Nişanlıma hiçbir şey yapmadığım için annem tarafından eleştirildim. Sizce kim haklı?

Anne babamla her yaz gittiğimiz yazlık bir evimiz var. Bu yaz nişanlım işten izin alıp yaklaşık bir aylığına geldi. Fakat tabii ki bizim evde kalmadı, kendine bir pansiyon tuttu. Bazı akşamlar annemler onu kahvaltıya ve akşam yemeğine davet ettiler. Ancak pansiyonda kaldığı sürece hiçbir şeyine yardım etmedim. Kendi alışveriş, temizlik, yemek vs yaptı. Birkaç kez hazır ton balığı ve biraz salata yaptım. Annem sen ne biçim kızsın insan nişanlısına bir yemek yapar veya bir işin ucundan tutar dedi. Nişanlım benim için hiç sorun değil, önemli olan sevdiğin insanlarla zaman geçirmek dedi. Ben nişanlıma baştan dedim ben tembelim benden iş bekleme diye. Şimdi kim haklı?

Nişanlıma hiçbir şey yapmadığım için annem tarafından eleştirildim. Sizce kim haklı?
Cevapla