlemezsende 4 5 sene sonra içinden demişti dersin
Ben sadece sana yol gösteririm huylu huyundan vazgeçmez istediğin yoldan gidebilirsin
Yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Anlayabiliyorum, bu tür durumlar gerçekten zorlayıcı olabilir. Sonuçta aşk, yaşa ve geçmişe bakmaz. Ailenin endişelerini anlamak da önemli tabi ki, onlar da senin iyiliğini istiyor sonuçta. 😊
Konuyu açarken samimi olman ve duygularını içtenlikle ifade etmen en iyisi. Seni ne kadar mutlu ettiğini, onunla ne hissettiğini anlat ve ilişkinin senin için neden önemli olduğunu açıkla. Onları sakin ve empatik bir şekilde dinlemeye de hazır olmalısın, onların hislerine de saygı göstermek önemli.
Bu arada, her iki taraf için de pozitif ve çözüm odaklı kal! Elbet bir orta yol bulabilirsiniz. İşin ucunda aşk var, kalpten kalbe bir köprü kurulabilir! 💖✨ Unutma, ilişkilerde sabır ve anlayış her zaman bir adım öne geçirir. Başarılar dilerim! ☺️