Yanınızdan bir kız geçince ne düşünüyorsunuz?

Yolda bir kadın erkeklerin yanından geçerken erkekler kendi arasında hemen konuşmaya başlıyor. Ne konuştuklarını gerçekten merak ediyorum. Ne konuşuyorsunuz? Normal giyimli olsa, ya da dekolteli giyinmiş, dar giyinmişse aranızdaki konusmalar değişiyor mu yoksa hep benzer seyler mi konuşuyorsunuz? Veya yalnızsanız o an yanınızda kimse yoksa ne düşünüyorsunuz içinizden?
Yanınızdan bir kız geçince ne düşünüyorsunuz?
Cevapla