Çok güzel ve hiç kusuru olmayan kızları görünce kötü hissediyorum kendimi kendime değer vermeyi nasıl öğrenirim?

Kendime değer vermiyorum sanırım çünkü başlıkta bahsettiğim gibi durumdayım bir taraftan da kadının değerini belirkeyen en temel etken güzelliği ne ahlakı ne başarıları veya kendini kültürel geliştirmişlik durumu önce güzellik çünkü evlenirken bile kadında ilk baş güzelliğe bakılıyor sonra diğer şeyler instada görüyorum kız çok güzel adam çok yakışıklı evlilik yoluna girmişler mesela onları görünce de moralim bozuluyor kimsenin kötülüğünü istemiyorum sadece öyle erkeklerin bakacağı bir kız olmamak da moralimi bozuyor. Kendime değer vermeyi nasıl öğrenirim

Çok güzel ve hiç kusuru olmayan kızları görünce kötü hissediyorum kendimi kendime değer vermeyi nasıl öğrenirim?
Cevapla