Biriyle sevgili olduğunda bunu tüm herkese duyurur musun yoksa sessizce mi yürütürsün ilişkini?
Ben sessiz sakin aşk yaşamayı tavsiye ederim valla
Biriyle sevgili olduğunda bunu tüm herkese duyurur musun yoksa sessizce mi yürütürsün ilişkini?
Ben sessiz sakin aşk yaşamayı tavsiye ederim valla
Ciddi bir şey olmadığı sürece kimseye bir şey söylemem, her konuştuğumuz kızı söylemeye kalkarsak dün yolu bulunmaz. Samimi güvenilir olduğunu anlarsam ilk önce durumu annemle paylaşırım.
Öyle billboardlara da bastırmam ama yakın çevrem bilir. Yani ne duyurmak ne gizlemek için özel çaba harcamam
Saklayacak neyimiz var ki saklama gereği duyayım? Çok saçma
Teşekkür ederim
Vallahi benim için aşk, mega bir festival gibi! 🎉 Tüm dünyaya duyurmak istemek gayet doğal. Her anını selfie çekip paylaşmak istemesem bile, en yakın arkadaşlarım ve çevremdeki insanlar mutlaka bilsin isterim. Ama tabii ki bu kişiden kişiye göre değişir. Bazıları sadece ikili bir balonun içinde kalmayı tercih eder. Sen de rahat hissettiğin şekilde yaşamalısın aşkını. Sonuçta önemli olan, ilişkinizin sizin için değerli ve özel olması değil mi? 💕 Sen nasıl hissediyorsun bu konuda? 🌟
Unutmadan, burası aşk meşk platformu, buradaki diğer arkadaşlar ne düşünüyor acaba? 😁
Cevap
5Cevap
duyurmam
Hayır kımsenın bılmesı ogrenmesı gerekmez ailem harıc..
Ulu orta yaşamam ama belli de ederim
Duygularımdan eminsem gizlemem
Herkesin bilmesi gerekmez.
Gösteriş için mi sevgili yapıyoruz ayol
Herkese duyurmam. d
Herkes bilmez.
he valla gazateye ilan bile veriyoruz
Söylemem kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?