2 senelik yakın erkek arkadaşım bana birden çok kötü davranmaya başladı neden?

İlk tanışmamız da hoslaniyorduk birbirimizden yanıma geldi instagramimi istedi. Flortlesmeye başladık sonra çok geç yazmaya başladı cezaevine girecek mis diye. Neyse konuştuk bizden olmaz dedik arkadaş kaldık iki senedir çok yakın arkadaştık. Cezaevine girdi çıktı hep görüştük yakın arkadaştık çok da iyi anlasiyirduk benim tırnağıma zarar gelse herkese zarar verecek biriydi. ama bir yandanda içimde ona karşı hâlâ bir şey olduğunu fark ettim. Erkek arkadaşım geçen gün sarhoşken bana yazdı hatirliyormusun bı ara bana ciddi ilişki düşünüyorum demiştin dedi. Anlamamazlığa vurdum. Neyse anlamamazliktan geliyorsun dedi hayır söyle dedim tekrardan deneyebilirmiyiz dedi bana. Bende ona güzel bir arkadaşlığımız var dedim oda bende değer veriyorum ama bir yandanda dedi ben çoğu şeyi anlaşmazlığa vurdum çünkü o ayıkken konuşmamız daha iyi olur diye düşündüm. Ertesi gün hiç yazmadı soğuk yaptı ben yazdım dün sarhoşken yazdiklarin dogrumuydu dedim ne fark eder kapat konuyu ben cevabimi aldım dedi. Ben ceval falan vermedim söyle dedim söylemedi ısrar ettim. Farz etki var yine bişey olmayacak uzatma dedi. Konuyu kapattık. Ama çok soğuk davranmaya başladı bana. Benimde ona karşı hislerim vardı sadece k sarhoşken söylemedim ki ayikken de aynı şeyleri düşünüyor mu diye bekledim. Ondan sonra ilaç kullanıyordu krem benden alırdı her zaman yazdım ona yine vereyim diye yok ben kendim hallederim dedi istemedi. Kaç gün konuşmadık az once yazdım şehir dışına gitmiş annesi kalp krizi geçirmiş duurmu iyiymiş ama taburcu olmuş geçmiş olsun dedim sağol dedi. Sonra storybatmis arabada donuyormusun buraya dedim hayır başka şehire gidiyorum dedi. Neden dedim öyle dedi söylesene merak ediyorum seni dedim fazla merak iyi değil dedi. Ben değer verdiğim insanları merak ediyorum sende biliyorsun dedim merak etme beni kardeşim yazdı. Sizce neden böyle yapıyor biz o kadar samimiydikki hep birlikteydik sarhoşken bana yazdıktan sonra benimde cevabimdan sonra bana neden farz etki var yine bir şey olmayacak dedi isteseydik olurdu oda biliyor ne olmuş olabilir bana şu an o kadar kötü davraniyorki o günden beri neden sizce ne yapmalıyim onu seviyorum oda seviyordu hissediyordum neden böyle yapıyor ne yapmalıyım

2 senelik yakın erkek arkadaşım bana birden çok kötü davranmaya başladı neden?
Cevapla