Sevgilim beni defalarca aldattı affettim en son yine aldatıp terk etti neden kendime gelemiyorum?

Narsist olduğunu düşünüyorum yanımdayken kız aradı açmadı arkadaşım dedi o zmn niye açmıyorsunda beni kafamda soru işaretiyle bırakıyor.. daha sonra kavga ettik başka sebepten bunun takip ettiklerinden müşterisine yazdım söyledim diye benden önce sogudugnu söyledi ısrar edince yine canım gibi barışmak için hayatında biri olduğunu söyleyip engelledi her yerden.. iğrenç insan zaten ilgisizdi son zamanlarda nedeni belli oldu.. hiç mi vicdan yok bu erkeklerde
Sevgilim beni defalarca aldattı affettim en son yine aldatıp terk etti neden kendime gelemiyorum?
Cevapla