Doğru insanı bekler misiniz yoksa direk sevgili yapar mısınız?

Ben genelde bekleme taraftarı oldum. İlk sevgilimle 3 yıl 2. Sevgilimle 1 yıl sevgili olduk.

Son 7 senedir de sevgili yapmadım. Saçma bir aşk hayatına girmek istemedim.
1 tane olsun ömürlük olsun kafasında oldum.

Bu davranış sizce yanlış mı? Sizin sevgili durumlarınız nasıl oldu? Uzun süre beklediğiniz mi?
Güncellemeler
1 yıl
Doğru insan gelene kadar beklerler misiniz yoksa sevgili yapar mısınız sevgili yapmak için
Doğru insanı bekler misiniz yoksa direk sevgili yapar mısınız?
Cevapla