Kızlar, Benim gerçek aşırı çok sevdiğim asla yapmaz dediğim bir kankam vardı (kızdı) saçma bişidn kankaligmizi bitirdi detayı oku?

Bende dayanamiyorum kalbim acıyor çünkü benimle menfaat için arkadaslik yapmış 1 sene olmuştu arkadaş olali. Ben menfaat yüzünden bitirdiğini okuyunca (not yazdi) çok kötü oldum kendime gelemiyorum kalbim acıyor inanmak istemiyorum bu acı nasıl geçcek ya?

Kızlar, Benim gerçek aşırı çok sevdiğim asla yapmaz dediğim bir kankam vardı (kızdı) saçma bişidn kankaligmizi bitirdi detayı oku?
Cevapla