• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Narsist kızlar pişman olur mu? Narisistler nasıl pişman olur?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Oncaaa Fedakarlığa ve sevgime rağmen benden soğumuş ve ayrıldı? Narsist özellikleri çoktu?
Narsist kızlar pişman olur mu? Narisistler nasıl pişman olur?
Cevapla
Sevgi Soruları Ayrılık Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Tam anlamıyla geri dönmezler fakar şu an kurduğu ilişki de mutsuzsan tekrar senden enerji almak için seni yoklarlar engel açıp kapatma gibi veya mesaj atıp silme gibi belirsiz hamleler yaparlar numaranı eklerler bir anda ve asla silmezler. Hala onda mısın diye yem atarlar en son sen o yemlerden birine düşersen oh hala bende bu mal deyip tüm açık bıraktığı o kapıları tek tek kapatırlar çünkü artık egoları tatmin olmuştur o yüzden bunlara yapabileceğin tek şey umursamamak ez onları kır egolarını

    0
    66 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      şu an bende hala ekli wp de o da silmemiş kardeşi falan da silmemiş, wp den attığım storylerime bakmıyor sadece kardeşi bakıyor, birde Instagramdan takipten çıktı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Beni takipten çıkar çıkmaz 40 50 kişi ekledi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yarısından çoğu erkek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Benzer hikayeler bende de ayrıldıktan sonra aniden hayatına baktı ben şok olmuştum. Sen açık kapı bırakma sil numaranı kardeşini de sil. Böyle yaptıkça asla geri dönmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bana 15bin borcu var onu istemek için şu an açık kapı bırakıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      1 ay daha sabredip isteyeceğim işsizdi çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Son kez adamlığımı yapıp onu hadi ordan edeceğim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Düzeltme yaptı sen anladın hahaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Borcunu iste neyi bekliyorsun ki sana dönmeyecek ne zaman umursamazsan yükselişe geçersen o zaman dönüyorlar kendilerine yediremeyip

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öyle de şimdi işsiz diye ses çıkarmadım ve maddi durumu pek yoktu onun için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hala onu düşünüyorsun şaka gibi kızın umrunda değilsin senden sonra tonlarca erkek eklemiş keyfi gayet yerinde iste paranı ödesin fedakarlık sana değer verene yapılır diğer türlüsü saflıktır hakkını yedirme kimseye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haklısın seninle konuşaviliymyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Özel birşeyler yazıcam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Instagram olur eklemene gerek yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Burdan sorabilir misiniz? Özelden konuşmayı sevmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ama sana şunu demek istiyorum pişman olmasını bekleyerek kendi hakkına girme ben 1 sene bekledim değişen hiç bir şey olmadı onun kötü biri olduğunu kabullenemiyorsun çünkü çok güzel oyuncuydu gururuna dokunuyor başka birileriyle mutlu göreceksin sahte mutluluklarına sakın kanma ve acıma bunlara vur tekmeyi bunlar duygusuz pislik insanlar kendi menfaatleri için herkesi harcalar o yüzden bana bunu neden yaptı pişman olacak dönecek vs hırs yapma dönse ne olur yine gidiyorlar daha iyisini bulunca Allah kurtarmış seni ya evlenseydin bir ömür sömürürdü duygunu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Herkes öyle diyor Allah seni kurtarmış diye daha anlatacağım çok şey vardı, buradan mesaj atayım gizliliği açsan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Buradan pek konuşmal istemiyorım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Gururuma yediremiyorum psikolojim de pek iyi değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Şu an gizliliği açsanız da konuşamayabilirim çünkü geç oldu saat fakat benim bile 1 sene olmasına rağmen yeni yeni atlatıyorum o yüzden kendine yüklenme gururuna yediremeyebilirsin bu çok normal ama bence artık kimseye anlatma onu anlamaya çalışma sadece kabullen kabullenmezsen gerçekten sen üzülürsün.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sözüne güvendiğim tecrübeli bir abi bana şunu demişti

      Bu tür zavallıların ne yaptığını anlamaya çalışmak seni bu tür zavallıdan da zavallı yapar. Normal insanın bu kadar düşmemesi, bunu merak bile etmemesi lazım.

      Siz de bunu uygulayın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kabullenmeye çalışıyprım birgün çok iyi birgün çok kötü oluyorum yani değişiyor psikolojim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Fotoğrafları siliyorum ama 10 gün sonra yine geri yüklüyorum galerime, yani o pişmanlığını görmek istiyorum hani içim rahatlasın istiyorum ne bileyim, o kadarok şey yaptım ki o kadar çok şey o kadar çok sevdim ki herşeyi yaptım ya onun için canımı hiçe sayacak derecede fedakarlıklar yaptım mutlu olalım diye onlar aklıma geliyor şu an öyle düşününce de kötü oluyorum, bana kocammısın İ kadar çok şey yapıyorsun demişti ya anlatabiliyormuyum o derece işte herkes böyle erkek kaldı o diyor düşünebiliyormusunuz ama değerimi Hiç bilmedi, kendime üzülüyorum bunun içinmiydi diye ama bazen de teselli ediyorum kendimi en doğru olanı yaptın sevdin adam gibi ama seni hak etmedi vs diye işte kafam çok karışık, kardeşleri falan niye silmedi beni onu anlamadım, birde eşyaları verdik birbirimize sadece tişörtümü vermemiş neden acaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sen anlam yüklemeye çalışıyorsun bir yerden umut beslemeye çalışıyorsun sen eğer numaralarını silmediysen hem kızın hem kardeşlerinin silmezler bu numara silmemeye anlam yükleme hiç bak benim eski narsist sevgilim ben silmeme rağmen silmiyor amaçları o iletişim kanallarını tamamiyle kapatmamak çünkü insanların enerjilerinden besleniyorlar sırf kendi çıkarları için yani seni sevmiyor. Evet insan pişman olmasını içinin soğumasını bekler seni çok iyi anlıyorum bende defalarca bekledim ki rabbim soğuttu da o şahıs bana yazdı bende görüldü bırakıp silmiştim. Senin için tamamen soğuyunca Allah o kişiyi sana getiriyor. Birde alma verme dengesine dikkat etmek gerekiyor biraz da sen kendi hakkına girmissin sende de çok hata var bir insana bu kadar değer verirsen elbette ihanet görürsün dünyanın kanunu bu en başa koyman gereken kendin olacaksın her zaman bence artık neden arama o kız seni zerre sevmiyor sadece yarım yamalak açık kapı bırakıcak hep tamamiyle insan silemiyorlar çünkü bir başkasından darbe yerlerse kürkçü dükkanına dönecekler sen buna razı mısın? Başka erkeklerle gönül eğlendirip en son senin ona verdiğin sevgiyi göremedi diye sana gelmesine kendinizi sevin ve vazgeçin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haklısın tamamen ama bir gün yazacak değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çünkü gerçkten ona karşı kinim oldu, o pişmanlığı bana yazmasını ve bende ona görüldü atmayı istiyorum ya da bir kaç ağır cümle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tişörtümü isteyeyim mi kalsın mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Borcu için 1 ay daha bekleyeyim mi, işi yoktu çünkü istesem de veremeyeceğini biliyorum avukatlara da borcu vardı maaşı oraya kesiliyordu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Senin borcunu sana öyle ağır laflar ettiğinde istemen gerekiyordu hemen şimdi ne kadar oldu ayrılalı bilmiyorum ama zaman geçtikçe hiç isteyemiceksin haberin olsun. Geri döner mi net bilmiyorum ama canını yakmış Allah illa bunun cezasını verir o kişiye kolay değil öyle hakka girmek. Sadece sen beklentini bitir ben beklentimi bitirdiğim zamanda bu şahıs yazmıştı ki annesi falan numaramı silmemişti ama ben sildim bu da aynı şekilde silmemişti ben sildim yani SEN SİL SEN hayata geç kalma bir kız için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      T-shirtü isteme tabikide paranı iste kardeşlerinden ulaşabilirsin. Paran için sonućta 15 bin versin kardeşinin bana borcu vardı kendisi ile konuşmak istemediğim için size yazıyorum en kısa zamanda borcunu bana ödesin yaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben kardeşi ile de konuşmak istemiyorum, direkt kendisine yazayım bence nasıl ayrıldığımızı falan size anlatmak istiyorum ss atmak için, o yüzden Instagram demiştim yanlış anlamayın lütfen aynı şeyleri yaşamış olabiliriz, sadece kafam şok karışık ve doğru düşünemiyorum her dk duygularım değişiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İnstagram adresimi veremem. Buradan yazın nasıl ayrıldığınızın inan önemi yok sizin şu detay kısmından anlattıklarınız yeterli siz de anlattıkca hatırlarsınız. Ne kadar oldu ayrılalı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      1.5 ay oldu, bana çok ilgisiz davranıyordu, ben sürekli dile getiriyordum iş bulamıyorum faln diyordu biraz morali bozuktu ama herşeye zaman ayrırıken bana 2 3 saatte bir yazması ve ben aramadan aramaması, falan oluyıutdu bana napıyorsun yazıp 2 saat sonra dönem oluyordu hani artık benim vazgeçmem için herşeyi yapyor gibiydi en sonunda güzel bir dille hayatım neden beni aramıyorsun ben kendimi değersiz hissediyorum falan demiştim bana bağırdı çağırdı bunalımdayım vs diye suratıma telefonu kapattı sonr ne ben ne o 1 hafta konuşmadık, en o hafta süresince kardeşine soruyordum ona söylemiyordu o da bana şok hasta falan demişti kardeşi ile de dertleşiyordum bana böyle yapıyor falan diye, sonra bu ağzını aramış o da soğudum falan demiş bana söyledi, şunu da söyleyeyim bu 1 hafta içinde kardeşi bana çok hasta demişti bende dayanamadım aradım geçmiş olsun dedim çiçek gönderdim ama teşekkür bile etmedi aramadı dahi, sonra kardeşinin telefonun almış kiminle konuşuyorsun diye mesjalrı görünce bana yazdı işte sen beni kardeşime kötğöeyemzsin diye ama amacım o değildi onu merak ettiğim için soruyordum sadece bu bir bahane oldu gibi sonra bu daha önce den ailesinden birisivile cinsel ilişki yaşamış zorla olmuş ya da bana yalan sçylşyor sonra tabi eski sevfilisi şle de yaşamış sanırım demedi ama mesjları gördğm uyudupumuz gğnler falan yazıyordu, ben buna tepki vermiştim bu sğrekşi bana kusurlu dedin falan keşle ayrılsaydım senle diye her kavgamızda başıma kakoyordu , ayrılken de aynıısnı dedi ve kardeşi ile konuşmamı sçyledi , ama hiçbir zaman o hatasını ben ona hatırlatmadım , ama o sürekli eskiyi karıştırıyor ve korlmadan bana herşeyi söylüyordu,

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      beni birdaha rahtsız etme bende etmeyeceğim dedi ve ayrıldo bende ona gğzel şeyler yazdım yine ağzomdan kötğ bir kelime çıkmadı allaha emanet ol vs yazdım, sonra eşyalsrı ben aldım onlardan o yokmuş kendi eşyalarnıı verdim , ablası da bana sarıldı burafa senin evin bir şey olursa sçyle falan diye sonra takipten çıkıp heryerden silip 40 50 kişi eklemiş , ablasımo hesabı açıktı onun storysine bakıyorım diye engellettirmiş anlamadım düşmanı değilim bana dğşmanıymıljm gibi davrandı birden ,2 saat mesafemiz var ben sğrekli gittim geldim kolım kırıödı gece 2 saat tek kolla araba kullanıp onu görmek için gittim 1 saat gördğm arabada yattım sabah gerii geldim prensesler gibi hissetrridim maddi manevi yani kocadı olmuşjm gibi dşün , tamam bende de hata var ama ben çol sevdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben bu kim diye çıkarttığı erkekleri hep eklemiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      şu an takipten çıktı sadece wp de ekli, wp den story atıyorum kardeşi bakıyor bu bakmıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Daha ne kadar peşinden koşucaksın hala bi taraflarını kaldırıyorsun kız bunalmış senin sevginden ilginden kendi içinde seni küçümsemiş hala wp den story atmak nedir bu kadar mı kendini küçümsüyorsun uğraşmıssın istememiş artık bitir gerçekleri gör sil numarasını pas verme bak o zaman nasıl geliyor yükselişe geç sende kız ekle takıl unut onu bu kızın senden gitme nedeni bu kadar üzerine düştüğün için hayatında hić adam akıllı sevilmediği için kaldıramamış tam narsist iste sevgi verilince haketmediklerini düşünürler bunalırlar ve giderler ne zaman onlara kötü davranırsın umursamazsın elde etmek isterler kendini daha fazla düşürme kızı sil hala kaybetme korkusu yaşıyorsun wp den numara silmemesine anlam yüklüyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bana bu şekilde dönmedi ben bu şahsı her yerden engelledim 6 ay engellerini dahi açmadım bu aptal benim doğum günüme yakın açtı ben yine açmadım engelimi 4 ay sonra açtım sonra yükselişe geçtim sosyal medyada aktif oldum ondan sonra kendini hatırlattı ben yine umursamadım wp den durum atmıştı izlemedim sen enerjini çekmemissin ondan asla gelmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haklısın pişman olur mu bunun gibileri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Heryerden silip engelleyeceğim paramı da isteyeceğim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peşinden koşmuyorum, sadece normal story atıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Seninki ne yazdı sana pişman oldu da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu narisistleri böyle dışlayınca, acı çekiyorlar dimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Şimdi şeyi de sorucam bu para işini sorayım mı, kendisine mi kardeşine mi sorayım, ne zaman verebilirsin diye nasıl sorayım sence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bana pişmanım vs demedi bizim google fotoğraf albümümüz çıkma tarihimizin yazılı olduğu onu silmemiş oraya siyah bir resim attı gmailinden bende görüldü yaptım albümümüde sildim daha sonra bu numaramı falan tekrardan ekledi ben eklemedim. Geçenlerde de engel attı bir gün sonra kaldırdı hiç unutmam zannediyordu çok peşinde koştuğum için ama UNUTULDU BİTTİ.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ne zaman verebilirsin diye sorma net bir şekilde iste... Merhaba... bu mesajı atma mecburiyetinde kaldım senin bana 15 bin borcun vardı en kısa zamanda ödersen iyi olur. Bu kadar yaz yolla merhamet etme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yazdım hala cevap vermedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok öfkeliyim yani arasa sövcem neredeyse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Öfkeye gerek yok. Sen paranı istedin seni öfkelendirecek seviyede olmamalı artık senin için yüksek ihtimal görüldü atar sakın öfkelenme ve daha yazma bir mesaj yeter. Ne yazdın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Görüldü niye atıyor msnyskk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sana mesaj atmak istediğim için yazmıyorum bunu, işe girdiğini söylemiştin, en kısa sürede borç olarak verdiğim parayı atarsan memnun olurum iyi günler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İyi yazmıssın 👍🏻 bekle bakalım yazar illaki yazmassa da bir daha yazma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ee vermezse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kanıtlarım var dekonta da alıcının geri ödeyeceği borç para yazdım, icraya versem nolur bilirmiisn o işleri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya anlıyorum Instagram falan pek sıcak bakmıyorsun ama, burdan böyle olmuyor,

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yoksa İcra dairesine başvuracağım diye yazayımmı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Soruyu beğeniyorum ordan yazabilirsiniz birde yorumları silin lütfen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl yazıcam yazamıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İstek atmanız gerekiyor sanırım onaylayınca konuşuluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Atamıyorum ki tıklıyorum soru açılıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kullanıcı adınız ne? Yorumu silince zaten gözükmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Faruk6161

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Faruk_6161

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bildirimlerden geldi ama tıklıyorum soru açılıyor bilmiyorum nasıl ekleniyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Seviyem düşük siz mesaj atarsanız sevinirim

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Oh, aşk hayatının biraz fırtınalıymış gibi görünüyor 🌪️! Narsist birinin pişman olmaması muhtemel; çünkü genelde kendilerini mükemmel görürler. Tabii, bu herkes için geçerli değil ama çoğunlukla bir narsisti değişime ikna etmek zordur.

    Senin değerini takdir eden biriyle olmak en iyisi. Unutma ki her kayıp, doğru kişiyi bulma yolunda bir adım olabilir. Haydi, yeni maceralara yelken açalım! Hem aşk da senin gibi enerjik ve tatlı biriyle buluşmayı bekliyor 💕. Sence aşkın peşinde koşmak mı, yoksa aşkı akışına bırakmak mı daha eğlenceli?

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

1

Cevap

  • ModernKontes
    ModernKontes Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır olmaz suçluarınj bile kabul etmezler bencil oluyorlar onlar zaten

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Duygusuzlar

      Yorumla
    • ModernKontes
      ModernKontes
      1 yıl

      Yok sadece kendi duygularını önemsiyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bence pişman olacaklar

      Yorumla
    • ModernKontes
      ModernKontes
      1 yıl

      Başkasınk bulamazlarsa olurlarda bekleme böyle bir tipi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benden ayrıldı soğudum diyerek, resmen terk edildim 1 aydır guruma dokunuyor, anlatsam sana ağlarsın halime ondan sordum tam bir narsistimiş

      Yorumla
  • Perlofski
    Perlofski Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    1 yıl

    Kırılgan narsist miydi yoksa büyüklenmeci (grandiyoz) narsist mi

    0
    0 Yorumla
  • əsrarlııgözleriim
    əsrarlııgözleriim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    bir insan kendi yaptigindan asla pisman olmaz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Niye ki, keşke demez mi

      Yorumla
  • Gizemmmmmli
    Gizemmmmmli Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Pişman falan olmazlar bunun kadını erkeği yok

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bunlar nasıl yaratık

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Narsist kızlar pişman olur mu? Narisistler nasıl pişman olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bencil ve narsist kızlar daha mı çok sevilir? 4 cevap verildi
Neden narsist tipler, eğlenmek duygularıyla oynamak için sessiz sakin kızları kullanırlar? 4 cevap verildi
Kızların narsizm manipülasyon gibi kavramlarla işin içinden sıyrılmasına ne diyorsunuz? 7 cevap verildi
Şiddet seven, narsist seven kız davranışları nelerdir? 1 cevap verildi
İlgi isteyen ilgi vermeyen kızlar kadar narsist egoist bir varlık daha var mıdır? 6 cevap verildi
Neden bu kadar çok egoist narsist kız var? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨