Çirkin oldugumu düşündüm ne yapacagım çok kötüyüm?

niversitede sınıftan bi çocuktan hoslanıyorum ama haberi yok. birkaç hafta önce istek atmıştım kabul edip gt yaptı ama birkaç gün sonra takipten cıkıp cıkardı. şu an derslerde falan görüyorum hiç bakmıyor zaten. ve moralim çok bozuluyor öz güvenim düştü ne yapacagım ben böyle? bölümden takipleştigi kızlar var onları görünce kendimi kötü hissediyorum çirkin oldugumu düşünüyorum

Çirkin oldugumu düşündüm ne yapacagım çok kötüyüm?
Cevapla