Buna çok şahit oldum sebebini de merak ediyorum mesela yıllarca sevgili oluyorlar o kişiye asla bişey yapmıyorlar sonra 2 ay tanıdıkları kişi için sunmadıkları hayat kalmıyor çok değer verip evleniyorlar.
Neden peki?
Buna çok şahit oldum sebebini de merak ediyorum mesela yıllarca sevgili oluyorlar o kişiye asla bişey yapmıyorlar sonra 2 ay tanıdıkları kişi için sunmadıkları hayat kalmıyor çok değer verip evleniyorlar.
Neden peki?
8 yıllık gibi ilişkiler de evlilik çok zor görülür bu zamanda zaten görünmez demek ki kız da iş yokmuş hem ne yapacak oturup 8 yılın şeyini mi şey edecek tabiki de evlenecek
Bilmiyorum ya yani o kadar zaman beraber olup anılar bıraktığın birine evlilik diyip diyip hep ertelersin bir başkası gelince hemen evet dersin ne bileyim karakter meselesi yaa
bunun karakterle ilgsi yok o ilişkinin gidişatına bağlı kıza bağlı kız da iş olmalı hem 8 yıl ne demek yani seni iki gün de tanıyamam 8 yıl beraber kalalım tanıyayım olursa evleniriz olmazsa ayrılırız mı demek oluyor eğer öyleyse böyle olmuş oldu ya da 8 yıl birlikte olup 8 yıl sonra kalkıp ben seni tanıyamadım mı oluyor 8 yıl ilişki nedir neden bu kadar fazla gerçi sevgililik evlenmeden takılmak seks hayatı yaşamak demektir evlenmek demek değildir o da var evlilik gidişatını belirleyen kişilerin arasındaki şeydir her neyse kız kendini belli eder erkek de bakar bu kızdan olur evlenirim der baktı kız da yok normal takılır diğer yandna erkek ayrıldıktan sonra kızın yasını tutacak hali yok bir tek o yok kendine başka kız bakar olursa evlenir yoksa onunla takılır bir yandan böyle kızlar ilk sürüş testi gibi oluyorlar gerçi ben bunu görsem evlenmem de işte evlenen çok ilk sürüşte zaten görmüşüm göreceğim her şeyi evlilie ne gerek var takılmaya devam ederim
Bu durumun nedenleri çok farklı olabilir. Bazı insanlar uzun ilişkilerde kendilerini kaybolmuş hissedebilir ve yeni birisiyle tanıştıklarında heyecan arayışı içinde olabilirler. İlişkilerde tıkanıklık yaşanabilir ve yenilik hissi insanları çekebilir. Ayrıca, uzun ilişkilerde bir noktada evliliğe ikna olmamış kişiler yeni biriyle hızlı bir uyum ve bağ yakalayabilir ve bu onları harekete geçmeye motive edebilir.
Bazen de ilk ilişki bir alışkanlık haline gelir ve sona erdiğinde, insanlar kendilerini farklı tercihler yaparken bulabilir. Ayrıca her ilişki eşsizdir; yeni partnerle dinamikler farklı olabilir ve bu farklılıklar hızlı bir karara yönlendirebilir. Tabii, her durumda duygular karmaşık ve kişiseldir. Sen hiç bu durumu yaşadın mı ya da çevrende gözlemledin mi? 😄
Cevap
5Cevap
8 ay emin olamamış, 2 ayda emin olabilimiş. Ama 2 ay çok iddialı
Öyle maalesef
8 yılda zaten olmamışsa kız neden beklemiş? Max 2 yılda erkek ciddi düşünmüyorsa düşünmez hiç
Yani küçüktük yasimizi bekledik 15 yaşında sevdik birbirimizi yani
Çok normal çocuğun gözü açılmış
Anladım
9 yıldır beklediğim adam 3 haftada evlendi kanka. Bu işler böyledir
Allah yardımcın olsun
Çünkü baba olmak istiyor
Çabuk karar verilmiş
2 aylık değildir o. d
Senin bildiğin iki ay
Öyle olur hep
O iki ay değildir
Herkes öyle diyorda ne bileyim ailesinin bulduğu kişi görücü usulü yani
Kızla yatmıştır belki
Onu sevmiş çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?