Bir iliski yapmak istiyorum fakat korkularim var ve utangaç biriyim neler yapabilirim?

Bir iliski yaşamak istiyorum fakat iliskinin olumsuz yonlerine fazla kafama takıyorum veya karşımdaki insanın benim onu sevdigim gibi sevmeyecegini düşünüyorum hatta benle dalga bile geçebileceğini düşündüğüm zamanlar bile oldu. Lise zamanlarında ya da orta okul dönemlerinde ilişkilerle alakalı hiçbir travmam yok (belki de hic iliskim olmamasi bir travmadir bilemiyorum) ilişkilerden hep korkar gerekirse kaçar oldum. Karşı tarafın sinyallerini algıladığım zaman direk zihnim o insandan uzak durmami söylüyor. Ne yapmam gerektiğini çözemiyorum üniversiteyi bitireceğim 22 yaşında biriyim ve gerçek anlamda bir ilişki içinde bulunmaktan korkuyorum. Belki tavsiye verebilirsiniz.

Güncellemeler
1 yıl
Bu korkumu yenmek için belki bir iliski yaşamam gerek fakat karşımdaki insanların ilk adımı atmayacaklarina inanıyorum fakat her şey değişebilir belki öyle biri çıkar ki bana tüm korkularımı cekincelerimi unutturabilir.
Bir iliski yapmak istiyorum fakat korkularim var ve utangaç biriyim neler yapabilirim?
Cevapla