Kızlar eniştenize herkes yakışıklı diyo ben yanında kötü hissediyorum aşağılık kompleksinden nasıl kurtulurum?

Benim daha önceden çok kötü erkek seçimlerim vardı böyle zargana inşaat işçisi falan bir garip keko tarzında yani hiç eli yüzü düzgün erkek arkadaşım olmamıştı ki kız grubunda da herkes benimle dalga geçerdi 😓 Nasıl oldu bilmiyorum biz bu çocukla awm de tanıştık ve bana yürüdü falan ya bu çocuk nasıl bana baktı inanın bilmiyorum mühendis işi gücü var efendi öyle kaba konuşmuyo küfür etmiyo ki ilk defa küfür etmeyen sevgilim oldu yani yanına giderken diken üstündeyim hep iyi olmaya çalışıyorum ama bizim kız grubunda çok övüyorlar

Ben artık kafayı sıyırıcam yanında güzel değilmişim gibi hissediyorum öyle saçını sakalını dağıtmak istiyorum güzel durmasın kendisine bakmasın böyle kötü şeyler giydirip yakıştı diyorum ona böyle yapmak moralimi de bozuyor nasıl kurtulucam ben bu paradokstan?

Kızlar eniştenize herkes yakışıklı diyo ben yanında kötü hissediyorum aşağılık kompleksinden nasıl kurtulurum?
Cevapla