Seneler sonra ilk kez aşık olmuş olabilirim 🙄 ne hissetmeli?

çok uzun zamandır hayatma kimse girmedi ve ben de kimseye karşı bir şey hissetmedim. en son iki ilişkimde hüsran olmuştu. neyse şimdi instada biryle tanıştm ve tam hayalimdeki insan gibi bir hiss yarattı bende. tek sorun kendisi çok uzaklarda yaşıyor.

Güncellemeler
1 yıl
uzakta derken yurtdışında
Seneler sonra ilk kez aşık olmuş olabilirim 🙄 ne hissetmeli?
Cevapla