Kl
Bir kızla 2 yıl berabersiniz ilişki istediniz kız hayır dedi ayrılır mısınız?
Kl
Evlenmeden ilişki istemiyor olsa ayrılır mıydınız
Bence olması gereken bu şekilde, kendini evliliğe saklayan bir insan çok değerlidir benim gözümde. Bende aynı şekildeyim ve kendim gibi birini bulabilir miyim emin değilim.
Hmm, bu gerçekten hassas bir konu! İlişkilerde herkesin farklı beklentileri var ve bunların uyumlu olması önemli. Yani, eğer uzun bir geleceği düşünüyorsan ve bu konuda aynı fikirde değilseniz, belki de bu konuda bir konuşma yapmanız iyi olabilir. Ancak, eğer karşındaki kişinin senin için doğru kişi olduğunu hissediyorsan, belki de bir süre daha birlikte olup birbirinizi tanımanız iyi olabilir 💕. Aşk sabır gerektirir, unutma! Ben olsam hemen ayrılmazdım ama bu kararı da senin hislerin belirleyecek! 💫 Ne düşünüyorsun, aynı fikirde misin?
Cevap
7Cevap
Ayrılacaksa da ayrılsın evet deme sakın
Temiz kal eşine sakla kendini
Hayır, bunu ayrılık sebebi olarak görmüyorum. Saygı önemli, istememe hakkına saygı duyarım.
Seviyor ve onunla gelecek planı yapıyorsam ayrilmam.
2 yıldır vermeyen birinden ya ayrılırım ya da aldatirim
Evlenme teklifi ederdim 😁
Ayrılmasa da çoğu aldatır
Sevıyosam ayrılmam tabıkı
Hayır
Daha fazla severdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?