Biri sizi birine benzettim diyip yanınıza gelse ne düşünürsünüz?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
o kişiyle ilşkiniz iyi miıydi kötü müydü diye sorarım
Sana anlatabilir miyim
anlatabilirsin
Şimdi bir çocukla kavgaliydik uzun süre gormemistim bugün bir Starbucks Cafe de onu gordugumu düşündüm. üç kisiylerdi çocuğu çağırdım konuşabilir miyiz neyse ilk kalkmadı sonra kalktı işte dedi tanıyamadım tarzli bir şeyler dedi sonra ben dedim senin adın ne Abdullah dedi dedim senin adın Ali değil mi işte yok falan dedi bardağına baktım iki bardakta ismi yoktu sonra kimligimi göstereyim dedi ben de baktım kimliğinde Abdullah yazıyordu ben de özür dilerim birine benzettim dedim. O da bir şey olmaz önemli değil dedi. Sizce hakkımda ne düşündüler tanışmak için bahane uydurdugumu falan dusunmemistir dimi?
sanmam çünkü isim vermişsin ali-abdullah insan insana benzer zaten amacının o olduğunu düşünseydi sohbeti ilerletmeye çalışırdı
Arkadaşları vardı masada ve ben özür dileyip hemen gittim
İsim verince ne oluyor peki dedim ya Ali misin diye
arkadaşlarının olması fark etmez seni masasına davet eder ya da senin masana oturmaya çalışırdı isim verince 2 tür durum oluşur 1 tereddüt ederek 1 isim söylersin işte o zaman dediğini düşünebilir ama hiç tereddüt göstermeden emin 1 şekilde söylersen bu gerçekten benzettiğini düşünmelerini sağlar
Anladım masada oturmuyordum ben cafede değildim dışardan geldim
Ama birine benzettiysem. benimle tanışmak istemesi abaza kılmaz mı onu
niye abaza kılsın güzel 1 kız gelmiş benzetmiş 1 şansını denerdi
Beğenmemistir belkide
bilemem foton yok
Bana saçma geliyor ama birine benzettim sonuçta ne diye yürüsün ki bana saçma bence
tamam o zaman sana iyi geceler çıkmam lazım
Sen kafede çocuğu benzetip telefonunu bile isteyen arkadaşmısın
O ben değilim derim geçerim ne var yani
İsmini sorsa söyler misin
söylerim ne var
içten içe hoşuna gitmiş gibiydi çocuğun neden sence
beğendiğini düşünmüş
Hım benim beğenip onunla konuşmak istediğimi mi?
ivitt
Saçma değil mi bakismalar yaşamadık ki beş saniye gördüm geldim sonra
tamam kanka ne duymak istiyorsun şu an benden anlamadım yani
Gerçekten benzetmiş olabilir
Şimdi bir çocukla kavgaliydik uzun süre gormemistim bugün bir Starbucks Cafe de onu gordugumu düşündüm. üç kisiylerdi çocuğu çağırdım konuşabilir miyiz neyse ilk kalkmadı sonra kalktı işte dedi tanıyamadım tarzli bir şeyler dedi sonra ben dedim senin adın ne Abdullah dedi dedim senin adın Ali değil mi işte yok falan dedi bardağına baktım iki bardakta ismi yoktu sonra kimligimi göstereyim dedi ben de baktım kimliğinde Abdullah yazıyordu ben de özür dilerim birine benzettim dedim. O da bir şey olmaz önemli değil dedi. Sizce hakkımda ne düşündüler tanışmak için bahane uydurdugumu falan dusunmemistir dimi?
Yani adam Abdullah dediği zaman afedersin deyip gitseydin yanlış anlama olmazdı da kimliğe kadar olayı uzatman yanlış izlenim bırakmıştır
Ama çok benzettim ve inanmadım o yüzden korkup kandırdigini düşündüm. Kimliği istemedim kendisi gösterdi. Sonra da ne ekledim ne ulaştım
benden hoşlandığını düşünürüm
İnsan, insana benzer diye düşünürüm
Olayı sana anlatsam dinler misin
Anlat bakalım
Şimdi bir çocukla kavgaliydik uzun süre gormemistim bugün bir Starbucks Cafe de onu gordugumu düşündüm. üç kisiylerdi çocuğu çağırdım konuşabilir miyiz neyse ilk kalkmadı sonra kalktı işte dedi tanıyamadım tarzli bir şeyler dedi sonra ben dedim senin adın ne Abdullah dedi dedim senin adın Ali değil mi işte yok falan dedi bardağına baktım iki bardakta ismi yoktu sonra kimligimi göstereyim dedi ben de baktım kimliğinde Abdullah yazıyordu ben de özür dilerim birine benzettim dedim. O da bir şey olmaz önemli değil dedi. Sizce hakkımda ne düşündüler tanışmak için bahane uydurdugumu falan dusunmemistir dimi?
Ben olsam birine benzetti, insanlık hali diye düşünürdüm.
Öyle gorunuyor dimi çocuğun içten içe hoşuna gitmiş gibiydi neden peko
Yani kız oldupun içindir. Ya da şaşırdığı içindir.
Olabilir belkide
Bayat numara
Cafe de oturuyordum dışarıdan çocuk beş saniye yüzüme baktı sonra içeri girdi arkamdan dürttü işte konuşabilir miyiz tanımıyorum tarzli bir şey dedim neyse gittim köşede konuştuk bana tanimiyormusun tarzli yüzüme baktı inceledi senin adın ne dedi Merve dedim sen ebru değilsin yani dedi sonra içtiğim bardakta ismime baktı arkadaşlarımla oturuyorduk sonra kimliğimi gostereyim dedim baktı sonra çok özür dilerim seni birine benzettim diyip gitti. Sizce bahane miydi?
Sert çıkınca umudu kırıldı eski sevgilime kadar giderdi konu gına geldi bu sapıklardan
Nee?
Yani sana asılmış çevre baskısı da var korkmuş gitmiş yüz versen kalırdı masada
Hemen gittiği için mi
Günde 50 kişiye yapıyordur o taktiği
Sonrasında ne sosyal medyadan ekledi ne de yazdi
Ne biliyim bide sosyal medyanı mı verdin çüşşş ohaa🤣🤣🤣
Kimliğimi gösterdim dedim yaaa
Adam metonu deler abaznlıkta buna tünel açtırmak lazım çüş yani
Neeeee
Sana yürüyor işte sapık
hakaret sayarım 😄
Niye
ben bir taneyim
Şimdi bir çocukla kavgaliydik uzun süre gormemistim bugün bir Starbucks Cafe de onu gordugumu düşündüm. üç kisiylerdi çocuğu çağırdım konuşabilir miyiz neyse ilk kalkmadı sonra kalktı işte dedi tanıyamadım tarzli bir şeyler dedi sonra ben dedim senin adın ne Abdullah dedi dedim senin adın Ali değil mi işte yok falan dedi bardağına baktım iki bardakta ismi yoktu sonra kimligimi göstereyim dedi ben de baktım kimliğinde Abdullah yazıyordu ben de özür dilerim birine benzettim dedim. O da bir şey olmaz önemli değil dedi. Sizce hakkımda ne düşündüler tanışmak için bahane uydurdugumu falan dusunmemistir dimi?
okunmadı.
Bana vereceğini düşünürüm
Ne alakaa
Başıma geldi çünkü
Şimdi bir çocukla kavgaliydik uzun süre gormemistim bugün bir Starbucks Cafe de onu gordugumu düşündüm. üç kisiylerdi çocuğu çağırdım konuşabilir miyiz neyse ilk kalkmadı sonra kalktı işte dedi tanıyamadım tarzli bir şeyler dedi sonra ben dedim senin adın ne Abdullah dedi dedim senin adın Ali değil mi işte yok falan dedi bardağına baktım iki bardakta ismi yoktu sonra kimligimi göstereyim dedi ben de baktım kimliğinde Abdullah yazıyordu ben de özür dilerim birine benzettim dedim. O da bir şey olmaz önemli değil dedi. Sizce hakkımda ne düşündüler tanışmak için bahane uydurdugumu falan dusunmemistir dimi?
Düşünmüştür.
Bir şey düşünmem yollarım
Nereye yollarsin
Kendi yoluna
Daha önce yaşadım iki saat kendimi ifade edemem
O olsam da o olmadığımı söylerim
Ne yaşadın
Bir şey yaşamadım
Bana öyle geleni tanırım zaten
Tamimazsam yalan söylerim
Tanisam ve benzettim dese sevmesem o değilim derim
Hoşuma giderse konuşurdun
Arkadaşların varsa peki
Numaramı verirdim
Şimdi bir çocukla kavgaliydik uzun süre gormemistim bugün bir Starbucks Cafe de onu gordugumu düşündüm. üç kisiylerdi çocuğu çağırdım konuşabilir miyiz neyse ilk kalkmadı sonra kalktı işte dedi tanıyamadım tarzli bir şeyler dedi sonra ben dedim senin adın ne Abdullah dedi dedim senin adın Ali değil mi işte yok falan dedi bardağına baktım iki bardakta ismi yoktu sonra kimligimi göstereyim dedi ben de baktım kimliğinde Abdullah yazıyordu ben de özür dilerim birine benzettim dedim. O da bir şey olmaz önemli değil dedi. Sizce hakkımda ne düşündüler tanışmak için bahane uydurdugumu falan dusunmemistir dimi?
Hıc bırsey dusunmem
Kim göster derim 😂
Kime derim
Seks yapmak istedini
Ne alakaaa
Oyle
düşünmem
Ismi oya ise aman red cekerim