Kız arkadaşım benden ayrıldı bir kaç saat önce çok kötüyüm lütfennnn?

kız arkadaşımla aram mükemmeldi büyük bir aşk vardı üniye gidince biraz degişmeler oldu şimdi ise yapamıyorum çok sıkıyosun tek kalmak istiyorum dedi ayrılmak istiyorum dedi ben yalvardım saatlerdir aglıorum yapamam onsuz diyorum verdimiz sözleri gece gündüz birliktyeyken şimdi bir anda silemem seni dedim halada saatlerdir yalvarıp aglıyorum 1 buçuk sendir hergün birlikteydik şimdi durum bu ben nasıl yapıcam o yokmuş gibi yapmaak yaşamak istemiyorum dayanamam o benim minik prensesim şu an uzatma degişmicek dedi ve mesaj yazmıyo be hala zorluyorum telefondan ayrılmak istedigini söyledi okadar anıyı yaşanmışlıgı unutmak istemiyorum lütfen yardım edinnn çok kötüyüm napıcam nedicem nasıl ikna edicem ben onu ölümüne seviyorum lütfenn yardımm
Kız arkadaşım benden ayrıldı bir kaç saat önce çok kötüyüm lütfennnn?
Cevapla