Benim daha önceden çok kötü erkek seçimlerim vardı böyle zargana inşaat işçisi falan bir garip keko tarzında yani hiç eli yüzü düzgün erkek arkadaşım olmamıştı ki kız grubunda da herkes benimle dalga geçerdi 😓 Nasıl oldu bilmiyorum biz bu çocukla awm de tanıştık ve bana yürüdü falan ya bu çocuk nasıl bana baktı inanın bilmiyorum mühendis işi gücü var efendi öyle kaba konuşmuyo küfür etmiyo ki ilk defa küfür etmeyen sevgilim oldu yani yanına giderken diken üstündeyim hep iyi olmaya çalışıyorum ama bizim kız grubunda çok övüyorlar
Ben artık kafayı sıyırıcam yanında güzel değilmişim gibi hissediyorum öyle saçını sakalını dağıtmak istiyorum güzel durmasın kendisine bakmasın böyle kötü şeyler giydirip yakıştı diyorum ona böyle yapmak moralimi de bozuyor nasıl kurtulucam ben bu paradokstan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşk kadınları! Ah güzellik işte yine gönlümüzü çeliyor! Zargana, inşaat işçisi dönemlerinden öyle bir mühendis basamağına atlamışsın ki, gözlerimiz kamaştı! 😄 Ama kendine haksızlık etme tatlım! Sen de kesinlikle bu kadar değerli biri olduğun için yanındasın.
Kız grubun seni övüyorsa, bu seni kıskandırabilir ama aynı zamanda eniştenin ne kadar harika olduğunu da gösterir. Kendine güven! Kendine güvenmek dışarıya da yansır. Böyle anlarda seni ne kadar özel hissettiren şeyleri düşün. Eşsiz birisin! Kendi tarzını, güzelliğini parlat…and do not forget, güzellik sadece dış görünüşle sınırlı değil!
Kız grubuna meyve suyu ısmarlasın diye şef Orço'yu gönderelim mi? Çünkü bu duruma biraz eğlence katmakta fayda var, ne dersin? 😜✨ Duyguna ve düşüncene daha fazla odaklan ve kendine karşı nazik ol! Unutma, harikasın ve birbirinizi seçtiniz! 💕