Bir kıza yapılcak en kötü şeyi yaptım ama ona sırılsıklam aşığım?

Sevdiğim kız dünyada en mutlu olduğum kişi o kadar komik eğlenceli güzel ki ama ilişkinin başlarında takılmalık olarak baktığımdan yattımızın kaktımızın muhabbetini yapardım sonra kızlarla yer içer gezerdim gizlice çünkü umrumda deildi şimdi ilişkinin 1. Senesini devirmişken bu olaylar patlak verdi ve beni terk etti haklı olarak ama o kadar değiştirdim ki kendimi yani karı kız ortamım gitti o görüşmemi istemediği erkekler gitti her şey rayına girdi sonra bu ilişkinin başında yaptıklarımı anlattığım özelimizi duyunca haklı olarak terk etti ama hayatta hiç bi insanı bu kdr sevmedim sırılsıklam aşığım ona ne yapcam ben şimdi o kadar şey yaptım hepsini affetti aldattım affetti gitme dediği yerlere gittim affetti ama bu başka dedi bunu asla affetmem şu an buluşuyoruz yani ayrıldımızdan beri gel konuşalım diyorum geliyo çok tatlı konuşuyoruz konu barışmaya gelince canı sıkılıyo darlanıyo hatta napıyosun nerdesin kimlesin gibi bi sürü mesajlar atıyo ayrıldımızdan beri ne yapmalım yani yapabilceğim bişey var mı ya da?
Bir kıza yapılcak en kötü şeyi yaptım ama ona sırılsıklam aşığım?
Cevapla