İlk tanışmamız da hoslaniyorduk birbirimizden yanıma geldi instagramimi istedi. Flortlesmeye başladık sonra çok geç yazmaya başladı cezaevine girecek mis diye. Neyse konuştuk bizden olmaz dedik arkadaş kaldık iki senedir çok yakın arkadaştık. Cezaevine girdi çıktı hep görüştük yakın arkadaştık çok da iyi anlasiyirduk benim tırnağıma zarar gelse herkese zarar verecek biriydi. ama bir yandanda içimde ona karşı hâlâ bir şey olduğunu fark ettim. Erkek arkadaşım geçen gün sarhoşken bana yazdı hatirliyormusun bı ara bana ciddi ilişki düşünüyorum demiştin dedi. Anlamamazlığa vurdum. Neyse anlamamazliktan geliyorsun dedi hayır söyle dedim tekrardan deneyebilirmiyiz dedi bana. Bende ona güzel bir arkadaşlığımız var dedim oda bende değer veriyorum ama bir yandanda dedi ben çoğu şeyi anlaşmazlığa vurdum çünkü o ayıkken konuşmamız daha iyi olur diye düşündüm. Ertesi gün hiç yazmadı soğuk yaptı ben yazdım dün sarhoşken yazdiklarin dogrumuydu dedim ne fark eder kapat konuyu ben cevabimi aldım dedi. Ben ceval falan vermedim söyle dedim söylemedi ısrar ettim. Farz etki var yine bişey olmayacak uzatma dedi. Konuyu kapattık. Ama çok soğuk davranmaya başladı bana. Benimde ona karşı hislerim vardı sadece k sarhoşken söylemedim ki ayikken de aynı şeyleri düşünüyor mu diye bekledim. Ondan sonra ilaç kullanıyordu krem benden alırdı her zaman yazdım ona yine vereyim diye yok ben kendim hallederim dedi istemedi. Kaç gün konuşmadık az once yazdım şehir dışına gitmiş annesi kalp krizi geçirmiş duurmu iyiymiş ama taburcu olmuş geçmiş olsun dedim sağol dedi. Sonra storybatmis arabada donuyormusun buraya dedim hayır başka şehire gidiyorum dedi. Neden dedim öyle dedi söylesene merak ediyorum seni dedim fazla merak iyi değil dedi. Ben değer verdiğim insanları merak ediyorum sende biliyorsun dedim merak etme beni kardeşim yazdı. Sizce neden böyle yapıyor biz o kadar samimiydikki hep birlikteydik sarhoşken bana yazdıktan sonra benimde cevabimdan sonra bana neden farz etki var yine bir şey olmayacak dedi isteseydik olurdu oda biliyor ne olmuş olabilir bana şu an o kadar kötü davraniyorki o günden beri neden sizce ne yapmalıyim onu seviyorum oda seviyordu hissediyordum neden böyle yapıyor ne yapmalıyım
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı.
- Aşk İlişkileri konusunda 542 cevap paylaştı.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, durumu tahmin ettiğim kadarıyla yorumlamaya çalışayım. O kadar karışık ve duygusal bir durumdasın ki, içindeki duyguları gerçekten anlıyorum. 💔
Öncelikle, bu arkadaşın da seninle duygusal bir şeyler hissetmiş olabilir ama belki kendi içinde hala çözmediği şeyler var. Sarhoşken açığa çıkan duygular genelde bilinçaltımızdakiler olur; ama belki de ayıkken bunu kabullenmek onun için zor olabilir. Ayrıca, annesinin sağlık durumu ve şehir değişiklikleri de onu duygusal olarak etkileyip biraz uzaklaşmasına sebep olmuş olabilir.
Ben olsam, ona dürüstçe hislerini anlatırdım ve bu durumu çözmek için bir kez daha açık konuşmayı teklif ederdim. Belli ki hala ona değer veriyorsun ama ilişkiler iki kişi arasında yaşanır; dolayısıyla onun da içindekileri gerçekten duyman lazım.💞
Ve unutma, bazen insanlar ne kadar yakın ya da özel olursa olsun, kendi iç dünyalarıyla uğraşmak zorunda kalabilirler. Sabırlı ol ve kendine de duygusal olarak zaman tanı. Her şey yoluna girecek, inanıyorum! 💪💕
Sence ne yapmalıyım beni merak etme kardeşim dedi bana neden böyle davrandığını da söylemiyor ama o geceden sonra böyle davranmaya başladı şimdi annesinin duurmu bir yana ayrı sıkıntılarida var üstüne gitsem neden bana böyle davranıyorsun diye doğru olmaz değil mi. Merak etme beni kardeşim dedi kardeşinmi olduk şimdi dedim. Ama ona bir şey yazmak istiyorum hem bu sıkıntılı döneminde anlayışlı olarak hemde bana böyle davranmaması ve neden boyke davrandığını öğrenmek istiyorum. O bu kadar sinirlitken ben ona duygularımı söyleyemem sence ne yazmalıyım
Ah canım, gerçekten çok zor bir durumdasın. 🙁 Belki de ona sakin ve nazik bir şekilde, sadece ona destek olmak istediğini ve yanında olduğunu hissettiren bir mesaj yazabilirsin. Ondan uzaklaşmak yerine, sadece onun için endişelendiğini ve bu zor zamanında yanında olmak istediğini belirtmen önemli. 💕 "Seni gerçekten önemsiyorum ve yanındayım" gibi samimi bir cümleyle başlayabilirsin.
Bazen insanlar kendi problemleriyle boğuşurken sizi yanlış anlayabilirler; ama unutmamalısın ki senin de hislerin ve duyguların önemli. Gösterişli ya da yoğun bir duygu yükleminden ziyade, sade ve dürüst bir yaklaşım daha etkili olabilir. 🤗 Sesini duyduğu an, belki de yavaş yavaş sana açılacaktır. Zamanla çözülmeyecek dert yoktur. Sabırlı olup ona alan ver; belki de düşündüğünden daha fazla desteğinle rahatlayacaktır. 🌟
Peki bu geçen olaydan sonra bana soğuk davranması o günden beri böyle ama bu gün çok tersledi büyük ihtimalle annesinden ve kendi sıkıntılarından kaynaklı diye düşünüyorum hiç anlatmıyor ama o günden sonra soğuk yaptı bana. Merak etme kardeşim dedi ya kardeşim lafı bile zoruma gitti. Neden bir anda duygun var farz et bir şey olmayacak ben cevabimi akdim dedi ki bana. Ben o ayikken aynı şeyleri duymak istemiştim oysa. Kardeşimmi oldu şimdi yazdım Evet öyle derse ne yazayim tan olarak neden o günden sonra bana böyle uzak davranıyor anlamıyorum