Nişanlıma gözümü çekip attım çok kötü olmuştu makyajdan kaynaklı noldu lan sana diye mesaj attı mesajına bakmadım diye?

Beni aradı baya bir konuştuk sizce bu güzel bir davranış mı yorumlarda bulusalım

Nişanlıma gözümü çekip attım çok kötü olmuştu makyajdan kaynaklı noldu lan sana diye mesaj attı mesajına bakmadım diye?
Cevapla