Bir kadının arabasının olmaması fakirlik göstergesi mi?

Ben memurum, aileden de miras kaldi 3 dairem var. Daha da miras davalarimiz var yani yakında malvarliğim baya bir artacak inşallah.

Arabam yok, biraz direksiyon korkum vardı öğretirken çok kızıp bağirdılar hevesim kaçtı. Onun dışında mütevazi bir hayatim var. Zengin bir görüntüm yok.

Hoşlandiğim kişi görünüşte benden varlıklı görünse de ben ondan daha zenginim. Onunla tanışacağım ama beni fakir zanneder mi diye de endişeliyim.

Arabası olmayan memur bir kız gibi görünüyorum. Halbuki istifa edip kendi işimi kuracağim ve araba da almayı planliyorum. Şuanda ona açilmak için doğru zaman mi? Beni kendine denk bulmayip red eder mi diye endişeliyim

Bir kadının arabasının olmaması fakirlik göstergesi mi?
Cevapla