22 yaşına kadar sevgilim olmadı bunun sebebi net kızların şekilci olmasıdır başka açıklaması olamaz?

Kızlarda kalp yok Herkesin dilinde hep şu var: "Aşk", "sevgi", "ruh eşi" falan ama gerçekte bu duygular nerede? Benim anladığım şu ki, aşk sadece boyunuz, tipiniz ve paranız varsa var. Eğer en az 185-195 cm arası boyunuz yoksa, yakışıklı değilseniz ya da paranız yoksa, aşk falan da yok. Kızlar sürekli sevgi aradıklarını söylüyorlar ama gerçekten mi? Eğer gerçekten sevgi arıyor olsalardı, uzun boylu serserilere değil, kendilerine değer verip sevecek erkeklere yönelirlerdi. Ama nerde... Hep aynı hikaye; dış görünüş, statü, para... Bunlar varsa sen adamsın, yoksa unut gitsin. Bu nasıl bir adalet?:/
22 yaşına kadar sevgilim olmadı bunun sebebi net kızların şekilci olmasıdır başka açıklaması olamaz?
Cevapla