Çirkin olduğum söylendi kendimi çok kötü hissediyorum?

Az önce bir kız arkadaşımla makyaja cilt bakımına, güzelliğe dair konuşurken konu akrabalarımıza geldi. Şu kuzenim şu teyzem vs diye gösterdik birbirimize. Ben kuzenlerimi gösterdikten sonra neden sen onlara çekmemişsin dedi ben de ne anlamda diye sordum. O da kuzenlerin gül gibi kızlar neden onlara çekmedin dedim dedi. Ben çok şaşırdım ve kırıldım ama bunu belli etmemeye çalıştım. Halbuki bugün ilk kez az biraz makyaj yapmıştım. Yüzümü kısmen beğeniyorum buna binaen en azından bakımsız görünmeyeyim diye düşünerek makyaj yaptım. Ve bu kız arkadaşıma sorduğumda bana makyaj yapmamışsın gibi duruyor vs dedi. Aslında kötü bir üslupla söylemedi ama ben çok kırıldım. Hatta en sonunda “biz çirkiniz ama seveceniz” dedi. Her gün kendimi yetersiz hissetmekten çok yoruldum, sosyal ilişkilerime de yansıyor bu his. Nasıl huzura ererim?
Çirkin olduğum söylendi kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla