Ben memurum, aileden de miras kaldi 3 dairem var. Daha da miras davalarimiz var yani yakında malvarliğim baya bir artacak inşallah.
Arabam yok, biraz direksiyon korkum vardı öğretirken çok kızıp bağirdılar hevesim kaçtı. Onun dışında mütevazi bir hayatim var. Zengin bir görüntüm yok.
Hoşlandiğim kişi görünüşte benden varlıklı görünse de ben ondan daha zenginim. Onunla tanışacağım ama beni fakir zanneder mi diye de endişeliyim.
Arabası olmayan memur bir kız gibi görünüyorum. Halbuki istifa edip kendi işimi kuracağim ve araba da almayı planliyorum. Şuanda ona açilmak için doğru zaman mi? Beni kendine denk bulmayip red eder mi diye endişeliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer