Nasıl bir tepki vermeliyim lütfen fikir verir misiniz?

Erkek arkadaşımla bir ay gibi bir süre ayrılmak zorunda kaldık. Çünkü sekuler kız muhafazakar erkek ilişkisi biziz. Ve dedik ki olmayacak, sonra bir orta yol bulduk, zorunda kaldık biraz da çünkü kimse birbirini unutamadı. Ona yazdım ve tekrar yanıma geldi bir şehir var aramizda. O gün baristik, iki gün oluyor barışalı. En son ayrılmadan önce İstanbul'da şirketi vardı ama Arabistan'a gitmişti tam ayrıldığımız sıra orada da şirket kurmaya, şimdi onu kurmuş, iki ayrı yerde olunca bana diyor artık eskisinden daha yoğunum vakit olarak. Eskiden bana vakit ayırıyordu yeterince. şu an biraz azalabilirmiş. Tabiki kabul etmem. Herkesin günlük 1-2 saati vardır sevgilisine olmalı. Ama dün dört saatte bir mesaj anca attı bana ve uyudu. Yarın sabah uçuşum var dedi, Arabistan'a gidicek yine iş için, evet işleri yoğun ama sabah falan kalmadı ortada 9 da ona yazdım uçtun mu hala uçmadınmı diye. Saat oldu 1 dönmüyor. Yani sabır diliyorum Allah'tan. gerçekten. Nasıl bir tepki vermeliyim, genelde tatlı dille konuşuyorum. Kendim kavga etmeyi hiç sevmem zaten tartışmavari üsluba sahip değilim. Ama dünden bugüne üst üste böyle davranması beni üzdü. İlişkisiz bıraktım bir ay ilişkiyi unutmuş benim habibi. Ya sabır 🙄

Güncellemeler
1 yıl
bu davranışları ciddiyetle ilgili soğuma ile ilgili değil bana bir yıl sonra evleniriz dedi baristigimiz gün , davranışlarını soğuma ile bağlamayın diye eklemek istedim. İs is is şu an sarmış işe, ama ilişkinin sorumlulukları var tekrar eski moduna getiricem 🥹 ama ne demeliyim öneri bekliyorum
Nasıl bir tepki vermeliyim lütfen fikir verir misiniz?
Cevapla