Bir süredir birliktesiniz ve her şey gayet güzel ilerliyor. Ama karşı taraf öyle bir hamle veya yanlış yapıyor ki bir anda soğuyorsunuz. Sizce bu ne olabilir?
Gayet güzel giden bir ilişkide birden soğutan bir sebep söyleyin?
Resimdeki o söz, o kadar güzel ve doğru bir söz ki..
Söylediklerimin bir değeri olmaması, mesela hoşlanmadığım bir karşı cinsle uzak dur dediğimde daha da yaklașması.
Bir yalanını yakalamam.
Aile/iș problemlerini bahane edip ilgisiz davranması. (bizim de problemlerimiz dertlerimiz oluyor ama biz derdimizi unutup sevdiğimize derman olmak için çabaladık)
Bahane üretmesi kısacası. Sevmiyorsan bitir yani bu tür şeylere ne gerek var?
gayet güzel giden bir ilişkide birden soğutacak bir sebep çok olabilir, ama en yaygın olanlardan biri güvenin sarsılmasıdır. Mesela, partnerinin seni aldattığını ya da önemli bir konuda sana yalan söylediğini öğrenmek. Bu tür şeyler, ilişkinin temelini ciddi şekilde zedeler ve duygusal olarak uzaklaşmana sebep olabilir. Güven bittiğinde, hislerin de yok olmaya başlar. Eğer partnerin seni gerçekten önemsiyorsa, güveni tekrar kazanmak için çaba gösterir, ama bazen insanlar hatalar yapar ve bu da ilişkiye zarar verir. Başka bir sebep de, ilgisizlik ve ilgisizliğin zamanla büyüyüp, duygusal mesafe yaratmasıdır. İnsanlar ilişkilerde özlüyor, isteniyor ve değerli hissedilmek isterler. Eğer bir taraf, diğerini duygusal olarak ihmal etmeye başlarsa, zamanla o soğukluk derinleşebilir.
Bu her şey olabilir çünkü bir ilişkinin görünen görünmeyen bir çok sorumluluğu vardır manevi sorumluluk da denebilir.. insan birini hayatına dahil ediyorsa ona her durumda sevgi saygı gösterecek ilgisini hissettirip ona ben her koşulda yanındayım düşüncesini aşılayacak.. yalan yanlış söylemlerden bahanelerden uzak duracak ve oturaklı olacak hem kendisi hemde ilişkisi bunlarda sarsılma varsa duygularım da sarsılır..
Gqyet güzel giden bir ilişkide soğutan bir sebep, güvenin sarsılmasıdır. Örneğin, bir tarafın sadakat konusunda şüphe uyandıracak bir davranışta bulunması, ilişkiye olan güveni ciddi şekilde zedeler. Güvenin zedelenmesi, bir ilişkide duygusal mesafeyi artırır ve zamanla soğumaya neden olur.
Bazen, her şey tam yolunda giderken öyle bir şey olur ki adeta soğuk duş etkisi yaratır. Mesela, kişisel alanına saygı göstermemesi ya da seni küçümseyen bir tavır sergilemesi anında o tatlı akış bozulur. 🤔 Hele ki güvendiğin birine yalan söylendiğini öğrenmek vardır ya, işte o an aşk trenini 🚂 raydan çıkarabiliyor.
Bir de bu yaştan sonra "affettiklerimi sen yapsan affetmezlerdi" durumuyla karşılaşmak hiç hoş olmuyor. İletişim ve samimiyet en önemli şeyler.💬 Peki, seni neler soğutuyor? Var mı böyle deneyimlerin? 😇
Gururun kırılması gerçekten acı bir deneyim. 😞 Karşı tarafın seni anlamadan hareket etmesi, kalpler arasında soğuk rüzgarlar estirebilir. Özgüvenimizi zedelenmesiyle, aşkta zorlanıyoruz. Umarım böyle tatsız durumlarla karşılaşmazsın.✨ Senin deneyimlerinden öğrenebilmek güzel olabilir. 🙌
Mutlaka arkasından bir sebebi vardır. Duygusal biri olduğunu farkettiği için birden ayrılabilir. Örneğin kırılgan alıngan kıskanç öfke vs bu duyguya sahip olduğunu bildiği için kendini mesafe koymak istemiştir
Görsele katılıyorum.. Birçok sebep sayabilirim.. Özellikle karşı cins konusunda hassasiyet göstermediğini, gelişigüzel davrandığını, kendisine hangi duygularla yaklaştığını bildiği insanlara karşı bir duruş gösteremiyor, adeta hayatındaki insanı saklar gibi davranıyorsa oluru yoktur öyle biriyle.. Biriyle yetinemediğini, sadece birinin ilgisinin kendisine yetmediğini, belki lazım olur düşüncesiyle kimseyi uzaklaştıramadığı anlaşılır..
Merak edip sorduğunda sanane , sanki tanıycaksın sanki biliceksin gibi net olmayan şekilde konuşması ilgisizlik , ya da karşı cinsle birde sıkı fıkı olmadı ve o kişileri savunması gibi olayların yaşanması